Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е най-добрия джип до 50К, 100К, 150К?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой е най-добрия джип до 50К, 100К, 150К?

    кой е най - добрият джип до 50 000 лв., кой е най - добрият до 100 000 лв., и кой е най - добрият до 150 000 лв.?

  • #2
    най - добър няма

    ако питаш за екстремен офроуд, най - добрия 4х4 е добре тунингования 4х4, ако питаш за паркетна джипка гледай тойота, мерцедес, ленд ровер и всички американски, по - големи и по - малки SUV и пикапи след 2004г.
    drive alive

    Коментар


    • #3
      diavol koleda

      Какво ти трябва до 50 000лв. ,какво ти трабва до 100 000лв. ,какво ти трябва до 150 000лв. най-добър джип няма и няма и да има всичко е според зависи и е строго специфично
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #4
        какво ще искаш да прави този джип - да ходиш на кафе, да минава от всиакъде или да ускорява за 6 секунди до 100??????
        Няма най хубав джип
        може да се говори за надежден джип и то с уговорки

        Коментар


        • #5
          Аз па изобщо не знам за кво може да е джип и за 50 хиляди. Реален състезателен за триал и за трофи рейд спокойно се включва в 20 000 долара, класирането от там нататък зависи само от екипажа. Всички пари отгоре са изхвърлени за панделки. За някъв сатанински роккроулинг ще излезе повече, може и двойно. За рали-рейд не знам, не ме е интересувало, сигурно е в района на кроулинга. Разлики има, обаче едно отпада, друго го заменя... Експедиционния е по-евтин и от трофийния, ако ще да е със саморазгъваща се палатка.
          ИМХО разбира се, но не мисля че кола за 150 000 има някакво отношение към офроуда и джиперството. Ммм ... Може би само ако е голяма амфибия, ама това вече е при камионите. Ако имах толкова пари със сигурност щях да правя поне триоска, или изобщо 8х8, амфибия.

          Коментар


          • #6
            ако ми намериш такава кола за каквато говориш за 20000 /не УАЗ/ ще почна да подскачам от кеф, според мен няма добър състезателен 4х4 под 50000$ и това е санитарен минимум на границата на аджамийството
            drive alive

            Коментар


            • #7
              Странно какво правят тогава УАЗовете в класиранията на разни състезания между леваци.
              Хм. И кое струва 50 000 долара? Примерно така - рама, ходова част, двигател, трансмисия, кабина. Давай, докарай ги до 50 хилки.

              Коментар


              • #8
                6000$ двигател, 8000$ скорости, 2500$ атлас 2, 15000$ рама, 8000$ заден мост, 10000$ преден мост, 20000$ коил овери, 5000 рамена на окачването, 5000$ унибали, 5000$ уреди, 2000$ кардани, 10000$ спирачки, малеееее овлякох се, мечти

                това е няма и половината защото има още един куп неща за купуване и 100% от стойността на частите във вид на труд

                ужас, никога няма да карам такова камионче
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  Хм. Знаеш ли, в началото на 70-те руснаците направиха космическа поща, още я има и работи. С доставка през нея сигурно ще струва толкова.
                  Писах май за парите за панделки ... А ти си пропуснал за диамантите - няколко на геврека и един поне на предния горен зъб, иначе не е стилно.
                  Може ли да знам защо са ти спирачки за 10 хиляди в блатото? А в планината? И всичко останало което си чувал за ралийните коли?
                  Виж, дай да не будалкаме хората които може да искат нещо, четат, ама още не са се захванали. Бруталните трофирейдове се печелят с коли по за 20 хиляди. Ралийните Камазове които и не пускат никого около себе си струват по 100 000 долара. Това дето го разправяш е просто голфаджийство. И ако ти покажа гола рама от УАЗ и от Геленд или каквото и да е друго няма и да ги различиш, а етикета не кара колата ...

                  Коментар


                  • #10
                    Хубавото на този свят е, че не всичко се купува с пари... не бива да се пропуска факта че от машината зависят само 30% останалото е от пилота. Затова преди известно време на Ком-Емине (състезанието), едно лице: Валери Вушев с изгърбен 20-годишен УАЗ и с пари само за бензин и без каквато и да асистенция водеше всички до последните 50км, където имаше малшанса да се удари с объркал се по трасето екипаж. Иначе на това състезание имаше и отбори със страхотна асистенция, с направени супер автомобили, сменящи по няколко чифта гуми по време на състезанието и т.н. Вушев с изгърбения УАЗ и с руските гуми на две години като галоши ги водеше без шанс за никой... е направете си изводите дали всичко зависи от автомобила... И затова някои хора и космически кораб да си купят все тая, човек си трябва...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от go go go
                      6000$ двигател, 8000$ скорости, 2500$ атлас 2, 15000$ рама, 8000$ заден мост, 10000$ преден мост, 20000$ коил овери, 5000 рамена на окачването, 5000$ унибали, 5000$ уреди, 2000$ кардани, 10000$ спирачки, малеееее овлякох се, мечти

                      това е няма и половината защото има още един куп неща за купуване и 100% от стойността на частите във вид на труд

                      ужас, никога няма да карам такова камионче
                      Ако на мойто "зверче" му сложа поне едно от тези "чудеса" то със сигурност ще стане историята за копчето и балтона радвам се че при мен цените са по-различни ама в десетки пъти

                      Коментар


                      • #12
                        оффффф, хора, вие в кой свят живеете

                        гледахте ли дъст то глори, там говереха за за цени, ставаше дума за бъгита, "цената е от 300000$ до 1000000$"

                        много ми се иска да видя някоя УАЗка там сред тези машини, интересното е с колко дни ще е назад

                        спирачките за 10000$ са за това, когато караш по някой баир с 200км/ч да може да спреш преди да паднеш в някоя пропаст

                        ако говорите са трофи по наште планини и за вушев и другите състезатели там нещата са различни, но пак една от добрите Г класи на наште състезатели отива към 100000лв след първите 2 - 3 сътезания
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          спирачките за 10000$ са за това, когато караш по някой баир с 200км/ч да може да спреш преди да паднеш в някоя пропаст
                          "go go go" А ти в кой свят живееш? Я ми кажи къде точно и на кой баир в България ще караш с 200км/ч та и да ти се наложи да спираш? И като решиш да го правиш свирни да дойда да гледам...

                          гледахте ли дъст то глори, там говереха за за цени, ставаше дума за бъгита, "цената е от 300000$ до 1000000$" Idea

                          много ми се иска да видя някоя УАЗка там сред тези машини, интересното е с колко дни ще е назад
                          Гледах го да и какво? Това състезание е точно определен вид и там УАЗ-ки нямат какво да правят въобще. Както и Wrangler-и, както и Defender-и и т.н. Нещо не разбирам какво искаш да кажеш? А за сравнение пък ми кажи от автомобилите участващи в такъв тип състезания кой въобще ще може да премине и 100м от старта на Ладога например? А там УАЗ-ките си ходят. Внимателно чети какво пиша и не сравнявай самолет с вертолет.
                          ако говорите са трофи по наште планини и за вушев и другите състезатели там нещата са различни, но пак една от добрите Г класи на наште състезатели отива към 100000лв след първите 2 - 3 сътезания
                          Еми точно и това съм написал, в конкретното състезание което съм споменал имаше и по-скъпи автомобили само че Вушев ги водеше яко - защо?
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от go go go
                            оффффф, хора, вие в кой свят живеете

                            гледахте ли дъст то глори, там говереха за за цени, ставаше дума за бъгита, "цената е от 300000$ до 1000000$" ...
                            Ние май си живеем в Този свят в Baja тези "самолети" не бяха ли 4х2 - задно задвижване (простете невежеството ми ако греша), което ги отдалечава от темата 4х4 и "джипове" , а пък във Формула 1 болидите имат спирачки които струват колкото много добре подготвените шапионски Г класи при това няколко от тях, ама ние май не говорим за тях

                            Коментар


                            • #15
                              стефан подхвана темата за трофи и рали рейдове и затова писах за баха щото там били добри

                              иначе покажете ми един победител от ладога дето колата му струва 20000

                              а за УАЗките и дифендрите и тойотите в ладога ... ми те са си прототипи на база въпросните коли, там стандартни автомобили няма, поне аз не съм виждал в магазина кола с гуми 40" +
                              drive alive

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X