Обява

Свий
Няма добавени обяви.

mazda navajo

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • mazda navajo

    Искам да си взема по-висока кола, главно за риболов. Преди това имах LR Freelander, който продадох тези дни и за семейстовото купихме Mitsubishi outlander от Ратола. В мобиле.де видях за цени до 3000 евро два автомобила mazda navajo, от 1991 до 1993 година 4,0 см3 бензинови, с лети джанти, кожен салон и климатик, като за втората 1993 година с цена 2600 пише, че мотора и скоростите са в много доббо състояние. На външен вид прилича на американска марка, като мотора май е 6 или 8 цилиндров. Ще бъда благодарен ако някой сподели мнение за този автомобил. От Благоевград съм като в гърция има доста сервизи на Мазда, където може да бъде обслужвана колата.
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

  • #2
    До: mazda navajo

    Това е клонинг 1:1 с Форд Експлолър 4.0.
    Ако за американския Експлорър V8 5.0 нищо лошо не мога да кажа, то за европейския 4.0 (разбирай и Навахо) почти нищо хубаво не мога да кажа... Ето тук е темата http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=4556
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: mazda navajo

      Благодаря за бързия отговор.
      Ако все пак си купя такава, може ли лесно да се намират елементарните консумативи и в България - ремъци, филтри, накладки, масла и т.н.
      Искам да попитам каква е връзката на колата с Мазда, защото видях днес, че фордовете на тези години /а и по-нови/ са по-евтини.
      Интересува ме предимно, дали е здрав мотора и дали гният, защото ще я карам малко - мах. по 300-400 км месечно.

      Коментар


      • #4
        До: mazda navajo

        Мотора е сравнително здрав, но мъчи собствениците си с течове на масло от гарнитури, чукане на хидрокомпенсатори и проблеми с електрониката управляваща инжекциона (особено моторчетата за празен ход). Обаче е слаб за това голямо и тежко купе. За Експлорърите в американски вариант се предлага мотор 5.0 който със своите 302кс е достатъчен, докато 4.0 е от 160 до 209кс - не му достига силица. Слабото място както вече няколкократно съм казвал са скоростните кутии и раздатките. При американските варианти с големия двигател проблеми не създават защото са други, но при европейския вариант са си много проблемно място...
        За гниене - по-старите модели експлоатирани в Германия и Австрия изгниват по задните калници , особено левия където е гърловината на резервоара. Отново при американските модели това го няма. Части се намират. Относно завишената цена - всичко е маркетинг и желание да се отупат повече клиентите, като се играе на разпространеното мнение че Мазда е куул а Форд е лайно. Двата модела обаче се произвеждат в един и същи завод, така че се различават само по емблемите и решетките...
        Моето лично мнение е че не ти трябва да си взимаш беля на главата - ако ще е Експлорер то да е 5.0 V8 но тогава е акцизен. Всичко друго са ерзац - коли.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: mazda navajo

          Благодаря отново за отговора, ще си помисля.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X