Здравейте колеги. Пред закупуване съм на дайхацу фероза. Кое е по удачния избор, инжекцията или карбуратора ? Ще се ползва предимно за селски път, лов и риболов в равни участъци. Кои са плюсовете и минусите на карбуратора или инжекцията ? При коя система ще гори повече и при коя ще работи по добре. Напълно не разбирам от двигатели, ще съм благодарен ако помогнете.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
Свий
X
-
От: Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
Това важи за масов карбуратор като на москвиш и жигула. Не и за този. Няма НИЩО за него. Имаше тук преди време опити за оправяне на един. Май си останаха само с опитите. А ако тогава е нее имало нищо за него, сега съвсем няма нищо, даже по най-дълбоките складове.Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнениеКарбуратора може да ти го почисти и поправи всеки, който що-годе разбира нещо от коли. Примерно съседа, срещу две бири и порция кебапчета. Теоретично, все пак е предимство
Това хич без да споменаваме 10-те кончета надолу.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
Ама жигулов не става ли ?!Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТова важи за масов карбуратор като на москвиш и жигула. Не и за този. Няма НИЩО за него. Имаше тук преди време опити за оправяне на един. Май си останаха само с опитите. А ако тогава е нее имало нищо за него, сега съвсем няма нищо, даже по най-дълбоките складове.
Това хич без да споменаваме 10-те кончета надолу.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
Шегувам се бе, човекПървоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМоже и да става. Не смятам да правя ферозата карбураторна обаче, та надали ще пробвам някога.
Едно време жигуловия карбуратор се смяташе за панацея .
Иначе ясно , че да минеш от инжекция на карбуратор е все едно от кон да се качиш на магаре.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
Предвид склонността на модела към ръждясване, е по-важно състоянието в тоя аспект.
Дали ще гори литър горе или долу, е безинтересно, спрямо скоростта на ръждясване.
Моята беше произведена през 1989 година, и нямаше точица ръжда. И инжекцион беше. И като исках да си я купя отново от приятеля, на който я продадох, отговора беше - категорично НЕ!! Независимо от цената.
Кара си я човека, и всеки път, като се видим , и му завиждам..
Перфектнен екземпляр беше!
Коментар
-
От: Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
В събота ще ходя да прегледам една фероза, 1990 г., инжекция, човека казва че не е сигурен дали е газова инжекция или обикновена газ, ще гледам хубаво дали има ражда, двигателя как работи, дали е с антифриз или вода, ще хвърля едно око на гресьорките как са, а как да провера дали работи двойното ? При бързи/бавно ми е ясно, скороста се усеща доста, ще има и едно момче с мен което има ферозка от 2-3 години. Нещо друго пропускам ли ?
Коментар
-
От: Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
Пропускаш много, защото неясно формулираш въпроса си. Въпроса не е карбуратор или инжекция.Сигурен съм няма да пишеш дисертация на тема Термодинамика и Горивни процеси. А струва ли си покупка на кола на възраст 25 + години. Отговора е не. НЕ, НЕ и пак НЕ !!!
Личи се че нямаш опит. Чети внимателно. Момчето дето има Фероза няма да ти бъде от помощ. Кола се купува така. Водиш човек професионалист на предварителен оглед. Професионалист означава човек който от това си вади хляба. Да се разберем, няма любител с много стаж. Има любители и професионалисти. Нищо друго.
Ако е наистина професионалист т. нар. оглед ще отнеме поне един час. Оглед не означава съзерцание, а конкретни действия. Които сега нямам време да описвам. И задължителен тест драйв, поне 10 км. Лично от теб.
Ако ТОЙ прецени че колата поне горе долу си струва, веднага в сервиз. Да я диагностицират и издадат работна карта. Ако сумата на ремонта е например 1500 лв, продавача трябва да ти свали половината. Опъва ли се, бегом оттам.
Купувача ще бъде винаги излъган. Горните мерки ще сведат загубата ти до някаква приемлива граница. Не че сервиза е светая светих и мнението на диагностика е непоклатимо като земното притегляне. Но това са неща в които ще се увериш след много години, доста изхабени нерви и немалко напразно профукани пари.
Дайхацу е по малката и по лоша сестра на Тойота. 1990 година моделите са карбураторни, стават на газ. На градско дават 14-15 на 100,зависи колко ти е тежък крака. извънградско - уж 12. 1.6 литра атмосферен мотор, малко под 100 к.с. Данните са споделени от мой бивш служител.За инжекционите нямам мнение. Колата е малка и двуврата. Тясна, но за сметка на това маневрена.
Според мен вози малко по твърдо от необходимото. Уж окачването и било добро. След 3 или 4 години я продаде. Новия собственик попиля предното окачване. Горния носач и амортисьора влезли в коша при двигателя. Освен очевидните неудобства. Като добавиш и латентната склонност на японските коли преди 2005 да гният БЪРЗО. И факта че Дайхацу по принцип в България са едва ли не екзотика. И първичния пазар на резервни части не е като на вагаджийките, т.е. фолксвагените. Задай си въпроса - Защо да хвърлям излишни пари на вятъра.Последно редактирано от LenGro; 18-07-18, 21:11.
Коментар
-
От: Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
Добре по твоята логика да взема да си купя един кон, 30-40 бали люцерна и с него да ходя на лов, а ако се гътне гоня да го пълня на суджук и това е. Нямам опит това е вярно, но джипче за лов след 2000г. няма да си взема никога! Какъв според теб ще ми върши работа за лов, риболов и селска работа до 4000 лева. Не искам джипа да свети, да е нов или темподобни. Искам да ми върши работа. Като отида на лов да не ми пука дали ще мина през гората или през ораното. Най-добрия вариянт е УАЗ-а, но няма да го ползвам само за лов както споменах. А джип който гори по малко от 15 литра на 100 км. /става въпрос за лов / няма
Коментар
-
От: Дайхацу Фероза карбуратор или инжекция ?
Той и сега е панацея, ако много искаш да подкараш някой стар на библия двигател. Друг карбуратор който в момента да можеш да си купиш нов няма, освен за тревокосачка.Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеШегувам се бе, човек
Едно време жигуловия карбуратор се смяташе за панацея .
гледай ръждите, особено в задната част на шасито.Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеПредвид склонността на модела към ръждясване, ...
Няма значение каква е газовата уредба, гледай за ръжди и първо изобщо да има лост за двойното, че има едни дето нямат. За предното ще вдигнеш предно колело на крик и ще разбереш.Първоначално публикуван от Иван.Иванов Преглед на мнениеВ събота ще ходя да прегледам една фероза, 1990 г., инжекция, човека казва че не е сигурен дали е газова инжекция или обикновена газ, ще гледам хубаво дали има ражда, двигателя как работи, дали е с антифриз или вода, ще хвърля едно око на гресьорките как са, а как да провера дали работи двойното ? При бързи/бавно ми е ясно, скороста се усеща доста, ще има и едно момче с мен което има ферозка от 2-3 години. Нещо друго пропускам ли ?
УАЗ е най-добър вариант само ако искаш да дразниш колегите си като ходиш на работа с него. Имам УАЗ, зная за какво говоря. Обратно на това което ти разправят селските майсторчета, поддръжката му в прилично състояние е скъпа. Иначе за вървене в гората - върви.Първоначално публикуван от Иван.Иванов Преглед на мнениеНай-добрия вариянт е УАЗ-а
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар