От: SAAB 9-3 1.9 TID
Колега
rosen_offroad ако се загледаш ще видиш че може да правиш редакция на публикация в Уикипедия демек може да напишеш че мотора е правен от Сузуки за Опел и всички след теб ще вярват не го приемайте за чиста монета, мотора си е италианска концепция от 96г. и първите 1.9 JTD Алфа, Фиат,Ланча и т.н на капака ще напишат Екотек за да вярват балъците дето ще го купят. То и Астра Н се води по нова от Астра Г а окачването е 1:1 И на инсигния мотора го продават за 2.0 дизел ама може да си премятаме части от 1.9 стария мотор и пасват с дупките за болтовете. Но ако идеш да си купиш части за Астра Н цената е примерно 5лв. а за Инсигния е вече 15лв. а то е един и същ детайл Но нали рекламата промива мозъците и хората вярват че карат революционен двигател а той просто напудрен дизелак със по голямо турбо и нахакани 2-3 катализатора, ДПФ и други простотии напълно ненужни
Автомата е добър, не създава грижи ако му е сменяно редовно маслото, филтъра му е вътре и не се сменя за живота на кутията. Масло за смяна е към 3литра и ползвай само оригинално. Иначе кутията е пълна със близо 7 литра масло.
Освен с Опел мотора се споделя и със Шеви и Холдън и т.н все от GM group, Двигателя Z28NET е мотора за който говориш 2.8 шестак с турбо. Това е може би следващият легендарен мотор който ще трупа слава както навремето 2.0 150 коня в Астра ГСИ, Монтира се на Вектра и после на Инсигния, върви на страх и лесно става 350коня и 500нютона. А да и най важното, правен е от СААБ и СКАНИЯ брутално чудовище което може да накаже доста расови автомобили.
Но да не се отклоняваме от темата за 1.9 дизела.
Още един + за него, дори да му блокират вихровите клапи не падат в мотора както е при БМВ, ами се седят на место, махат се като се затапват отворите да не смуче въздух, проблеми със софта няма после
Колега
rosen_offroad ако се загледаш ще видиш че може да правиш редакция на публикация в Уикипедия демек може да напишеш че мотора е правен от Сузуки за Опел и всички след теб ще вярват не го приемайте за чиста монета, мотора си е италианска концепция от 96г. и първите 1.9 JTD Алфа, Фиат,Ланча и т.н на капака ще напишат Екотек за да вярват балъците дето ще го купят. То и Астра Н се води по нова от Астра Г а окачването е 1:1 И на инсигния мотора го продават за 2.0 дизел ама може да си премятаме части от 1.9 стария мотор и пасват с дупките за болтовете. Но ако идеш да си купиш части за Астра Н цената е примерно 5лв. а за Инсигния е вече 15лв. а то е един и същ детайл Но нали рекламата промива мозъците и хората вярват че карат революционен двигател а той просто напудрен дизелак със по голямо турбо и нахакани 2-3 катализатора, ДПФ и други простотии напълно ненужни
Автомата е добър, не създава грижи ако му е сменяно редовно маслото, филтъра му е вътре и не се сменя за живота на кутията. Масло за смяна е към 3литра и ползвай само оригинално. Иначе кутията е пълна със близо 7 литра масло.
Освен с Опел мотора се споделя и със Шеви и Холдън и т.н все от GM group, Двигателя Z28NET е мотора за който говориш 2.8 шестак с турбо. Това е може би следващият легендарен мотор който ще трупа слава както навремето 2.0 150 коня в Астра ГСИ, Монтира се на Вектра и после на Инсигния, върви на страх и лесно става 350коня и 500нютона. А да и най важното, правен е от СААБ и СКАНИЯ брутално чудовище което може да накаже доста расови автомобили.
Но да не се отклоняваме от темата за 1.9 дизела.
Още един + за него, дори да му блокират вихровите клапи не падат в мотора както е при БМВ, ами се седят на место, махат се като се затапват отворите да не смуче въздух, проблеми със софта няма после
Коментар