Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SAAB 9-3 1.9 TID

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SAAB 9-3 1.9 TID

    Здравейте колеги, трябва да купувам семейна колица и съм се насочил към това от заглавието, след 2008г. Ако някой е карал, правил или им знае болежките на тези скандинавски опели, ще се радвам да сподели.
    Поздрави

  • #2
    От: SAAB 9-3 1.9 TID

    Бягай далеч от всички TiD мотори ако искаш хубав автомобил
    Uaz 469 2.4 D MB
    KTM 600 ROTAX
    Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
    Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

    Коментар


    • #3
      От: SAAB 9-3 1.9 TID

      Точно тоя мотор си е добър, щото го има във всяка астра и вектра и зафира дето е 1.9, базата му е Фиат 1996 1.9, и от тогава в различни модификации се кара до наши дни на инсигния дето там е мноооо разпилен на 2.0 литра Мотора е брутално здрав, имам клиенти които го карат нагъзен до 200к.с и си кара прилично. В Перник има морга за Сааб и се намират части дето им искат безумни пари по магазините
      Който оцелее ще закусва!

      Коментар


      • #4
        От: SAAB 9-3 1.9 TID

        Питай в техния форум. Може би вече е само име. В Б-я вярно в Перник е добрата им морга. Истинският бензинов наистина е добиче, но зависи от двигателя. По начало дизел и СААБ лично аз не възприемам.
        п.п. виж ред девил
        Последно редактирано от veskov; 16-05-16, 15:41.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #5
          SAAB 9-3 1.9 TID

          То това си е чист Опел Вектра с мааалко по пипнат дизайн
          По добре си вземи опелче щото за някои специфични части ще се ръсиш доста па и от морга да е.
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • #6
            От: SAAB 9-3 1.9 TID

            Ерата на SAAB приключи след моделите 900 и 9000. Новите опелски идиотщини екотек бензин и TID са са много далеч от здравината на стария истински Швед, същото се случи и с Волво...
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #7
              От: SAAB 9-3 1.9 TID

              Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
              То това си е чист Опел Вектра с мааалко по пипнат дизайн
              По добре си вземи опелче щото за някои специфични части ще се ръсиш доста па и от морга да е.
              Само провери за едрогабаритни части как стоят нещата.Сигурен съм,че много бързо ще се откажеш.

              Коментар


              • #8
                От: SAAB 9-3 1.9 TID

                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                Ерата на SAAB приключи след моделите 900 и 9000. Новите опелски идиотщини екотек бензин и TID са са много далеч от здравината на стария истински Швед, същото се случи и с Волво...
                За съжаление това е истината,иначе и аз им бях фен някога...

                Коментар


                • #9
                  От: SAAB 9-3 1.9 TID

                  доста здрава кола, стегната возия, стабилна в завои, добро ускорение,, ако всичко е наред,, и мотора нее на опел а опел го ползва също, но все пак преди покупка задължително оглед ход. част и двг. и дюзите!!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: SAAB 9-3 1.9 TID

                    Има много митове и легенди за Сааб, повечето неверни. Моделът 9-3 е малък за семеен автомобил. Погледни 9-5. Както пише по-горе, здрава ходова част, стабилна возия, перфектно ускорение /При бензиновите турбо мотори/, безопасна за пътниците вътре, ненадеждна. Не се знае кога ще те изненада неприятно. Ремонтите са малко по-евтини от аналозите в горния сегмент на средния клас. Малко майстори в София и извън. Не мога да коментирам дизела, моята е бензин, 2.3 турбо. Удоволствието при шофиране е несравнимо.
                    Успех.

                    Коментар


                    • #11
                      От: SAAB 9-3 1.9 TID

                      Знам че този двигател се слага на Опел, знам и че новите дизели са доста по-проблемни от старите обикновени двигатели, но живеем в модерни времена, а и ми харесва ускорението и вървенето на новите поколения. Освен това 9-3 ми харесва, 9-5-цата ми е голяма. На пръв поглед са екзотични автомобили, но в същност са добре направени Опели. Четох SAAB-форума, но....нищо, зададох подобен въпрос и отговора беше: купи си "тази" кола, с прикачен линк към мобиле.
                      Та...въпроса ми е по скоро, някой знае ли какви са му основните болежки, като съеденител, скорости, окачване, има ли някакви други драми с които някой се е сблъсквал.
                      Защо да бягам от "всички TiD мотори"?...

                      П.П.Знам че форума ни е за друг вид МПС-та, но знам че тук мога да получа по надеждна информация.

                      Коментар


                      • #12
                        От: SAAB 9-3 1.9 TID

                        Не говорете глупости, мотора няма нищо общо с Опел и ЕКОТЕК системата! Мотора няма никакви сериозни проблеми, казвам го като човек който всеки ден с това се занимава. Най големите му болежки са некадърни собственици които даже едно масло не им сменят, карат ги с нафта от БДЖ или господ знае от къде....за смяна на горивни филтри да не говорим! Мотора е надежден и здрав, не случайно написах че го чипват на 200коня и карат без проблеми! Същия е и на Инсигния но там се води 2.0! Дюзи ремонта им е 250лв. на парче ако се стигне до там, с демферен маховик е, два варианта са там единия е 980лв. другия 615лв., съединителя е 680лв. комплект с лагер помпата. Това са цени за марка LUK с такава излиза от завода! Окачването е в рамките на 25-38лв. за шарнир, до 45лв. за накрайник, зависи какво искаш. Ако още нещо ти трябва питай. Ааа пълен комплект ангренаж със ремъци, ролки, водни помпи, външни ремъци и т.н е 520лв. , маслен, горивен, въздушен, климатик - 65лв. Както се вижда не е нищо страшно, само митове и легенди
                        Който оцелее ще закусва!

                        Коментар


                        • #13
                          От: SAAB 9-3 1.9 TID

                          Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                          Не говорете глупости, мотора няма нищо общо с Опел и ЕКОТЕК системата! Мотора няма никакви сериозни проблеми, казвам го като човек който всеки ден с това се занимава. Най големите му болежки са некадърни собственици които даже едно масло не им сменят, карат ги с нафта от БДЖ или господ знае от къде....за смяна на горивни филтри да не говорим! Мотора е надежден и здрав, не случайно написах че го чипват на 200коня и карат без проблеми! Същия е и на Инсигния но там се води 2.0! Дюзи ремонта им е 250лв. на парче ако се стигне до там, с демферен маховик е, два варианта са там единия е 980лв. другия 615лв., съединителя е 680лв. комплект с лагер помпата. Това са цени за марка LUK с такава излиза от завода! Окачването е в рамките на 25-38лв. за шарнир, до 45лв. за накрайник, зависи какво искаш. Ако още нещо ти трябва питай. Ааа пълен комплект ангренаж със ремъци, ролки, водни помпи, външни ремъци и т.н е 520лв. , маслен, горивен, въздушен, климатик - 65лв. Както се вижда не е нищо страшно, само митове и легенди
                          Поставен в Опел този двигател си се казва Екотек - какво сочи Уикито:
                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • #14
                            От: SAAB 9-3 1.9 TID

                            Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                            Не говорете глупости, мотора няма нищо общо с Опел и ЕКОТЕК системата! Мотора няма никакви сериозни проблеми, казвам го като човек който всеки ден с това се занимава. Най големите му болежки са некадърни собственици които даже едно масло не им сменят, карат ги с нафта от БДЖ или господ знае от къде....за смяна на горивни филтри да не говорим! Мотора е надежден и здрав, не случайно написах че го чипват на 200коня и карат без проблеми! Същия е и на Инсигния но там се води 2.0! Дюзи ремонта им е 250лв. на парче ако се стигне до там, с демферен маховик е, два варианта са там единия е 980лв. другия 615лв., съединителя е 680лв. комплект с лагер помпата. Това са цени за марка LUK с такава излиза от завода! Окачването е в рамките на 25-38лв. за шарнир, до 45лв. за накрайник, зависи какво искаш. Ако още нещо ти трябва питай. Ааа пълен комплект ангренаж със ремъци, ролки, водни помпи, външни ремъци и т.н е 520лв. , маслен, горивен, въздушен, климатик - 65лв. Както се вижда не е нищо страшно, само митове и легенди
                            Благодаря колега, а какво ще кажеш за автоматика и TTiD-180hp?

                            Коментар


                            • #15
                              От: SAAB 9-3 1.9 TID

                              Явмо споделят двигателите си с Опел.Бензиновият 2.8 турбо е същият като на Инсигниа и Вектра.Предполагам и 4х4 системата също е взаимствана от там.
                              Би турбо дизела,в инсигниа го слагат на доста по-късен етап,отколкото в Сааб-а.
                              Има ли преки отзиви от него?
                              Приличат на Инсигниа,но под други дрехи?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X