Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота Корола или Пежо 307

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота Корола или Пежо 307

    Какво ви е мнението за тези два автомобила?
    Коя е за предпочитане с оглед подръжка и разход?
    Колите са след 2003 г.
    Пежото понася ли газ и кой мотор?
    Королата кой мотор е за предпочитане, с ремъци ли е ангренажа?
    Приемам всякакви съвети и мнения.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    От: Тойота Корола или Пежо 307

    Имам 307sw 2.0 16v.Предвид пластмасовите колектори,газирането е четири цифри...но върви кАт мАтор,мнооого върви.
    Аз лично бих се загледал в нещо с верига и нормални колектори,щом има идея за газ.
    Харчи 8.5-9л бензин смесен разход,по колонка и борд компютър,само по магистрала другата седмица ще дам точни резултати на доста дълги километри
    И на мен ми се иска газ,обаче тук където съм е доста скъпо.

    Коментар


    • #3
      От: Тойота Корола или Пежо 307

      Нещо за Тойотата?
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #4
        От: Тойота Корола или Пежо 307

        Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
        Нещо за Тойотата?
        Корола 2004 1.6 vvti SOL. Верига. За 30к само консумативи, сега се обаждат шарнири и водна помпа. Кара се само на бензин. Разход Плевен-София и обратно 7 по борд и колонка /разлика 200 гр./. Според Джамбазов и други източници газифицирането не е желателно. Предвид това къде се кара и от кой се кара за мен е здрава кола но малко малка и сравнително не добре обезшумена.
        Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

        Коментар


        • #5
          От: Тойота Корола или Пежо 307

          Тойота!
          О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

          Коментар


          • #6
            От: Тойота Корола или Пежо 307

            Имам наблюдения от Тойота Корола 2004г., служебна с двигател D4D. За начина на експлоатация - Супер здрав двигател и автомобил, но може да се иска повече от комфорта.
            Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
            Opel Corsa 1.7д 98г

            Коментар


            • #7
              От: Тойота Корола или Пежо 307

              Пежото е доста по-просторно и удобно, също и ми се струва по-тихо. Май само това мога да кажа.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • #8
                От: Тойота Корола или Пежо 307

                Разхода/дизела/ и подръжката на Тойотата как са?
                Защо не се препоръчва газифициране?
                Дизела с верига ли е?
                "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                Коментар


                • #9
                  От: Тойота Корола или Пежо 307

                  307sw 2.0 16v бензин комби,много багаж,включен климатроник постоянно,по германските магистрали 120-160 км/ч твърдо 7,5 литра на 100км.
                  Дизела със сигурност ще харчи,по малко.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тойота Корола или Пежо 307

                    Няма как да се срванява Тойота с Пежо.
                    Япоснката кола е на светлинни години напред като комфорт,надежност,разход и каквото се сетиш от френските.
                    Пазара на употребявани коли ти е идеалното мерило.Сравни едни и същи години и класове,сам ще си отговориш.


                    Коментар


                    • #11
                      От: Тойота Корола или Пежо 307

                      Королата единствено откъм дизайн малко поизостава,поне според мен,но и това е въпрос на вкус.Във всяко друго отношение е по добрия избор.Ако караш доста на пежото ще трябва да му обслужваш задния мост на определени километри(с торсионно окачване е и трябва да се сменят иглени лагери на Х км.-иначе се разчеква и се налага рециклиране на зад. мост).Карал съм доста време 205 и 306 пежа....всичко дето е електро е с плачевно качество + странни инженерни решения като например монтиране на битрона в подкалника,където в даден момент става на блато и гори(мога да дам и още много примери)С 306цата просто не си спомням дали имаше нещо по ел. системата дето за 3-4г. да не съм ремонтирал, все пак 307 не съм карал и може да е по-добре.За тойотата,виждал съм короли с 7afe двигател,такъв се монтира на старата селика и е изключително лесен за поддръжка, здрав и прилично икономичен двигател.След като взех селиката след пежото,при това на години по стара,направо се родих,единствените неща които изскачаха за ремонт бяха обичайни елементи по окачването.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тойота Корола или Пежо 307

                        307 не е на торсион.
                        емил златков
                        паджеро 2.5тд
                        ве стром 650

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тойота Корола или Пежо 307

                          Мога да говоря само за Пежо 307SW защото от 2006 карам такова. До сега по ходовата част съм сменил само 2 чифта биалетки. За консумативи като ремъци, филтри и накладки не говорим. С малкия дизелов мотор 1600 съм 110сс и разхода е 7,2-7,4 на 100км. с български дизел а с европейски слиза с литър на 100.
                          ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                          ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                          0896 846 246

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тойота Корола или Пежо 307

                            Сега виждам темата. 307SW е масов, евтин и читав автомобил. Предвид това, че е масов може да се разчита и на избор на пазара на употребявани коли, което е важно, щото какво ме грее, че тойота е по качествена (ако изобщо е), като на пазара има предлагане само на пълни кочини!? Отгоре на това и на значително по висока цена!?
                            А и нещо не съм фен на горивната система Денсо.
                            307 2.0 HDI го има в два варианта - 90 и 110 кс, съответно горивни системи Сименс и Бош. За мен по добрия вариант е 110 кс, Бош. Агренажа е с ремък, елементарна схема и елеменратна смяна, сменя се през голям пробег. В никакъв случай не е недостатък.
                            Покрай това, че е масов има голямо предлагане на резервни части, нови и втора употреба на смешни цени, което също е много важно.
                            Разход извън града 5-6, в града 7-8.
                            Поздрави!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тойота Корола или Пежо 307

                              Аз също карам Пежо 307SW 2.0HDI 90 к.с. В семейството е от ново, аз го карам от малко преди 100К, в момента е на 180. Извън консумативи съм сменил изгнило задно гърне, лагер на главина, няколко биалетки. Преди месец смених тампони на двигателя и задни пружини с амортисьори. Вече е на 13 години, а и не съм я жалил откъм товарене. Друго не мога да се сетя да съм сменял значимо.

                              Разходът действително е такъв, 5-6 извънградско ако се кара спокойно. Понеже аз винаги карам така не знам как е като се кара неспокойно, но не вярвам да скочи особено. Частите и оригинални са евтини.

                              Този двигател е тромав, но пък здрав и икономичен...ако търсиш динамика не е за теб. С 4 човека, багаж и климатик изпреварванията по планински път на камион или някоя колона са ако не в сферата на фантастиката, то поне в сферата на късмета и сериозното планиране Мен лично това не ме тревожи твърде много. 110кс не съм карал, сигурно е по-добре, но там имат драма с демпферните маховици. Уж се решавала като се сложи такъв от 90 кс, но подробности не знам.

                              Моето е преди фейслифта и е изключително безпроблемно. Имам приятел с фейслифтово, който има много проблеми с ел.инсталацията.

                              Карал съм и служебна Корола след 2010 производство, интериорът е гадничък като на повечето азиатски коли. (имам и Нисан, не ме убивайте с камъни ). Не че на Пежото материалите са някакви супер качествени, но поне някакси по-приятно изглежда. Освен това с тоя преден джам има страхотна видимост и усещане за простор. В повечето други коли, които карам се чувствам като в танк. Панорамният покрив също е страхотен.

                              Успех

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X