Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

    Две доста сходни превозни,средства според мен.Нека да разгледаме само дизеловите варианти :
    Nissan Pathfinder - 2.5 DCi :
    - японски мотор с 174 к.с. с 403Nm.
    - ръчни и автоматични скоростни кутий.Японски автомат.
    - full time трансмисия с бавни предавки.
    - блокировка на дифовете през ESP,най-много.
    - отпред и отзад с A рамена,окачване на пружини.

    Land Rover Discovery 3 - 2.7 TDV6 :
    - би-турбо мотор на Пежо с 440Nm.
    - ръчни и автоматични скоростни кутий.Автомат на ZF 6 степенен
    - full time трансмисия с бавни предавки.
    - блокировки ???
    - окачване на въздух,отпред и отзад с A рамена

    Нисана е сглобяван в Испания.Това което намирам като отзиви е за слаб интериор,в смисъл скърцаща пластмаса и лесно се надира.Автомата има проблеми след определен пробег,защото масления радиатор и водния са заедно.Случва се да се омешат съдържанията и автомата да си замине безслвано.Като цяло безпроблемна джипка.

    Ровъра,не мога да кажа къде е сглобяван.Като интериор не намирам нищо като отзиви.Авомата уж е здрав,и безпроблемен.Въздушното окачване било доста хубаво,но дали е безспроблемно?

    Нека да ги разкостим с ваша помощ,тези двата екземляра.

  • #2
    От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

    Патфайндъра не е full time. Нещо като смесица от part time и on demand е. Нисана е едно 300-400кг. по -лек. Ръчната кутия от по-ранните версии се оборудва с дефектни съединители, които си заминават малко след 100 000км, смяната преди няколко години беше нещо между 1200-1500лв. Двигателя е точно за дизел фенове - леко грубоват и бучи като за доста по-мощен. За теглото е горе-долу добре. Казват, че автомата гори поне с 1л/100км отгоре на ръчката, не знам доколко е вярно. Наистина по-лесно се надира пластмасата по вратите на жабките, таблото и корите на вратите, но е е чак толкова страшно. Пластмасите не скърцат, поне не съм забелязал.

    Дискавърито ми изглежда малко като от друга категория - по-луксозно, по-скъпо, по-голямо и с повече сложни възли и агрегати. Като 2-ра ръка цените може да са сравними, но като нови разликата е била доста значителна, което може да говори много неща относно тях.

    Между 2-те аз бих избрал Патрола.

    Коментар


    • #3
      От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

      Диското го има във вариант и с обикновено окачване. В първите години има проблеми с ел. инсталация, защото Форд използват евтини компоненти/ доставчици, след което нещата се оправят. Ленд Ровър-а за мен е в пъти по приятен като интериор, двойната му рама (и голямо тегло) е недомислица. Не знаех, че Нисан и фул-тайм трансмисия се вписват в едно изречение.

      Коментар


      • #4
        От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Диското го има във вариант и с обикновено окачване. В първите години има проблеми с ел. инсталация, защото Форд използват евтини компоненти/ доставчици, след което нещата се оправят. Ленд Ровър-а за мен е в пъти по приятен като интериор, двойната му рама (и голямо тегло) е недомислица. Не знаех, че Нисан и фул-тайм трансмисия се вписват в едно изречение.
        По това което намерих като информация за Нисана,до 70 км/ч може да се кара на режим AUTO без значение от настилката.

        Коментар


        • #5
          От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

          Един комшия имаше такъв и в края на миналата година нещо беше станало с коляновия вал, че му го закрепиха и замина на някъде. Сега си купи Q7.
          Не знам на колко километри е бил, ама със сигурност не е напъван и не е виждал безпътици. Най-много по планински пътища да е каран.
          Купуван е чисто нов, нямам на идея дали и при други са се срещали подобни проблеми или е инцидентен случай. Не е като да няма пари и не вярвам да не го е поддържал.
          Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
          И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
          вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

          Коментар


          • #6
            От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

            Мотора на Диското не е би-турбо, с една турбина е. Би-турбо варианта е с по-голяма мощност и се монтира в леки коли.Ръчни скорости има само базовия модел.Блокажи-според нивото на оборудване.Моя е с два.
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • #7
              От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

              HSE на DISCOVERY ,предполагам е с двата блокажа.От коя година се слагат,или се предлагат серийно за това оборудване,без значение годината на производство?

              Коментар


              • #8
                От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                HSE на DISCOVERY ,предполагам е с двата блокажа.От коя година се слагат,или се предлагат серийно за това оборудване,без значение годината на производство?
                Това трябва да внесе яснота
                http://www.disco3.co.uk/wiki/Base_5_Seat

                Най-отдолу цъкаш,за да видиш следващото ниво на оборудване
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • #9
                  От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

                  Добре изглежда Диското.Темата е основно за това,че първите екземляри станаха на 10г,и по достъпни.Намират се и от първи собственици.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

                    Имам един познат с патфайндър, имаше някакви проблеми с колянов вал, сетне със скоростна кутия (автомат), изсипа едни 5-6 бона и го засили нанякъде. По спомени, това се случи на около 160-180 000 км. Карано само по хасфалт... Имам Рейндж Спорт от лятото, карам го засега само по пътя, нямам забележки (навъртяни 10-тина хиляди км).
                    По-добре здрав и богат, отколкото беден, но болен !!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Житие и страдание при търсене на Диско ....!

                      Живко, кутията ти е пълна, затова ти отговарям тука. Тъкмо и по-знаещите ще дадът мнения и съвети.
                      Първоначално публикуван от Живко Костадинов
                      Привет,
                      Преди време си търсихте Дискавъри 3.Това което намерих като информация от Вас,че след доста огледи не сте намерили читав екземпляр.Дори и такива от от първи собственици.
                      В момента проучвам каква да е следващата машина вкъщи.Хресват ми тези модели на Ровъра,но не знам какво да очаквам от тях.Бих желал да Ви попитам :
                      - Какво мога да огледам като начало в една автокъща или собственик.Явно сервизната история се манипулира дори и от първи собственици.
                      - Грешките и км на компютъра могат ли да се проверят,въпреки че са манипулирани.Като пример VW,ги пазят на няколко места в компа и на ключа и интервенцията е доста скъпа.
                      Всяка информация е добре дошла.

                      Благодаря
                      Само с гледане можете да търсите прикрити външни щети, или, както казва бат'Марто: "гледаш го като объл камък ...".
                      Грешките и км, на които ги е записал компютърът, могат да се проверят в МотоПфое, дори километражът да е манипулиран. Случва се колата да е на 190 000, а да има записана грешка на 390 000 км, напр. Доколкото знам, само МотоПфое имат сервизна програма за Д 3, но не съм убеден, че техниците им могат да работят пълноценно.
                      Моторът е 2,7 Пежо, с ангренажен ремък. Смяната му е към 420 лв., но има още някакъв ремък, с който цената скача тройно; 190 к.с. е, но на моменти идват малко. Колата е по-голяма и по-тежка от Диско-2. Оff-road системата е terrain response - 1-во поколение. Колелата са с независимо окачване. Отлична е за шосе и лек офф. Не става за меки терени и дълбока кал. Нивото на обзавеждане трябва да е HSE или поне SE. Пластмасите, особено отвън, бързо остаряват и са чупливи.
                      Скоро гледах, че в Мобиле.де и в АутоСкаут24, цените на последните Д 2 и първите Д 3 са изравнени, защо ли?
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

                        Пък аз си мислех,че 2,5 DCI мотора, който го слагат на Патфайндъра е двигател на Рено, и няма нищо общо с Япония.........Аз бих заложил на Ленд Ровър.....
                        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                        Коментар


                        • #13
                          От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

                          Интериора на Ровъра как е?В смисъл пластмасите скърцат ли след определен пробег,или?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Nissan Pathfinder vs Land Rover Discovery 3?

                            Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                            Интериора на Ровъра как е?В смисъл пластмасите скърцат ли след определен пробег,или?
                            Не скърца нищо. Измята се една част от кожата на волана(типично). Но ако не знаеш ,че е изметната,няма да го забележиш. Моето табло обаче се сцепи точно над пасажерския еърбег ,в следствие от дълъг престой на слънце при едни престъпници(в сервиза след голямата градушка)
                            Виден столичен ихтиолог

                            Коментар


                            • #15
                              От: Житие и страдание при търсене на Диско ....!

                              Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                              Скоро гледах, че в Мобиле.де и в АутоСкаут24, цените на последните Д 2 и първите Д 3 са изравнени, защо ли?
                              Нормално,Иване. И с други марки и модели е така-поддържан и гледан екземпляр струва колкото следващата генерация,но убит от каране и лишен от поддръжка кош...По-интересното е защо цените в Германия са като нашите,но в евро....Средна цена на Д3 от Германия-15-17000 Ойро...
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X