Като чета темите ,започвам да си мисля че е философия и Уазкаджийчето ,Ниваджийчето ,Сузукаджийчето и т.н.Колеги,колко от ВАС и какви от новите модели 4х4 са карали та вече има компетентни мнения по всичко свързано с тях/по точно мнения че не стават за нищо/?Ако има такива ,дайте да обменим информация но лично проверена и достоверна ,или това е сайт за 4х4 на мин.10години,УАЗиНИВА ,а всичко останало  не струва????
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Старо и ново
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Старо и ново
Мисля, че не си чел/гледал достатъчно добре по сайта, има доста тестове съпроводени с видео например на новия Landcruiser който Вушев го пързаляше по една поляна, повечето участници са достатъчно образовани и четат и други форуми по интернет за да изказват компетентни мнения, аз тук не съм виждал изказвания от рода абе аз карам нива тя е най-добрия джип, който са често срещани по други форуми които чета, като на BMW, Renault, Citroen, там хората са обсебени от марката и всичко друго е боклук но тука има доста обективизъм.Първоначално публикуван от inoxКато чета темите ,започвам да си мисля че е философия и Уазкаджийчето ,Ниваджийчето ,Сузукаджийчето и т.н.Колеги,колко от ВАС и какви от новите модели 4х4 са карали та вече има компетентни мнения по всичко свързано с тях/по точно мнения че не стават за нищо/?Ако има такива ,дайте да обменим информация но лично проверена и достоверна ,или това е сайт за 4х4 на мин.10години,УАЗиНИВА ,а всичко останало не струва????
П.С. Плюс това не виждам нищо странно повечето хора да не могат да си позволят 4х4 по-ново от 10 години, малко са тия които дават 50 000+ за автомобил.no signature no problems
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Старо и ново
Аз карам УАЗ "Хънтър" и съм много доволен, никога не съм казвал че нещо по принцип "не струва", но ще споделя някой впечатления и разсъжденияПървоначално публикуван от inoxКато чета темите ,започвам да си мисля че е философия и Уазкаджийчето ,Ниваджийчето ,Сузукаджийчето и т.н.Колеги,колко от ВАС и какви от новите модели 4х4 са карали та вече има компетентни мнения по всичко свързано с тях/по точно мнения че не стават за нищо/?Ако има такива ,дайте да обменим информация но лично проверена и достоверна ,или това е сайт за 4х4 на мин.10години,УАЗиНИВА ,а всичко останало не струва????
 Хънтъра пристига със СУВ'ови брони т.е. пластмасови сравнително ниски (за щастие по изключение - евтини
) като на повечето нови машинки, Изкъртих ги на вторият ден и ги смених с по-подходящи (Братя Флекс стийл
) та си мисля - един Ленд Крузър 90 (100?) ако му откъртя така броните Колко ще се вътря и колко ще плачкам? Иначе и на мен ми се кара Конфортно возило с климатик, но не ще е скоро момента в който ще мога да си позволя "пипнато "Джипче"" за което да не ми пука достатъчно че да го вкарам в гората (а теста "Ком-Емине" показа че щети ЩЕ има
)
За другите недостатъци (или Плюсове) на новите лъскави машинки няма да коментирам, но ми направи впечатление че тяхните собственици ИЗБЯГВАТ по-сериозните препяствия, според мен по-финансови съображения, а може и по други...
Така че никой не отрича нещо без аргументи, а за всяка задача си има Подходяща кола - за сериозният (ако може така да се нарече
) OffRoad от УАЗ-ката по-подходяща аз не виждам по ред показатели, като тегло, височина, здаравина и не на последно място ЦЕНА за придобиване и ПОДДРЪЖКА
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
напротив, новите 4х4 стават за всичко, но по-рядко се ползват за екстремен офроуд по основна причина, че собствениците им е жал да ги драскат, трошат и т.н. Много пъти ми е правило впечатление, когато водачи на чисто нови джипове намаляват на трамвайна линия повече и от колите
  Мислите ли, че те биха тръгнали по чукарите? 
 
а иначе си битува заблудата, че УАЗ и Нива са най-проходимите автомобили по начало, както беше популярна преди години мисълта "Лада е най-добрия автомобил за българските пътища"
Просто хората с това разполагат и с това са свикнали...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Старо и ново
братя Флекс за същите пари, ще ти направят брони и за ЛК...Първоначално публикуван от alex_markov...Хънтъра пристига със СУВ'ови брони т.е. пластмасови сравнително ниски (за щастие по изключение - евтини
) като на повечето нови машинки, Изкъртих ги на вторият ден и ги смених с по-подходящи (Братя Флекс стийл
) та си мисля - един Ленд Крузър 90 (100?) ако му откъртя така броните Колко ще се вътря и колко ще плачкам?
 Проблема е, че въпросния ЛК струва колкото годишния бюджет на едно училище и стои някак си гротескно между две дупки на улицата... 
  
а само миналата година са продадени към 300бр чисто нови
 
Тепърва ще се купуват още /тия "еврофондове" за какво са?
 /
							
						помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това за заблудата не го разбрах? Аз си дадох аргументите по-горе защо смятам УАЗ-а за добър избор, за по-екстремни условияПървоначално публикуван от LJ73...а иначе си битува заблудата, че УАЗ и Нива са най-проходимите автомобили по начало, както беше популярна преди години мисълта "Лада е най-добрия автомобил за българските пътища"
Просто хората с това разполагат и с това са свикнали...
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
добър избор / съотношение цена/възможности / е едно, друго е "най-добър /т.е. най-големи възможности"/ Рядко човек може да ползва най-доброто - обикновено прави компромис с нещо...Първоначално публикуван от alex_markovТова за заблудата не го разбрах? Аз си дадох аргументите по-горе защо смятам УАЗ-а за добър избор, за по-екстремни условия
Не може да се твърди, че някоя 25 годишна УАЗка е най-доброто... все ще се развали нещо на път
  
Между другото по снимките имаше и по-софт офроудъри - как се справиха? Изключвам субективния фактор /заобикалянето на по-тежките препятствия/...
							
						помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
а с Хънтъра как беше - някакви проблеми /ама честно!/?помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Изключително много ми харесаПървоначално публикуван от LJ73а с Хънтъра как беше - някакви проблеми /ама честно!/?
 доволен съм как се справи, е имаше дребни проблеми (скъсан щуцер на масленият радиятор, скъсан амортесьор, закъсан ремък, леко прекъсване на габарита - лош контакт
) но юнак без рана не може
 , докара ме до Емине и после обратно до София, Моят извод е че много високите скорости извън пътя водят до сериозни натоварвания
 и по-некачествените компоненти дават Фира
 За щастие всички важни системи изглеждат не засегнати, което ми го издигна в очите още повече
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
diavol koleda
Лично аз все още нямам личен 4х4 автомобил но съм карал Уаз 469 Уаз 3303(старото име е 452) и за малко съм карал Тойота LK 90 какви са ми впечатленията понеже си падам екстремист в оффроуда та за мен най-подходящо като съотношение цена възможности е узката не бих трошил таква Тойота по чукарите или поне ако аз я карам ако забелязахте казах съотношение цена,възможности ,защо? Ами много просто руснаците никога не са имали качество в изработката всеки тук знае защо е така но за мен спецлно е много важна възможноста сам да си изградиш автомобила които искаш,а това аз ще мога да си позволя само на Уаз просто всеки друг вариант ми е скъп,Друго лично мене ме кефи идеята да успея да преработя Уазка така че да е равностоина с Мерцедеси Тойоти и тн. доказали се вседеходи не че Уаз е недоказал се вседеход.Личните ми впечатления от Тоъотата бяха много добри но за съжаление я карах по асвалт и нямам впечатление как е на черен път но съм убеден че е супер,а иначемашината беше дълга база мисля че с 3л. тулбодизел незнам тука има хора които познават тази марка по добре вървеше много яко беше адски широка и беше една от машините в които за първи път се збрах на височина.ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
еразбрах за какво пита автора на темата, защото 4х4 е доста широко понятие. карал съм доста такива коли, някои като лични други като служебни, трети само за тест. нужно ли е да ги изреждам, тойота 100, 90, 120, ровер дифендер, дискавъри 1, 2, 3, рейндж ровер класик, нею и най - новия, МБ Гкласа нова/тара, МЛ, БМВ Х5, чероки, гранд чероки, вранглер, волво, УАЗ, нива, ... да продължавам ли
 
inox, кажи за коя кола какво те интересува и ще получиш отговор, ако никой тук незнае това, което те интересува всички имаме кой да питамеdrive alive
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Сори LJ но не съм напълно съгласен-за да става за нещо някой от новите 4х4 трябва малко повече от това да не ти пука. Половината от новите 4х4 които 99% са СУВ клас са с независимо окачване а това с повдигането по желание до 35см действа само по рекламите, за това че смяната на гумите е задължителна е повече от ясно. Ако опрем до колесните бази ще забележиш че на всяка малко по-сериозна амплитуда на терена праговете ще се смачкат с 20см нагоре. Просто новата продукция е със съвсем друга насока.напротив, новите 4х4 стават за всичко, но по-рядко се ползват за екстремен офроуд по основна причина, че собствениците им е жал да ги драскат, трошат и т.н.УАЗ - Where I go there are no roads!!!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
на всяка джипка, независимо стара или нова може да смачкаш праговете "20см нагоре"... гумите си ги сменят дори и собствениците на Хънтър - питай Алекс Марков... Действително повечето 4х4 се правят за каране по асфалт и черен път, а не за траял... но чак пък "за нищо да не стават"Първоначално публикуван от AlexanderСори LJ но не съм напълно съгласен-за да става за нещо някой от новите 4х4 трябва малко повече от това да не ти пука. Половината от новите 4х4 които 99% са СУВ клас са с независимо окачване а това с повдигането по желание до 35см действа само по рекламите, за това че смяната на гумите е задължителна е повече от ясно. Ако опрем до колесните бази ще забележиш че на всяка малко по-сериозна амплитуда на терена праговете ще се смачкат с 20см нагоре. Просто новата продукция е със съвсем друга насока.напротив, новите 4х4 стават за всичко, но по-рядко се ползват за екстремен офроуд по основна причина, че собствениците им е жал да ги драскат, трошат и т.н.
 
тъста ми спореше, че ладата му е по-проходима от мойто рено, ама се оказа обратното...
не може да казваш на хубавото лошо, само щото е ново и скъпо...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар