Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Полуавтоматична скоростна кутия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Полуавтоматична скоростна кутия.

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Изключено е на скорост. На неутрална даваш газ и спирачка
    Да де, и в повечето случаи компа те орязва до определени обороти (не стига до прекъсвач, а някъде до средни обороти)...
    И не ти позволява да включиш на предавка, докато не спаднат оборотите до празен ход...
    Т.е. няма проблем да си пробваш двигателя на празен ход, ама не можеш и да тръгнеш в такъв режим
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #17
      От: Полуавтоматична скоростна кутия.

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Да де, и в повечето случаи компа те орязва до определени обороти (не стига до прекъсвач, а някъде до средни обороти)...
      И не ти позволява да включиш на предавка, докато не спаднат оборотите до празен ход...
      Т.е. няма проблем да си пробваш двигателя на празен ход, ама не можеш и да тръгнеш в такъв режим
      Според зависи от колата - на смарт и алфа (те са еднакви де) става - лично съм тествал
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Полуавтоматична скоростна кутия.

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Според зависи от колата - на смарт и алфа (те са еднакви де) става - лично съм тествал
        Да, така си е (затова и го написах)...
        Но на другите, които са се 'опарили' с аварии, от които американски адвокати са смъкнали бая пара (дали основателно или не - няма значение), и на които са правили специални сервизни кампании на тази тема (приоритета на спирачката пред това на газта) няма как да го направиш номера...
        А в случая Тойотата е сред тези автомобили...

        edoors, не чете знаците, ама показва ограниченията на дисплея на GPS
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #19
          От: Полуавтоматична скоростна кутия.

          Божее, аз чета смарт то било ярис ...
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Полуавтоматична скоростна кутия.

            Абе казвам ви аз че Тойота не става ама....
            Land Rover Discovery II, V8 4.0
            VW Golf VI variant
            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

            Коментар


            • #21
              От: Полуавтоматична скоростна кутия.

              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
              Годините не ни прощават и носим "инертността" в себе си.Новите технологии на моменти са дразнещо -противни! Двигател и трансмисия взаимно се "Щадят"!!!
              (ако при опитите на са се чували "подозрителни''шумове от кутията, значи роботизирания автомат е в изправност)
              Преди 3-4 месеца купихме една Микра и тогава дилемите бяха -ръчка или автомат,Микра или Ярис ??? Единствено нямаше чудене за двигателя-бензин и най -голямата кубатура.
              -Вероятно Яриса е бил с 3 цилиндровия 1.0 двигател и просто иска време за "сработване" с него!!!
              Това за годините да, ама за инертноста твърдо не. Карам какво ли не и замислянето ми е горе-долу докато си наглася седалка и огледало, все пак съм на колела, поне официално по документ от далечната 1979г. а за опита преди това....
              И не, никакви подозрителни шумове, колицата си беше сравнително нова и да, маломощна според мен. Не отричам разните екстрички но в рамките на разумното, но да ме кара автото да се замислям преди да направя нещо си или то да прави каквото реши, не мерси. А пък за в гората, хич. Заровен до ушите в кал, цопнал в метър вода, неее. Живият пример си е Вальо/drukman, с опита на умният автомат. На място където дъртите дръгели си катерят без да се замислят той гледа небето опрян на теглич...
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #22
                От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                ... Не отричам разните екстрички но в рамките на разумното, но да ме кара автото да се замислям преди да направя нещо си или то да прави каквото реши, не мерси. А пък за в гората, хич. Заровен до ушите в кал, цопнал в метър вода, неее. Живият пример си е Вальо/drukman, с опита на умният автомат. На място където дъртите дръгели си катерят без да се замислят той гледа небето опрян на теглич...
                Абе механиката си е механика, когато се иска чиста механична издържливост...
                Но за удобство и възможности - електрониката също спомага доста...
                В момента карам автомат, който не би ме притеснил да разчитам на него в по-сложни условия... Предвидим, с ръчни режими (въпреки, че автоматичните се справят прекрасно)...
                С достатъчно възможности за лек/умерен офроуд така, че да не те притеснява да стъпиш и 'леко у лево'
                Прави това, което искам от него, и като искам, мога да се движа без каквито и да е резки промени във въртящия момент - това, което би спомогнало за загубване на сцепление...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #23
                  От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение



                  Ами не зная, аз затова и описах ситуацията, но все повече отказвам автото да ми дава наклон на пикаенето, а пък за джип в гората направо изключено.
                  Бъгава си е била колицата!! Да вземе девойката да я закара да я калибрират! При натисната спирачка и включване на скорост след отпускане на спирачката ABS-а държи колата три секунди да има време да натиснеш газта !
                  А колегата дето описва случката на светофара без да натиснеш спирачката колкото и да ръчкаш лоста само ще си мига А-то!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                    При роботизираните скорости (както наричат полуавтоматите) си е мъка тръгването по наклон. Затова Ситроен например (понеже продават доста коли с такива кутии и явно е имало оплаквания от клиенти) започват да слагат т.нар. Асистент за потегляне при наклон, който държи спирачката на колата за 1-2 секунди, докато успееш да натиснеш газта. Така проблема и дразненето от тия кутии намалява...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                      Аз мога да си допълня Онова наблюдение най-горе с още една важна разлика между всички ръчки със съединител (били те автоматизирани) и нормалния автомат с хидротрансформатор. Разликата е че хидротрансформаторът когато колата е неподвижна почти удвоява въртящия момент на двигателя. Това някак улеснява потеглянето. Със съединител тая магия не може да се направи.

                      Ама спокойно де. На всичките тези изгъзици им се вижда края. Идва чисто електрическото задвижване. То ще може всичко, докато не се осерат програмистите.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                        Браво Ясене,много ми хареса мнението ти,особенно в часта за програмистите.Ама сигурно ще се случи де.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          То ще може всичко, докато не се осерат програмистите.
                          ...или докато не му се намокрят жиците.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                            Като казахте Ситроен ...
                            Център за ГТП, Ситроен Ц4, дизел, роботизиран автомат.
                            Тестът на изгорелите газове се прави, като тестващия застава прав до колата, на отворена врата, левият крак вътре в колата на педала на газта, дясната ръка на компютъра за тестване на газовете.
                            Тестването става, като газта се натиска (почти) "до ламарината". Да ама ... колата оставена на R, без ръчна спирачка, и нали е робот си стои на място (докато не пипнеш газта).

                            Резултат - човекът почина на другия ден в болницата, и 4 смачкани коли.
                            Таа, тетака с роботизираните автоматици (и техниката за безопастност на работното място).
                            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                            Коментар


                            • #29
                              От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                              Имам доста хиляди км опит с тези кутии, такава ми е работата, пробвам много автомобили всекиденвно.

                              С такъв тип кутии, роботизирани, са предпоследните корси и вектри (последните) (последната корса 2015 вече е 'нормална'), сегашните Citroen C3, C1 и други.

                              На автоматичен режим не му трябва да подадеш газ, а само си потегля при поставяне на лоста на 'a'. Пуснеш и климатика обаче е ужас, при потегляне поставяш на A, двигателят понижава обороти, започва да се мъчи, да гасне, подаваш газ - НИЩО, подаваш още малко и тръгва много рязко, двигателят ще изкочи със все тампоните.. пълен потрес.

                              А колегата автор на темата пробва ли да я покараш? При всяка една смяна на предавките, колата забива муцуна все едно си натиснал РЯЗКО спирачка (колата просто спира да върви), ти целия се тласкаш напред, лаг 2 секунди, превключва следващата предавка и ти се местиш обратно назад.. МОРСКА БОЛЕСТ ще хванеш и много трудно се свиква с това - а изпреварването става рязко опасно!! Буквало по 2-3 секунди лаг между предавките, в които ти се местиш напред към стъклото и после се лашкаш назад като поеме следващата.
                              Отделно C3-ките при всяка смяна нагоре или надолу из предавките се чува едно неприятно механично 'цък' сякаш нещо се откача някъде ...


                              пълен потрес..

                              Коментар


                              • #30
                                От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                ...или докато не му се намокрят жиците.
                                Искаш ли да заложим на колко намокрени жици колко гнусни бъга ще се случват? Познавам много програмисти...

                                Първоначално публикуван от Ениго Монтоя
                                - Давам честната си дума на испанец!
                                Първоначално публикуван от Уесли
                                - Не става, познавам много испанци...

                                ---
                                Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                                Като казахте Ситроен ...
                                Център за ГТП, Ситроен Ц4, дизел, роботизиран автомат. ...

                                Резултат - човекът почина на другия ден в болницата, и 4 смачкани коли.
                                Чарлз Дарвин е бил умен човек и не е дрънкал празни приказки.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X