Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LR Discovery 1 (1989-1998) vs джипове до 1998

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • LR Discovery 1 (1989-1998) vs джипове до 1998

    Здравейте.<br>Не знам дали има смисъл, но има няколко неща които ме човъркат отвътре. В този подраздел видях няколко теми където Диското се сравнява с още нещо, но са от преди минимум 3 години. С тази тема искам ако може да се разбере/обясни какви са съществените разлики на Диското спрямо.... Паджеро, ТЛК, 4runner, Terrano и други подобни. Повечето от споменатите джипове имат блокаж или ЛСД на заден дифф. Интересно ми е също така защо повечето обществени мнения за Английският джип(Дискотеката) са негативни. До сега почти всеки си хвали неговата кошница, но ако има хора карали Диско + няколко от другите марки бих искал да чуя обективно мнение.

    Аз попринцип съм фен на япончетата, но просто като го купувах ми писна от изгнили рами и предпочетох Диското. Заради 2-та моста, сравнително ниският разход (дизел), не изгнилата рама. Очаквах да е по голям, защото което съм вкарвал в Hilux(4runer), не мога да го вкарам, но не ми се налага и толкова често. То е ясно че при купуване на 15+ годишна талига е въпрос на късмет, но при сравнително сравнително еднакво състояние на джиповете ми е интересно защо всеки които чуе за ЛР, и спира да слуша и просто не иска да чуе нищо. Какви са причините Диското да го мислят за толкова кекаво пред другите му конкуренти.

    Преди Диското имах  2 Субарута (сега само 1). Така че това е първият джип за които се налага да се грижа. Преди това съм карал само 4runner(десняк,автомат) и съм се возил в доста други, но не мога да сравнявам обективно. Дано темата подбуди малко интерес, че ми е много интересно.

    Знам че и използването на джипа е от голямо значение в такъв тип сравнения. Мен ме интересува като нещо...хммм "универсално" ако мога така да се изкажа. Преди да взема джипа субаруто го бях вдигнал с 6 см и големи гуми и си газех по блата, но все ми изпадаха брони, подкалници, кори, праговете ги направих на гъз и т.н.т Джипа аз го ползвам като ежедневна кола, тегля си караваната, обиколки из БГ и извън БГ, ходя по гьолове, кеф ми е да го тормозя по блата и баири. Зависимост от черният път обичам да давам газ и т.н.т

    Имам си едни определени впечатления за джипа вече след като го имам от година и половина, но аз немгоа да го сравнявам с нищо освен лекият автомобил (въпросните Субарута).
    LR Discovery 300Tdi 1996
    Subaru Outback 2.5 1998
    Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

  • #2
    От: LR Discovery 1 (1989-199 vs джипове до 1998

    Притеснява те данък обществено мнение?
    Карай си го и си сФиркай!
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

    Коментар


    • #3
      От: LR Discovery 1 (1989-199 vs джипове до 1998

      Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
      Здравейте.<br>Не знам дали има смисъл, но има няколко неща които ме човъркат отвътре. В този подраздел видях няколко теми където Диското се сравнява с още нещо, но са от преди минимум 3 години. С тази тема искам ако може да се разбере/обясни какви са съществените разлики на Диското спрямо.... Паджеро, ТЛК, 4runner, Terrano и други подобни. Повечето от споменатите джипове имат блокаж или ЛСД на заден дифф. Интересно ми е също така защо повечето обществени мнения за Английският джип(Дискотеката) са негативни. До сега почти всеки си хвали неговата кошница, но ако има хора карали Диско + няколко от другите марки бих искал да чуя обективно мнение.

      Аз попринцип съм фен на япончетата, но просто като го купувах ми писна от изгнили рами и предпочетох Диското. Заради 2-та моста, сравнително ниският разход (дизел), не изгнилата рама. Очаквах да е по голям, защото което съм вкарвал в Hilux(4runer), не мога да го вкарам, но не ми се налага и толкова често. То е ясно че при купуване на 15+ годишна талига е въпрос на късмет, но при сравнително сравнително еднакво състояние на джиповете ми е интересно защо всеки които чуе за ЛР, и спира да слуша и просто не иска да чуе нищо. Какви са причините Диското да го мислят за толкова кекаво пред другите му конкуренти.

      Преди Диското имах  2 Субарута (сега само 1). Така че това е първият джип за които се налага да се грижа. Преди това съм карал само 4runner(десняк,автомат) и съм се возил в доста други, но не мога да сравнявам обективно. Дано темата подбуди малко интерес, че ми е много интересно.

      Знам че и използването на джипа е от голямо значение в такъв тип сравнения. Мен ме интересува като нещо...хммм "универсално" ако мога така да се изкажа. Преди да взема джипа субаруто го бях вдигнал с 6 см и големи гуми и си газех по блата, но все ми изпадаха брони, подкалници, кори, праговете ги направих на гъз и т.н.т Джипа аз го ползвам като ежедневна кола, тегля си караваната, обиколки из БГ и извън БГ, ходя по гьолове, кеф ми е да го тормозя по блата и баири. Зависимост от черният път обичам да давам газ и т.н.т

      Имам си едни определени впечатления за джипа вече след като го имам от година и половина, но аз немгоа да го сравнявам с нищо освен лекият автомобил (въпросните Субарута).
      Не съм имал Диско 1 за да правя сравнения с други модели.
      Имам следните наблюдения:
      1. Там където тунинговам моето Диско 2 имаше 3 бр. Диско 1 за тунинг а и човека каза че правел предимно такива напоследък за лов.
      Ниската цена и сравнително приемливите(не хард) офроуд възможности в заводски дори вид са доказани.
      2. Казах го в една друга тема ама сигурно не си чел там. Ходя често до Велинград на почивка - по улиците се среща много, едва ли не Диско 1 е всеки втори джип. Сигурно има защо.
      3. Пак от въпросната друга тема казах че дизелово Диско 1 ръчка гори малко (според темата за разхода на джипките), само че ми се присмяха неаргументирано. Според колегите разхода е 7-7.5 дизел при 90 км/час.
      4. По Топ Гиър и разни други медии говорят за ниско качество на материалите и ненадеждност като казват че Диско 2 било по добре от 1. Сравнявайки тукашния Ланд Ровър раздел и да кажем този на Джийп не виждам Дискавъритата да са по зле от (Гранд) Черокитата като надеждност а напротив. Сега с Тойотите не могат да се сравняват, ама там пък отношението цена/качества е доста лошо.
      5. Според мен Диско 1 е много успешна комбинация на прилични офроуд качества в заводски вид + добра корозоустойчивост + нисък разход, т.е. добро съотношение цена/качества

      Поздрави, бъди здрав и си го карай със здраве.
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #4
        От: LR Discovery 1 (1989-199 vs джипове до 1998

        Колеги, благодаря за отговорите по темата, но отговарят хора с ЛР

        Аз за диското не мога да кажа много лоши неща и много си ми харесва. Просто много хора около мен имат някакво много негативно мнение за ЛР Диско. Осен около мен и по сервизите го приемат като полезно изкопаемо. Било кенеф. Аз като се сетя преди 8г и за субаруто говореха така, но все още си е бойна машина. Малко малкичко ми идва Диското, но затова скоро ще има багажник на покрива.

        Единственото което не ми харесва е че няма Диско без подобни заводски дефектни, но то вече няма кола без фабрични проблеми.

        Аз за оффроуд не го ползвам толкова колкото за ежедневна кола. По калищата ходя когато ми е кеф и има време.

        Сравнено с всеки японец мисля че е много по-лесно за поддръжка (сам обичам да си ги правя)...

        П.П. данък обществено мнение ми е през .... Мен си ме кефи камиона и само слушам коментари .... и чакам да видим кое как

        Поздрави и лека вечер
        LR Discovery 300Tdi 1996
        Subaru Outback 2.5 1998
        Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X