Здравейте.<br>Не знам дали има смисъл, но има няколко неща които ме човъркат отвътре. В този подраздел видях няколко теми където Диското се сравнява с още нещо, но са от преди минимум 3 години. С тази тема искам ако може да се разбере/обясни какви са съществените разлики на Диското спрямо.... Паджеро, ТЛК, 4runner, Terrano и други подобни. Повечето от споменатите джипове имат блокаж или ЛСД на заден дифф. Интересно ми е също така защо повечето обществени мнения за Английският джип(Дискотеката) са негативни. До сега почти всеки си хвали неговата кошница, но ако има хора карали Диско + няколко от другите марки бих искал да чуя обективно мнение.
Аз попринцип съм фен на япончетата, но просто като го купувах ми писна от изгнили рами и предпочетох Диското. Заради 2-та моста, сравнително ниският разход (дизел), не изгнилата рама. Очаквах да е по голям, защото което съм вкарвал в Hilux(4runer), не мога да го вкарам, но не ми се налага и толкова често. То е ясно че при купуване на 15+ годишна талига е въпрос на късмет, но при сравнително сравнително еднакво състояние на джиповете ми е интересно защо всеки които чуе за ЛР, и спира да слуша и просто не иска да чуе нищо. Какви са причините Диското да го мислят за толкова кекаво пред другите му конкуренти.
Преди Диското имах 2 Субарута (сега само 1). Така че това е първият джип за които се налага да се грижа. Преди това съм карал само 4runner(десняк,автомат) и съм се возил в доста други, но не мога да сравнявам обективно. Дано темата подбуди малко интерес, че ми е много интересно.
Знам че и използването на джипа е от голямо значение в такъв тип сравнения. Мен ме интересува като нещо...хммм "универсално" ако мога така да се изкажа. Преди да взема джипа субаруто го бях вдигнал с 6 см и големи гуми и си газех по блата, но все ми изпадаха брони, подкалници, кори, праговете ги направих на гъз и т.н.т Джипа аз го ползвам като ежедневна кола, тегля си караваната, обиколки из БГ и извън БГ, ходя по гьолове, кеф ми е да го тормозя по блата и баири. Зависимост от черният път обичам да давам газ и т.н.т
Имам си едни определени впечатления за джипа вече след като го имам от година и половина, но аз немгоа да го сравнявам с нищо освен лекият автомобил (въпросните Субарута).
Аз попринцип съм фен на япончетата, но просто като го купувах ми писна от изгнили рами и предпочетох Диското. Заради 2-та моста, сравнително ниският разход (дизел), не изгнилата рама. Очаквах да е по голям, защото което съм вкарвал в Hilux(4runer), не мога да го вкарам, но не ми се налага и толкова често. То е ясно че при купуване на 15+ годишна талига е въпрос на късмет, но при сравнително сравнително еднакво състояние на джиповете ми е интересно защо всеки които чуе за ЛР, и спира да слуша и просто не иска да чуе нищо. Какви са причините Диското да го мислят за толкова кекаво пред другите му конкуренти.
Преди Диското имах 2 Субарута (сега само 1). Така че това е първият джип за които се налага да се грижа. Преди това съм карал само 4runner(десняк,автомат) и съм се возил в доста други, но не мога да сравнявам обективно. Дано темата подбуди малко интерес, че ми е много интересно.
Знам че и използването на джипа е от голямо значение в такъв тип сравнения. Мен ме интересува като нещо...хммм "универсално" ако мога така да се изкажа. Преди да взема джипа субаруто го бях вдигнал с 6 см и големи гуми и си газех по блата, но все ми изпадаха брони, подкалници, кори, праговете ги направих на гъз и т.н.т Джипа аз го ползвам като ежедневна кола, тегля си караваната, обиколки из БГ и извън БГ, ходя по гьолове, кеф ми е да го тормозя по блата и баири. Зависимост от черният път обичам да давам газ и т.н.т
Имам си едни определени впечатления за джипа вече след като го имам от година и половина, но аз немгоа да го сравнявам с нищо освен лекият автомобил (въпросните Субарута).
Коментар