Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митсубиши Аутлендър Мк2 автомат 7 места– кой мотор да избера?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Митсубиши Аутлендър Мк2 автомат 7 места– кой мотор да избера?

    Здравейте,
    В момента съм изправен пред голяма дилема какъв СУВ автоматик 7 местен да избера.
    Един от най големите ми фаворити е Аутлендър Мк2 (2005-2013) както иа налогичните 4007 и Ц-Кросър

    Изисквания:

    1.Автомат задължително за да може половинката ми да я кара.
    2.7 места за да мога да събирам семейството си: 2-ма възрастни, 2-ве бебета и 2-ве тинейджърки (непостоянно, предимно за дълъг път на екскурзии)
    3.Пътуваме много -например с предишния ми автомобил сме ходили 4-5 пъти по на 1500 км в едната посока до Гърция и Турция. Разхода за гориво трябва да е максимално оптимизиран. Градско чисто почти няма да има тъй като живеем леко извън Варна и до там се кара бързо.
    4.Аз съм перфекционист и всеки мой автомобил се поддържа в най добро здраве. Искам автомобила който взема да го ремонтирам рядко и ако може само консумативи и окачване
    5.След бензинова вектра на газ със 118 кс., всичко по ново и по бързо ще ми свърши работа стига натоварен (дори и с покривен багажник) да мога да изпреварвам нормално колона от камиони например.
    6.Бюджета да речем максимум около 20-25к лв с гуми, (инжекцион ако газ) и първоначалните обслужвания.
    7.Гледам основно автомобили 2008-2010
    8.Колата ще се закупи най вероятно от България на до около 150000 км от собственик със сервизна история и проверка в сервиз. Малко по лош и по скъп вариант ще е да се внесе лично от Германия пак при подобни условия.

    Избора към момента според това което се намира на пазара е следния:

    1.Мотор 4B12 2.4L DOHC MIVEC I4
    2.Мотор PSA DW12 2.2L HDI I4
    Скоростните кутии мисля са еднакви CVT INVECS-III
    С дизела е ясно че ще върви повече и евентуално ще има повече разходи за обслужвания.
    Бензина евентуално ще е по евтин като разход за гориво с хубав газов инжекцион с OBD връзка. Къде се слага бутилката за газта за да се ползват 7-те места и багажника? Не идва ли слаб този мотор при автомата? Как се отразява газификацията на този мотор, има ли драми с леглата на клапаните?
    Моля колеги с подобни автомобили да споделят за разхода на гориво и цената на обслужванията.

    Поздрави и благодаря предварително.
    Последно редактирано от rosen_offroad; 18-10-14, 17:17.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  • #2
    От: Митсубиши Аутлендър Мк2 автомат 7 места– кой мотор да избера?

    Имам аутлендър от 2009 с 2.4 мотора с автоматик и газ. За близо две години (колата беше нов внос от гърция на под 40 хиляди километра) и около 20 х. км са правени обслужвания по мотора. Мотора е железен, с верига, така че се сменя пистов ремък (около 2 метра и като видиш зор сам можеш да го смениш за 30 минути) и масла с накладки... Без труд (сам си смених маслата, филтрите и накладките) излезе около 400 лв, но с хубави накладки (Ате) и доста скъпо масло (Енеос Сустина), та може и по-тънко да се мине. Окачването още не се е обадило, което си е постижение. Лятото е с ниски гумички 225/55/18, а зимата е на 235/65/16 и може би затова не се е скапало. Бутилката на газта е вътре, точно върху третия ред седалки, но не мисля че е проблем да се сложи кръгла отдолу на мястото на резервната. Харчи според скоросттта доста различно. Пътувах София-Бъргас и обратно няколко пъти това лято и разхода на дълго при 140км/час е 14.3, а при 160км/ч е 15.7, като в града (София) е между 16 и 20, като зависи колко се набираш на десния педал. На колата ѝ трябват обороти (все пак е японска атмосферка) и си е тегаво докато научиш как да изцедиш колата. Газта си държи без проблеми, но трябва да ѝ се сложи течност за смазване и охлаждане на клапаните.

    Отделно е доста държелива на претоварване. По каталог носи около 700 кг полезен товар, а миналата година за нова година бяхме 700 кила само на 5-те седалки. Отделно беше препълнен и багажника (до тавана имаше неща, както и на всеки в краката имаше торба с неща), та предполагам, че имаше поне 1 тон товар и успя да отиде до Плевен и да се върне. Ако не се лъжа за дизела има автоматик чак от фейслифта (2010-а ако не се бъркам), като той е с два съединителя и няма нищо общо с вариаторната кутийчица на 2.4 мотора.

    Може да се нарече комфортна отвътре. Малко повечко друса, но за сметка на това е доста стабилна. За тези пари предполагам, че може да се намери с всички екстри. Навигацията се носеше някъде за да ѝ се качат карти за българия (не съм го правил, защото ми е доста по-лесно и бързо с телефона да се ориентирам), има си твърдите японски пластмаси и по принцип си е удобна за дълъг път. Гумите по спомен бяха около 200 лева бройката, но си зависи от марката.
    "That is not dead which can eternal lie,
    And with strange aeons even death may die."
    ~H. P. Lovecraft

    Коментар


    • #3
      От: Митсубиши Аутлендър Мк2 автомат 7 места– кой мотор да избера?

      по т.2 и т.3: помисли за някой по-голям мицубиш - паджеро 4 примерно, но е дизел.... 1500км сгънат кат салфетка+тинейдж=проблеми,май

      Коментар


      • #4
        От: Митсубиши Аутлендър Мк2 автомат 7 места– кой мотор да избера?

        Първоначално публикуван от chasovnik Преглед на мнение
        по т.2 и т.3: помисли за някой по-голям мицубиш - паджеро 4 примерно, но е дизел.... 1500км сгънат кат салфетка+тинейдж=проблеми,май
        Колегата е прав - местата в багажника са символични само за ДДС-то. Преди няколко години търсих нещо подобно, тествах и Аутлендера и Кашкая, но се спрях на Хюндай СантаФе - там местата отзад са много прилични по сравнение с другите!
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X