Тая глупост що е в тая тема изобщо? Има си "4Х4 простоии"...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Ако погледнете форума преди 2 - 3 години има теми с подобно заглавие пускани от някои от най-уважаваните хора тук. Някои от тях са се изродили в "само левски", но други са доста интересни. Като пълен новобранец тогава, точно тези теми са ми били най-интересни и са ми запалили интереса, за да си комуникираме на същото място 3 години по-късно. Въпроса на колегата не е съвсем лишен от смисъл. Отбелязал е изрично, че става дума за проходимост на базов модел. Т.е. сравнение на наличните на пазара модели по този критерии. Естествено е на някои от Вас да им е писнало да пишат едни и същи неща, но това не означава, че трябва да се заклейми новата тема веднага. Само като пример ще спомена, че по времето на "старите" такива теми модели като 105 или FJ не са намирали място, защото не са били добре познати на пишещите, предполагам. В някои от "класическите" внедорожници пък има сериозни промени последните години (напр. Defender). Съвършено вярната житейска сентенция, че "пълно щастие няма", известна ми от детството, като теорема за "и кино и сладолед не може" също не означава, че подобна дискусия е лишена от смисъл, въпреки, че за всички е ясно, че няма да бъде излъчен едноличен победител. Затова може би не е задължително да се изпраща в "4х4 простотии" всяка тема която е под "нивото" на занния на повечето хора тук!
Абе, не е за 4х4 простотии... Ама не е и баш за този раздел...
Както и да е. Първо е трудно да се даде дефиниция за проходимост. Например в пустинята по дюните може хамъра да е номер 1, но например в гората по тесните дерета и между дърветата с тия размери до никъде няма да стигне... От друга страна самурайчето дето ще се провре от всякъде, по голям страничен наклон дето хамъра няма да го усети, ще се изтъркули надолу... И така на татък... Ама си трябват и по-конкретни въпроси за по-конкретни отговори.
Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Тая глупост що е в тая тема изобщо? Има си "4Х4 простоии"...
Е какъв е проблема ,че съм я пуснал тука
Карам Атв и ми се искаше да пробвам и със фоороуда при джиповете не е нужно да убиваш ентусяста ми
Имам още 1 година до разрешение да карам ,но това неми пречи да се интересувам от сега ,защото като започна няма веднага да си направя як тунинг и ми е интересно по горите и по коловозите кой базов модел е най добре
Антонио, хубаво е, че започваш да се интересуваш от джипки, но пък да беше и прочел малко тука?.. При АТВ-тата има ли най-ултимативното АТВ ever? Е, при джипките (също) няма. Ако имаше, всички ние тук, както и останалия свят щяхме да караме тази марка и модел..
От няколкото марки, всички имат по нещо в което са уникални и добри и друго, което трябва да се пипне. Едни повече, други малко по-малко. Най-якия джип готов от магазина, както готова рали бегачка и подобни, от магазина - няма.
И лесничеите и те по-назад да не останат си искат новите униформи дето им ги обещават от 5 години.
през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
Въпросът е същия като да питаш коя е най добрата марка леки коли - за едни Mercedes за други Bmw ,а за трети Ferari или trabi, зависи дали си тръгнал на състезание искаж престиж или просто да ти харчи 5 на 100 (масло).
през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]
Коментар