Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонтопригодност и качества /Паджеро, Тойота, Фронтера/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонтопригодност и качества /Паджеро, Тойота, Фронтера/

    Здравейте колеги.

    От доста време размишлявам (не че съм някакъв левент на мисълта) и умувам (съвсем безуспешно) що за жипара да си взема.

    Машинката ще се ползва за следното:

    1. Транспорт на многочислената фамилия (обем, комфорт, и висока сигурност)

    2. Пикник край пътя. (Без да се влиза на дълбоко в "пачата на вещицата" (поздрав за тези които обичат Стругацки)).

    3. Лов и риболов (лек офроуд без да се катери връх Ботев)


    Избора ми се е спрял на две японски и една "немска"

    1. МицубУш (2,8ТДИ автоматик; 2,5ТДИ; Бензиновите)
    2. Тойотка (3.0ТДИ). Много скъпо тва чудо...
    3. Фронтерка (2,2 бензин). Щото нямам много стотинки.

    Интересува ме, до колко подобни агрегати (говорим за машини 95-98 ) с навъртян стаж от поне 250-300 000 (по данни на търговеца двойно по малки, но нека бъдем реалисти) имат нужда от ремонти и какви са те (ако кажете и цени ще си направя многостранна сметка )


    Ще ви бъда благодарен ако в тази тема изкажете мнения, до колко здрави са машини с подобни силови агредати, съответните им раздатки, предавки и всичко което не знам (а последното е една голяма вселена).

  • #2
    Re: Ремонтопригодност и качества

    Та както каза Колега
    Като си останал на този избор взимай Тойота.До сега е доказано че е един от най-добрите джипове!Който и да съм видял с тойота все е доволен.Те и за това са скъпички.
    А пък и си се ориентирал до колкото мисля добре 3 литровата тойота върви много!
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #3
      diavol koleda

      Тойота!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #4
        Toyota

        Коментар


        • #5
          ако имаш парите взимай тойота, ако ти е скъпо, вземи митсубиши, но в никакъв случай бензин /ако нямаш бензиностанция/ и в никакаъв случай автоматик.

          за тойота колегите тук ще те затрупат с информация, а за митсубишито има няколко момента

          двигатела ако е целия олят в масло нестава

          обърни внимание на предното окачване /не е цял мост/ има рейка и един куп неща, които се разбиват, а са скъпи.

          огледай добре пода и подкалниците, защото ръждясват и в един момент изчезват
          drive alive

          Коментар


          • #6
            Мен ако питаш огледай се за Ланд Ровер Дискавари...

            Коментар


            • #7
              Я си вземи Тойота и бъди рахат!

              Коментар


              • #8
                Mай наистина е най-хубаво едно дескавъри или рейндж. Ма и при тях кат нещо е счупи хвърчат пари на поразия
                УАЗ - Where I go there are no roads!!!

                Коментар


                • #9
                  ровера е много добър но има проблем с частите, много са скъпи и много бавно идват /понякога с месеци/ и втора употреба нищо няма

                  освен това митсубишито има по добра динамика /двигател, прирачки/ все пак човека иска да си го кара по шосетата
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    ако ще си возиш фамилията, не те съветвам да взимаш къса база - качването и слизането отзад е страшно неудобно, особено за по-едър или възрастен пътник /баба или дядо например/... много по-неудобно отколкото при лека кола с 2 врати...

                    ако ги возиш веднъж годишно става, но ако е по-често...
                    Повечето Тойоти, които ще намериш ще са 70-ки т.е. практически без багажник ако ползваш задната седалка...

                    За колко пари става въпрос?
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      Благодарско!

                      Ами значиии - ще се разделя с до 30 000. Но след голямо мислене.

                      Още не е настъпил момента на покупката (т.е. трябва да изкарам още за да стигна Тойотката).

                      Интересно ми е, какви ремонти ще правя. До колко е корав мотора и какви проблеми има с него.

                      За Паджерото - Мерак ми е автоматик, защото по това, което чета за него не натоварва с максимални (убийствени) обороти дизелака.

                      Относно базите - Дълга задължително.

                      Какво е Тойота 70 ?

                      Аз си мислех за 90-ка (Прадо).

                      Коментар


                      • #12
                        Тойота 70 е УАЗ, просто японски. Гадно дърво, което може да мине отвсякъде. Обаче се чупи по-рядко.
                        Единствения и проблем е цената на частите, ама ако верно си мислиш за 30 хиляди, това няма да ти е проблем. Тя струва много по-малко, отдавна не е модерна гъзария, останалите пари ще ти стигнат за ремонти за цял живот. Ако живееш дълго.
                        Тя обаче си е джип. Ако искаш глезотии - по-добре гледай 60 или 90, те са в тия цени, и с меки тапицерии ...

                        Коментар


                        • #13
                          За тези пари и тези години няма как да не е нещо друго освен 90-ка. Пък и дълга база. По двигателя не би трябвало да имаш проблеми, ако е обслужван (и ти продължиш да го обслужваш своевременно) добре. Трябва му само масло, филтри и много рядко някой семеринг или гарнитура. Ако турбината няма отделно смазване (съответно отделно резервоарче), не трябва да се бави смяната на маслото. И ако няма интерколер, при продължително каране на по високи обороти трябва да се изчака малко двигателя да поработи на празни обороти преди да се изгаси за да се охлади турбината. Предполагам, че 3.0ТД около 97 г. трябва да ги има, на моята няма, но тя е 70-ка (2.4ТД), доста по стара (~10 год.). И не забравяй да гледаш уредите на таблото, защото най-честата повреда идва от развален термостат. Последствията - спукана глава и т.н. Един приятел скоро му се случи тая беля, хем е видял стрелката в червеното, ама е нямал избор, трябвало е да се прибере навреме

                          Коментар


                          • #14
                            тойота крузер 90 мноооого приятна машинка, изобщо не мисли повече, а започвай да търсиш

                            автоматик на старо е един огромен таралеж в гащите, може да работи вечно, може и да се строши веднага, а строши ли се е много тежко, няма свестен сервиз, ремотите са скъпи и некачествени и само закърпват положението, докато се оттървеш от съответното возило
                            drive alive

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X