здравейте, давайте си мненията за бус ,цена до 8000лв. да може да се регистрира с малка винетка(К3)без да се занимавам с тахографи и тем подобни. поносима поддръжка. предимно ще се кара извънградско 200-300 км. 2-3 пъти седмично.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
съвет за бус
Свий
X
-
От: съвет за бус
Аз карам Пежо Експерт 1,9 ТД-обем на товарното-5 кубика и товароносимост 740 кг.Много съм доволен,въпреки че отначало бях предубеден,а преди карах Фолксваген Транспортер.Пежото се поврежда в пъти по-малко от Фолксвагена,но при стари дрънгели си е въпрос и на късмет.Няма друго бусче с такива параметри,а дължина само 444 см,а и частите му не са скъпи-повечето са от Пежо 806.Мерак ми е новият модел,но там поддръжката ще е поне 2 пъти повече пари,а и аз това съм стегнал много добре,а и не ми се занимава.Такива МПС-та не се карат от баби в Германия 1 път седмично до супера,а навиват обикновено над 60-70000 годишно.Успех
-
От: съвет за бус
Ами те повечето бусове са под 3.5т полезен товар и са с винетка за лека кола (К3)
Сега какво точно .... ами гледай по скоро състоянието. Пежо/Ситроен/Фиат са доста масови, не че разни мерцедеси, фолксвагени, фордове ги няма, ама ....
По мое усмотрение нещо чист дизел по-добре.
Имаме едно пежо боксер 2002г 2.8 чист дизел и за сега няма проблеми , ама и малко км. му въртим.
От по-новите, не мога да давам категорично мнение, пък и съм си бос от към разбиране от тая техника, ама един доставчик с един новичък .... крафтър май беше, на фоклсваген, ами разчукали са му се дюзите , ама то с хубавите ни горива и часовникарските елементи из по-новите двигатели .....
УспехСтрахът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
Коментар
-
От: съвет за бус
Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнениеАко искаш голям обем и до 3.5 тона погледни Ивеко - имат до 3.5 тона модели с двойни гуми отзад!
Коментар
-
От: съвет за бус
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение+1 даже най - добре 410Д. Само в момента незнам как стои въпроса с регистрацията за малка винетка!יעבור
«И това ще мине»
Коментар
-
От: съвет за бус
Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение+1 даже най - добре 410Д. Само в момента незнам как стои въпроса с регистрацията за малка винетка!
Коментар
-
От: съвет за бус
Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение410 Д-или дори 310 в добро състояние и без тотално ръждасване е като 6-ца от тотото,но ако все пак намериш,ще бъде цифра.Брат ми залага на Спринтер 312,но на мен ми е голям,а и съм фен на предното задвижване.Казва,че Мерцедес прави най-коравите бусове,но са склонни към ръждасване.Най-важна е поддръжката.Ако е до 3,5 тона и има вероятност от претоварване е възможно и тормоз от ДАЙ-кантар,претегляне,глоба...
в момента карам транзит модела от 2000 до 2005мисля и за мен е по добър като качество,единствената забележка ми е да не е с малкия 2-литров дизел,слабичък и по-проблемен от големите и то предимно трансмисията.средната база има и с предно и задно предаване,а товарния отсег е дълъг 3.2м по спомен и висок малко над 2м ако е с високата над стройка
ако ти трябва колкото се може по-голямо търси си ивеко,за тях нямам поглед но май имат добра репутация
Коментар
-
От: съвет за бус
Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнениев момента карам транзит модела от 2000 до 2005мисля и за мен е по добър като качество,единствената забележка ми е да не е с малкия 2-литров дизел,слабичък и по-проблемен от големите и то предимно трансмисията.средната база има и с предно и задно предаване,а товарния отсег е дълъг 3.2м по спомен и висок малко над 2м ако е с високата над стройка
ако ти трябва колкото се може по-голямо търси си ивеко,за тях нямам поглед но май имат добра репутацияיעבור
«И това ще мине»
Коментар
-
От: съвет за бус
410 забрави, особенно ако е най-дългата база!
На такъв кътър съм навъртял около 150 000км в Австрия градско за около 2 години и половина ... направо си е убииство.
Не стига , че няма душа да гъкне , но и като го натовариш с повече от 1т положението става пагубно.
Отделно както каза колегата много ръждясват.
Единственото хубаво е , че жабката му е по-голяма от 3тонната серия и може да се ползва спокойно за масичка
Седалката не е удобна , седиш по-ниско от новите CDI-та , съответно товариш повече колената (поне при мен така беше).
411 също бягай , на 210 000км хвърли дизелова помпа, 225 000км счупи бутало по магистралата с 100км/ч почти празен и на 245 000км турбото замина.
Все при мен тия хубавии се случиха
Най-доброто за мен си остава 316cdi на него съм навъртял около 130-140 000км , върви като кола , гори 13-14л/100 в града при каране като за последно и климатик , при никаква подръжка от собствениците никакви оплаквания (дори маслото забравят да сменят и караме по 40-50 000км). Проблема е , че са по-скъпи и не знам дали ще можеш да намериш нещо читаво за тия парички който си приготвил.
Това от мен за МерцедеситеToyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
От: съвет за бус
Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение.........Това от мен за Мерцедесите
Имам 413 кемпер, регистриран 3.5т.
Освен ръждата нямам други оплаквания.Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
Към модераторите-А изтрийте го сега.
Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч
Коментар
-
От: съвет за бус
Имам 5 Sprinter -а и от всичките съм доволен, зависи какво и за къде търсиш. Може да се регистрират до 3.5 тона стига така да са вписани в TUV - а. Всичките ми бусове са с малка винетка и без тахографи, съответно не подлежат и на проверка от ДАИ ( дори и 513 е до 3.5 тона). Що се отнася до моторите имаш голям избор, старите спринтери до 2000 г. имат добър мотор (5- цилиндров, 120 к.с., ако се обслужва редовно си е почти милионер) CDI също не е за подценяване, 2.2 и 2.7 са добри мотори и качени на 413 или 416 могат да ти изкарат доста километри без никакви ядове. От новите модели е пълна каша (след 2007 г. ), изискванията за Евро норми разказват играта на моторите, но и там има решение, само че е свързано с доста пари ( модел 516 след 2011г. или 519 ). Приказки за "гръмнали" дюзи и турбини имат някаква истина, но трябва да се каже и на колко реално е буса преди да се окоти така. За сравнение на марки не мога да говоря, защото не притежавам бус от друга марка, но мой колега с борса има над 15 машини, предимно Iveco и Ford (закупени нови )..... ами не знам как точно да го напиша, последно си купи стар Sprinter 413 и вече е твърдо решен да подменя автопарка.Nissan Patrol 2008
Mercedes c220 cdi 2006
Mercedes cls350 cdi 2013
Mercedes GL 450 cdi 2012
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар