Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВИТАРА или ФЕРОЗА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

    Първоначално публикуван от kivv1973 Преглед на мнение
    да макферсон но пък ферозата торсион (не по врат а по шия).
    И какво точно по торсиона е аналогично на макферсона, че нещо не се сещам? Въобще предница на фероза заглеждал ли си? Щото значимите разлики са другаде. Не са в пружиниращия елемент.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

      Спарки, тоеа е поредната тема за мерене на кардани. Тоя точно дизел не блести с нищо, освен че гори и джапанки и кубинки настъргани, колкото до модела, едва ли има по-здрав Патрол след него.
      Това е по-здраво от Унимог.
      Относно Витарата и Ферозата, никой не може да ме убеди, че една Витара ще издържи на същия тормоз, като мойта Фероза.
      ...Освен може би Колето.
      Ферозата е в пъти по-здрава от Витара и не е вярно, че частите са и по-скъпи от витаровите, поне в актуалния момент.
      Нито консумативите, нито каквото и да е останало.
      Ти поне знаеш, как тормозя мойта.
      Обслужването е сведено до нула. Докато не се строщи нещо, не се пипа.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        ...едва ли има по-здрав Патрол след него.
        За имане - има. Всичко от Y60 нататък с TD42(Т) двигател, или аналогичната бензинка. Като тръгнеш от двигателя и стигнеш до колелата, абсолютно всичко му е по-здраво. Пак харчи и настъргани че и миризливи джапанки, пак е редови шестак.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Спарки, тоеа е поредната тема за мерене на кардани. Тоя точно дизел не блести с нищо, освен че гори и джапанки и кубинки настъргани, колкото до модела, едва ли има по-здрав Патрол след него.
          Това е по-здраво от Унимог.
          Относно Витарата и Ферозата, никой не може да ме убеди, че една Витара ще издържи на същия тормоз, като мойта Фероза.
          ...Освен може би Колето.
          Ферозата е в пъти по-здрава от Витара и не е вярно, че частите са и по-скъпи от витаровите, поне в актуалния момент.
          Нито консумативите, нито каквото и да е останало.
          Ти поне знаеш, как тормозя мойта.
          Обслужването е сведено до нула. Докато не се строщи нещо, не се пипа.
          Може и с Живко да поспорите.А по темата ......ми покарай и двете и която ти хареса и която е по запазена.
          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

          Коментар


          • #20
            От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

            Тя тая на колето е с УАЗ-ови мостове, до колкото знам.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Тя тая на Колето е с УАЗ-ови мостове, до колкото знам.
              А преди да стане с УАЗ-ови мостове....................
              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

              Коментар


              • #22
                От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                Аз съжалявам, че ми изгоря харда и не мога да се аргументирам подходящо в снимки.
                Първо ми е интересно, коя Витара ще изкара от реката почти тон камъни.
                Рядък тормоз е виждала моята и вижда и досега. Ако ще говорим за стокови джипки и каране по разходки, да на едно ниво са като проходимост и евентуално, здравина.
                Да добавя и други моменти.
                При мен поддръжката е повече от оскъдна, за да не кажа че почти липсва.
                Скъсах тампон на двигателя= перката ми потроши дифузьора и протри радиатора= прокапа естествено= цяло лято миналата година я карах на вода и доливане= една сутрин ми беше замръзнала водната помпа, защото не се изтака напълно= претри ми се и се запали ремъка= смених го, но водната помпа прокапа= заредих антифриз и добака за запушване на течове= радиатора и водната помпа се "закиснаха" и сега не тече от никъде, съответно и в най-големите жеги, пак си вози камъни, материали и вода, без да понечи да подмине средата на термометъра. Никога не съм промивал системата.


                Преди да смени мостовете Живко, питай го, колко карета е помлял


                ПП: В момента съм махнал задните седалки, постлал съм един найлон и карам вода в бидони от една чешма с корита в полето.
                По пет бидона 70 литрови се събират, а празното запълвам с 10л шишета.
                Чешмата не е много далеч, но е километър по черен изровен път. Само на първа се кара.
                Последно редактирано от TigerHunter; 26-07-13, 19:03.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Аз съжалявам, че ми изгоря харда и не мога да се аргументирам подходящо в снимки.
                  Първо ми е интересно, коя Витара ще изкара от реката почти тон камъни.
                  Рядък тормоз е виждала моята и вижда и досега. Ако ще говорим за стокови джипки и каране по разходки, да на едно ниво са като проходимост и евентуално, здравина.
                  Да добавя и други моменти.
                  При мен поддръжката е повече от оскъдна, за да не кажа че почти липсва.
                  Скъсах тампон на двигателя= перката ми потроши дифузьора и протри радиатора= прокапа естествено= цяло лято миналата година я карах на вода и доливане= една сутрин ми беше замръзнала водната помпа, защото не се изтака напълно= претри ми се и се запали ремъка= смених го, но водната помпа прокапа= заредих антифриз и добака за запушване на течове= радиатора и водната помпа се "закиснаха" и сега не тече от никъде, съответно и в най-големите жеги, пак си вози камъни, материали и вода, без да понечи да подмине средата на термометъра. Никога не съм промивал системата.


                  Преди да смени мостовете Живко, питай го, колко карета е помлял


                  ПП: В момента съм махнал задните седалки, постлал съм един найлон и карам вода в бидони от една чешма с корита в полето.
                  По пет бидона 70 литрови се събират, а празното запълвам с 10л шишета.
                  Чешмата не е много далеч, но е километър по черен изровен път. Само на първа се кара.
                  Тези ферози колко коня са че толка мощни в реките ?Колко литра повече им е обема на багажното отделение ?
                  Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                  Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                  "Mud Angels" Stara Zagora

                  Коментар


                  • #24
                    От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                    95 коня са мощни, но това на първа бавна не е от особено значение. И дифовете им са с предавателно чивло 5 и двайсе и кусур. Важното е че ги товариш доволно и излизат от реката цели.
                    Като сгънеш задната седалка имаш доволно голямо багажно отделение. Като не я сгънеш е скромна работа. Ама не виждам витарата и самурая да са значимо по-големи. Не знам за багажника, но самурая на мен ми е по-тесен вътре, при това чувствително по-тесен. Немощните му двигателчета пък няма нужда да коментираме.

                    Ферозата е много повече работен кон от витарата в заводския си вид. При тая възраст и неизвестен начин на експлоатация от предичния собственик, случва се да дават грижи с двигател, ама това важи точно толкова, колкото и за витара/самурай. Охладителната система трябва да е в изправност, и тогава читава бройка никога няма да направи проблем.

                    ПП: В тоя ред на мисли @TigerHunter - оправи си охладителната система и я почисти от тия говна, дето си сипал. Ще ти излезе през носа, рано или късно.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      95 коня са мощни, но това на първа бавна не е от особено значение. И дифовете им са с предавателно чивло 5 и двайсе и кусур. Важното е че ги товариш доволно и излизат от реката цели.
                      Като сгънеш задната седалка имаш доволно голямо багажно отделение. Като не я сгънеш е скромна работа. Ама не виждам витарата и самурая да са значимо по-големи. Не знам за багажника, но самурая на мен ми е по-тесен вътре, при това чувствително по-тесен. Немощните му двигателчета пък няма нужда да коментираме.

                      Ферозата е много повече работен кон от витарата в заводския си вид. При тая възраст и неизвестен начин на експлоатация от предичния собственик, случва се да дават грижи с двигател, ама това важи точно толкова, колкото и за витара/самурай. Охладителната система трябва да е в изправност, и тогава читава бройка никога няма да направи проблем.

                      ПП: В тоя ред на мисли @TigerHunter - оправи си охладителната система и я почисти от тия говна, дето си сипал. Ще ти излезе през носа, рано или късно.
                      \
                      Ми ние с тея малки Витари(дълга база 97к.с.)не можем като Ферозите.Всеки хвали това което кара.
                      ТОчно по тази причина мразя такива теми ...........
                      Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                      Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                      "Mud Angels" Stara Zagora

                      Коментар


                      • #26
                        От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                        Колега (sparkybg) всичко е въпрос на вкус.Както казва SaTaNaTa_83_stz - Всеки хвали това което кара.
                        SUZUKI VITARA 1.6 16V COOPER DISCOVERER STT 31X10.5X15

                        Коментар


                        • #27
                          От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                          Сега остава да кажете кое от това, дето съм написал, не е вярно.

                          Забележете - говорим за автомобили в заводски вид.

                          Много ясно че в дълга витара има повече място. Ама дълга фероза няма, и сравнението е безпредметно. Щото освен повечето място дългата има по-ниска проходимост и от къса витара, и от фероза.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Сега остава да кажете кое от това, дето съм написал, не е вярно.

                            Забележете - говорим за автомобили в заводски вид.

                            Много ясно че в дълга витара има повече място. Ама дълга фероза няма, и сравнението е безпредметно. Щото освен повечето място дългата има по-ниска проходимост и от къса витара, и от фероза.
                            Защо сръвнението да е безпредметно?Дълга витара по-лека от фероза,по икономична от фероза и 1,5 пъти по добра возия от Фероза а относно проходимоста в заводски вариант си е въпрос на каране.
                            Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                            Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                            "Mud Angels" Stara Zagora

                            Коментар


                            • #29
                              От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                              Aз не съм имал нито една от двете машини, но определно съм ЗА Ферозата. Ще се аргументирам с това което съм видял с очите си :
                              1) Ферозата ( в заводски вид) е една идея по-проходима от Витарата.
                              2) По-мизерно окачване от това на Витара (за джип) не съм виждал. Дори с един размер над оригиналните гуми + доволно изнесесни джанти каретата на Витарката са по-често купувани от ГаЗ-чицата ;
                              3) Лично на мен салона на витара ми изглежда като нещо изструговано от лего
                              4) Безспорен факт е, че Витарата е вероятно най-популярната кола сред ловджии, рибари и мераклии. От там, поне за Витара на приятел, за кояти търся части, намирам доста по-лесно отколкото една бивша семейна Фероза... ама пък Ферозата, като чели не се трошеше толкова често

                              Ама всичко това е субективно и ДА всеки хвали това което кара, ама аз не карам нито едно от двете...
                              * ако става за въпрос единственото СуЗуки, което бих си взел е Джимини - цели мостове, голямо колкото голф количка, абе идеалната кола за забавления. Примерно вместо АТВ..


                              Поздрави !
                              п.п. МОЛЯ никой да не се засяга или обижда. Всяка машина си има + и - , но просто при някой "-"-те преобладават..

                              Коментар


                              • #30
                                От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                                Вярно е, че всеки хвали това, което кара, но... всеки е минал по пътя на сравняването и избирането, и е избрал.
                                Писаното от Спарки е напълно обективно и няма какво да го хапете.
                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X