Най-вероятно все пак ще си взема ТД5. Обаче докато се наканя , и те станаха на 10 години ( последните ), пък на мен ми се кара нещо по-новичко.
В този смисъл се чудя , ако все пак скоча на лъскавкото, кое от тези двете да е . Говоря за ежедневна кола, дизел, понякога леки разходки, и да може да гази преспи без да падат пластмаси. Еветуално лебедка на кое се слага по-безобидно ?
Проблеми освен веригата на 3.2 DID ? За задвижването на П4 има писано, за Д3 ... само описание на действието на Terrain Response но без подробности.
Коя електоника е по-безпроблемна, на кое може да му се правят повече ремонти извън официалните сервизи ?
Досега съм имал 200 и 300 тди на ЛР и едно Л200 2.5 DID. Най-нисък беше разхода на пикапа.
За частите от Англия знам, ама то за Д3 не се предлагат много.
Ей такива са ми дилемите и ще съм благодарен на отзив от всеки с преки впечатления. А плюсовете и минусите на новите коли като цяло са ясни, интересувам се само от тези двата.
В този смисъл се чудя , ако все пак скоча на лъскавкото, кое от тези двете да е . Говоря за ежедневна кола, дизел, понякога леки разходки, и да може да гази преспи без да падат пластмаси. Еветуално лебедка на кое се слага по-безобидно ?
Проблеми освен веригата на 3.2 DID ? За задвижването на П4 има писано, за Д3 ... само описание на действието на Terrain Response но без подробности.
Коя електоника е по-безпроблемна, на кое може да му се правят повече ремонти извън официалните сервизи ?
Досега съм имал 200 и 300 тди на ЛР и едно Л200 2.5 DID. Най-нисък беше разхода на пикапа.
За частите от Англия знам, ама то за Д3 не се предлагат много.
Ей такива са ми дилемите и ще съм благодарен на отзив от всеки с преки впечатления. А плюсовете и минусите на новите коли като цяло са ясни, интересувам се само от тези двата.
Коментар