Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДИСКО 3 или ПАДЖЕРО 4 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ДИСКО 3 или ПАДЖЕРО 4 ?

    Най-вероятно все пак ще си взема ТД5. Обаче докато се наканя , и те станаха на 10 години ( последните ), пък на мен ми се кара нещо по-новичко.
    В този смисъл се чудя , ако все пак скоча на лъскавкото, кое от тези двете да е . Говоря за ежедневна кола, дизел, понякога леки разходки, и да може да гази преспи без да падат пластмаси. Еветуално лебедка на кое се слага по-безобидно ?
    Проблеми освен веригата на 3.2 DID ? За задвижването на П4 има писано, за Д3 ... само описание на действието на Terrain Response но без подробности.
    Коя електоника е по-безпроблемна, на кое може да му се правят повече ремонти извън официалните сервизи ?
    Досега съм имал 200 и 300 тди на ЛР и едно Л200 2.5 DID. Най-нисък беше разхода на пикапа.
    За частите от Англия знам, ама то за Д3 не се предлагат много.
    Ей такива са ми дилемите и ще съм благодарен на отзив от всеки с преки впечатления. А плюсовете и минусите на новите коли като цяло са ясни, интересувам се само от тези двата.

  • #2
    От: ДИСКО 3 или ПАДЖЕРО 4 ?

    http://www.honestjohn.co.uk/carbycar...overy-3-2004/? Ей тука има написано за ЛР Диско 3 . Дано ти е достатъчно като начално инфо. Практика с Диско 3 нямам. Не искам да пиша за П4 , щото няма да съм обективен (само ще го хваля) - имам такова и съм доволен - и от разход, и от возия , и т.н. Погледни тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=78003 , ако не си го направил все още
    Последно редактирано от Борислав Бонев; 10-04-13, 11:16.
    Б. Бонев
    0осем88две6шест71три

    Коментар


    • #3
      От: ДИСКО 3 или ПАДЖЕРО 4 ?

      Що бе, те и хвалбите са от полза.
      А линкчето е интересно, но и там за терен респонса казват само че '' сам решава какво да прави след като му зададеш условията ''. Интересно ми е , че никъде не открих по-подробно каква е раздатката ( ако има де), дали нещо се блокира там или по мостовете, вискомуфа дали има - тайна .

      Коментар


      • #4
        От: ДИСКО 3 или ПАДЖЕРО 4 ?

        http://www.disco3.co.uk/forum/, ако имаш нерви да се ровиш и да четеш. Доколкото знам 4-ката има блокажи (поне на раздатка и на заден диф), за 3-ката не съм сигурен. На мен не ми харесва, че задните носачи стоят много ниско (по-ниско отколкото на Паджеро 3/4).
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #5
          От: ДИСКО 3 или ПАДЖЕРО 4 ?

          Въпреки, че беше преди 6 години, мисля бях първия член на форума с Диско 3 ТДВ6 ( един 2005 и един 2006 година ). Диско 3 (от2006) има модификации с блокаж на задния диф, но е елетронен sans копче (поне моя беше такъв) . Терен риспонса не е толкова лошо нещо въпреки неяснотата кое и как работи - според мен работи в комбинация - скорости, мотор и АБС (дано да се изразявам правилно). Има възможност да се изключи ESP-то и тогаз става по-интересно - начих се на един дувар така ... без много грижи . Независимо от ниско разположините носачи .. ни съм имал грижи из гората нали сме на въздух. С по-читави гуми според мен си става за из баирите. Мисля джанти от БМВ ставаха за по-малък цолаж . Писал съм и повече по въпроса .. ако има въпроси - насреща съм. За съжаление ... нямам опит с П4 за сравнение .. въпреки че карам Мицубиши в момента.

          Коментар


          • #6
            От: ДИСКО 3 или ПАДЖЕРО 4 ?

            Добре, да напиша нещичко за П4. Суперселекта си е благинка, а СС2 (суперселект 2) на П4 работи добре. Има твърд блокаж на заден диф и междинния също - пак плюс. СС и 4Х4 (без блокажите) можеш да включваш в ход до 100 км/ч. Рокфор озвучителната система е много добра. За мен е достатъчно комфортно вътре. Може би вози малко по-твърдо от ЛР Диско - не е на въздушно окачване, но е достатъчно добре. Разхода на ЛР Д3 не знам - при мен (аз съм сега с Пбокс на Щайнбауер) е доста приемлив за джип с тегло почти 3 тона - 130 на темпомат София-Варна 9,5 до 10.5 дизел. Резервни части - не знам кои са по-изгодни и дано скоро не ми се налага да научавам!. С АТ 265/65/18 се справям добре на моите разходки. ( естествено и П4 и ЛР Д3 не са за състезателен траял, дори и за несъстезателен) Аз съм с автомат и съм доволен от това. Типтроника върши много добра работа, особено при спускане - избираш си подходяща скорост и забравяш за спирачка. Първа бавна е достатъчно бавна. Слизах миналата година Троян - Кърнаре почти изцяло на лед - беше много интересно. П4 има и минуси - за сега не са много за такъв тип автомобил. ( виж във втората тема , която ти постнах по-горе). Дано съм бил полезен!
            Б. Бонев
            0осем88две6шест71три

            Коментар


            • #7
              От: ДИСКО 3 или ПАДЖЕРО 4 ?

              Горния пост ме подсети. ZF кутията на Д3 е много добра според мен. Има нормален, спортен и ръчен режим. Доста добре се адаптира към начина на каране на шофьора. Интересно беше че при двата Д3 имаше разлика в поведението (единия се движеше мазно като лимузина, а другия беше по-нервен като спортна кола)- хем бяха едни и същи като комплектация, само различни години. Но и двата се движеха прекрасно. Разхода в града беше 12 -14 извън 10.5 - 11 с прилично настъпване.
              Въздушното му е супер и позволява движение в пресечен терен с много висока скорост. Давало ми е само веднъж грешка .. и след рестарт на мотора се оправи.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X