Темата не е за този форум, но не можах да намеря другаде в нета нещо по въпроса, та се надявам тук да получа информация.
Мой приятел се е мераклисал да си купува кемпер и ме помоли да събера до колкото мога иформация по въпроса. Според финансите които може да си позволи алтернативата му е фият дукато преди 90г, с прилично състояние и запазено обурудване (поне по описанието на собствениците) става въпрос за обяви от Германия и Швейцария. Намеренията са му да го ползва поне 5г. без да му създава особенни проблеми.
Та конкретния въпрос е: 1. Вярно ли е, че "живота" на кемперите (в частност фият дукато) е по-дълъг т.к. навъртат по малко километри, все пак не са за ежедневна употреба пък и рядко се карат през зимата или това е някакъв мит. 2. Освен подръжката като автомобил каква потдръжка се изисква към оборудването на караваната. 3. слаби места на този вид кемпер.
Всякави съвети ще са ми (му) полезни. Благодаря предварително.
Мой приятел се е мераклисал да си купува кемпер и ме помоли да събера до колкото мога иформация по въпроса. Според финансите които може да си позволи алтернативата му е фият дукато преди 90г, с прилично състояние и запазено обурудване (поне по описанието на собствениците) става въпрос за обяви от Германия и Швейцария. Намеренията са му да го ползва поне 5г. без да му създава особенни проблеми.
Та конкретния въпрос е: 1. Вярно ли е, че "живота" на кемперите (в частност фият дукато) е по-дълъг т.к. навъртат по малко километри, все пак не са за ежедневна употреба пък и рядко се карат през зимата или това е някакъв мит. 2. Освен подръжката като автомобил каква потдръжка се изисква към оборудването на караваната. 3. слаби места на този вид кемпер.
Всякави съвети ще са ми (му) полезни. Благодаря предварително.
. Ако си с ограничен бюджет и търсиш нещо до 90 година аз бих ти препоръчал кемпер на базата на фолксваген ЛТ. Първо буса е на шаси, а не някаква си допълнително удължавана самоносеща конструкция или каквото е останало от нея. Втро е със задно предаване (предимствата за перманенто натоварен бус са ясни). Двигателя е атмосферен дизел шестак, доказал се вече при волвата 740 като вечен. Ел. инсталацията е бош: стартери ,алтернатори, релета и тн. И не на последно място прдполага се , че един фолксваген гние по малко от един фиат, но всичко е според зависи...колата и начина на експлотация.....А иначе в германия кемперите се карат целогодишно. Имам снимки януари месец, събота и неделя магистралата е пълна с каравани и мотори
Коментар