Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

    Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение

    Сещам се, че Вушев ми спомена за един случай със Izuzu с атоматични хъбове. Бил е на 2H и при спускане се бил опрял в една ограда. Останал е там, защото не е могъл да включи 4х4, защото просто не могъл да мръдне назад и сантиметър, за да могат да включат хъбовете.

    Не съм го пробвал дали наистина е така.

    Така си е, и аз го правих тоя номер, и също с Изузо Та затова при парт-тайм залагам на ръчни хъбове, та ако щеш ще слеза от колата, ама ще съм сигурен че имам 4x4 точно тогава, когато ми трябва....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #47
      До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

      Останал е там, защото не е могъл да включи 4х4, защото просто не могъл да мръдне назад и сантиметър, за да могат да включат хъбовете
      Тук сте в грешка. На автоматичните хъбове им трябва място назад за да могат да отцепят, а се включват независимо дали тръгваш напред или назад. Поне при мен е така и се подписвам под това! Проверете така - в канал, при положение 2Н от лоста на раздатката завъртете на ръка предния кардан независимо в коя посока и след около половин оборот зацепва и в двете посоки, а аз съм се измъквал от описания по-горе случай на задна (е, разбира се с едно яко изщракване отпред)

      Коментар


      • #48
        До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Тук сте в грешка. На автоматичните хъбове им трябва място назад за да могат да отцепят, а се включват независимо дали тръгваш напред или назад. Поне при мен е така и се подписвам под това! Проверете така - в канал, при положение 2Н от лоста на раздатката завъртете на ръка предния кардан независимо в коя посока и след около половин оборот зацепва и в двете посоки, а аз съм се измъквал от описания по-горе случай на задна (е, разбира се с едно яко изщракване отпред)
        така е имам едно паджеро с автоматични хъбове.работи по същия начин.
        аз лично предпочитам ръчните
        или най добре постоянно зацепен.на патрола така съм ги направил.гори с кило отгоре

        Коментар


        • #49
          До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

          Потвърждавам - ако използвах джипа само в ла***та щях да изхвърля и аз автоматичните, но засега ми е и семеен автомобил, кара го и съпругата.... Иначе си заслужава да зацепи постоянно човек предните главини само заради кефа да включва 4Х4 в движение.

          Коментар


          • #50
            До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Тук сте в грешка. На автоматичните хъбове им трябва място назад за да могат да отцепят, а се включват независимо дали тръгваш напред или назад. Поне при мен е така и се подписвам под това! Проверете така - в канал, при положение 2Н от лоста на раздатката завъртете на ръка предния кардан независимо в коя посока и след около половин оборот зацепва и в двете посоки, а аз съм се измъквал от описания по-горе случай на задна (е, разбира се с едно яко изщракване отпред)
            Аз доколкото разбрах има два вида автоматични хъбове: да наречем едните "инерционни", и другите "пневматични". Много условно, и при условии че говорим за парт-тайм. Та при първия вид, които бяха и на моето Исузу, колата трябваше да мине метър, метър и половина, преди да се "зацепят" хъбове.... И да лягаш под кола, която си стои в хубава кал или мокра и гъста трева и да въртиш предния кардан на ръка е много съмнително "удоволствие" С втория тип на автоматични хъбове, като на Паджеро , не съм имал работа, и за това не мога да взема отношение
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #51
              До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

              Инерционните хъбове зацепват от завъртането на полуосите, а не от завъртането на колелата. Така че, и при напълно спрял автомобил ще включат ако има някакво завъртане на карданите, т.е. дори и едно от задните колела да пробуксува. При смяна на посоката на движение за момент изключват и после пак включват, затова не стават за "лашкане".
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #52
                До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                Погледнете какво пише в руския вариант на Owner manual на Галопера
                Прикачени файлове
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  Инерционните хъбове зацепват от завъртането на полуосите, а не от завъртането на колелата. Така че, и при напълно спрял автомобил ще включат ако има някакво завъртане на карданите, т.е. дори и едно от задните колела да пробуксува. При смяна на посоката на движение за момент изключват и после пак включват, затова не стават за "лашкане".
                  Да бе колега......Затова буксувах с задния мост на едно място по 15 минути, а предното все го нямашеЗамалко да съборя плевнята на съседа V93 даде много хубав прикачен файл
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #54
                    До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                    Единствената допирна точка на хъба (не на кожуха му) с колелото е мястото на зацепване между венеца и капачката. Т.е. преди да е включил, на него му е все тая дали колелото се върти или не. А защо не са се включили при теб-не знам...
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #55
                      До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                      Тоя блокаж можете ли да го спирата в парт или не? Щото аз разбирам че не може...

                      Щото при фул може, за сметка на това, че не може да се разкача преден мост.

                      Или бъркам
                      Може... Navara.... 2H/само заден мост/, 4H/заден+преден мост/, 4HL/заден +преден мост и блокаж на среден диф/,4LL/ ........../
                      NISSAN TERRANO II , 2.4 i,къса база,BF Goodrich Winter slalom, 235/75/15

                      Коментар


                      • #56
                        До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                        Искам да споделя с вас едно заблуждение на колега от форума (GERO), та той твърди че автоматичните и ръчните хъбове когато са в експлоатация при претоварване сами изключвали за да предпазели полуоската от счупване.
                        Колкото и да се мъча да му обясня че ако хъба му освобождава по този начин то той е повреден но явно моите думи не са му достатъчни.Най лошото е че заблуждава и други неопитни оффроуд-ари.
                        Моля и за вашите мнения по въпроса.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • #57
                          До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                          Искам да споделя с вас едно заблуждение на колега от форума (GERO), та той твърди че автоматичните и ръчните хъбове когато са в експлоатация при претоварване сами изключвали за да предпазели полуоската от счупване.
                          Колкото и да се мъча да му обясня че ако хъба му освобождава по този начин то той е повреден но явно моите думи не са му достатъчни.Най лошото е че заблуждава и други неопитни оффроуд-ари.
                          Моля и за вашите мнения по въпроса.
                          Абсолютно съгласен!!! Ако изключва при натоварване значи е нередовен
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #58
                            До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            Тук сте в грешка. На автоматичните хъбове им трябва място назад за да могат да отцепят, а се включват независимо дали тръгваш напред или назад. Поне при мен е така и се подписвам под това! Проверете така - в канал, при положение 2Н от лоста на раздатката завъртете на ръка предния кардан независимо в коя посока и след около половин оборот зацепва и в двете посоки, а аз съм се измъквал от описания по-горе случай на задна (е, разбира се с едно яко изщракване отпред)
                            Всичко е както си го написал. Пропуснал си само това, че когато спираш с двигателя автоматичните също изключват. Зависи кое е водещо - колелото или полуоската. Място за зацепване не е необходимо - достатъчно е само да се завърти предния кардан и полуоските. При изключване трябва около 1/2 оборот на колелото.
                            В повечето случаи включвам предното на исузуто с инерционни хъбове едва след като закъсам и е повече от очевидно, че място за зацепване не му е необходимо.
                            Посоката на въртене няма значение. Затова трябва много внимателно да се използва газта при "разклащане". Също така при спускане по хлъзгав наклон да се знае, че на практика държи само задният мост.
                            Последно редактирано от Scrapheap; 27-09-07, 09:08.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #59
                              До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                              ако хъба при натоварване изключи биши го бегал.ако си на стръмен баир и ти остава още малко и щък и си дотам.
                              или си със силно агресивни гуми и ту включва и изключва и край само ще изхрупти и си дотам

                              Коментар


                              • #60
                                До: ХЪБОВЕ-РЪЧНИ ИЛИ АВТОМАТИЧНИ

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Също така при спускане по хлъзгав наклон да се знае, че на практика държи само задният мост.
                                Е как да не използваш ръчни хъбове ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X