Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на служебен пикап.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Избор на служебен пикап.

    Аз съм за Toyota Hi-lux ама ако има от ония с целия мост.То май новите модели са с носачи ама нищо пак си мисля че ще свърши работа.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #32
      До: Избор на служебен пикап.

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      Аз съм за Toyota Hi-lux ама ако има от ония с целия мост.То май новите модели са с носачи ама нищо пак си мисля че ще свърши работа.
      +1 за Тойота.

      Коментар


      • #33
        До: Избор на служебен пикап.

        По този въпрос особени дебати няма. Там Хай-лукса и подобни печелят като цена, комфорт (като за такъв тип 4х4) и вероятно качество. Не и особена проходимост. Дългия Дифендър (според мен) е по-добре за последното, но не и като глезотии и цена.

        Коментар


        • #34
          До: Избор на служебен пикап.

          Това е градска кола. Кво мислиш ще направи ската като види клон? Аз мисля че ще се закачи и отпред и отзад едновременно. И после в сервиза ще свалят гаранцията от всичките, ако са слизали от асфалта. Като от Витарите.
          Ще ти се ухилят ангелски, ще ти кажат Ми фирмена политика, кат не ти харесва - не я карай, и си свободен. Хем ще имаш време да пишеш по форумите за сексуалната ориентация на тойотите. Всички ще ти съчувстват, ама работа пак няма да си свършил. Питай енергото кво им е гот с тия кочини.

          Коментар


          • #35
            До: Избор на служебен пикап.

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Пак те питам - сядал ли си отзад в двойна кабина? Кви са ти въпросите? Това не става и за 50 километра, как смяташ да я вършиш тая работа?
            Собол купувай, пак от Младост. Или Баргузин. 4х4, колкото Нивата може и има нормален пътнически салон. Категория Б, до 8 душе е.
            Спрете му пиенето. Това нещо не може да изкара и 1000 километра без да се разпадне, като е толкова добро питай твоите приятели руснаците какво ще кажат за този урод. Ама що се занимавам изобщо да ти отговарям на дивотиите дето ги пишеш.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #36
              До: Избор на служебен пикап.

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              По този въпрос особени дебати няма. Там Хай-лукса и подобни печелят като цена, комфорт (като за такъв тип 4х4) и вероятно качество. Не и особена проходимост. Дългия Дифендър (според мен) е по-добре за последното, но не и като глезотии и цена.
              Натам вървят нещата, ама нещо Маздата бие като цена...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                До: Избор на служебен пикап.

                Виж, задавай тогава въпроса правилно. Кажи Искам лъскава играчка, кво да кажа на налника? Не питай за нещо дето го няма.
                Аз не съм виждал много такива коли на парчета и с 1 000 км на брояча. А ти?

                Коментар


                • #38
                  До: Избор на служебен пикап.

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Виж, задавай тогава въпроса правилно. Кажи Искам лъскава играчка, кво да кажа на налника? Не питай за нещо дето го няма.
                  Аз не съм виждал много такива коли на парчета и с 1 000 км на брояча. А ти?
                  Напротив, правилно съм задал въпроса, това че ти не можеш да четеш си е твой проблем. Що се касае до 4Х4 Собол или Баргузин задай въпроса на руснаците и ще съм доволен... Да не говорим че не е проходим и че не е икономичен. Елементарни удобства няма, ергономиката е мръсна дума, направен е от стомана 3 и няма сервиз. Пък и се опитай да поддържаш постоянна висока скорост по НОРМАЛНИ пътища с него. Това динамичен коридор, спирачен път и прозрачно кормилно управление за дръвата които предлагаш са все понятия от друга епоха. Нали все ратуваш за безопасност по пътищата? Е, това са най-опасните превозни средства в света след китайските. Доволен ли си? Ще се радвам да спреш да спамиш темата с глупости.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Избор на служебен пикап.

                    Дима , в твоето питане има един заложен конфликт .... Или най-доброто от най-ефтини , или най-евтино от най-добрите . Ако беше задал така въпроса той би бил зададен правилно . А и подобни теми тук били дискутирани нееднократно . С две думи : Дефендера , Рейнджера отпадат заради високата цена , Ниви и тъм подобни отпадат заради други фактори , остават Мицубиши и Тойота , ама те пък скопени Остави шефа да решава , после ще имаш възможност да го плюеш на воля , че балък нищо не разбира от МПС-та
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #40
                      До: Избор на служебен пикап.

                      От мен "един глас" за Тойота. Особено, ако по-често ще се ползва от един, или двама души, а не от трима-четирима, ама това май важи за всички пикапи. Държи се отлично в екстремни условия, добра "возия", доказано здрава и приличен сервиз.
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Избор на служебен пикап.

                        Здравей QUADRA,

                        обади ми се, ако искаш да направиш един тест драйв с MAZDA BT-50 или с предишния модел MAZDA B2500. Жоро Янев 0887 825 813.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Избор на служебен пикап.

                          Така айде малко по-темата. Аз правих пълно проучване на тема пикапи цял месец и ето до къде съм стигнал:

                          Навара - по-скъпа от другите, тип Голф4ка кола не ми се кара.

                          За другите сериозно:

                          Всички са с долу горе еднакъв клеарънс.

                          Тойотата - комфортна е вътре, като окачване изглежда доста здрава, отпред интеркулера е висок, шнорхела направо се вижда как пасва. Кофата и е най-голяма. Мястото за втори ред - малко тясно, но става. Вървеж - като на камион, друса доста, минаваш през дупка и вибрациите ги усещаш още 5мин. Двигателя като го поизрежеш не е чак толкова зле - за 3литровия говорим. Превключването на скоростите е отвратително, имам чувство че лоста е дълъг поне метър . Раздатката е на същото отвратително място. Парт тайм с ЛСД отзад.

                          Л200 - много симпатична кола, вътре е най-широко на втори ред, има доста мощен климатроник и разни пинизи от сорта на компаси, задно отваряемо стъкло и т.н. Изглежда и се чувства спортно, но някак евтино изпълнено. Седалките са малко тънки и от там пада комфорта. Иначе според мен друса по-малко отпред и ударно, но също по-малко отзад. Няма затихващите вибрации на Тойота. Скоростния лост е една идея по-добре. За вървежа може да се спори, предполагам, че с фабричния чип тунинг ще е по-добре, но така или иначе под 2000об няма никой и трябва да се реже. Като разход и радиус на завой се представя най-добре. При нея не висят раздатки, всъчко е много на вътре, но рамата е на нивото на праговете, което не е така при Тойтотата. Интеркулера е отпред. Супер Селект-2, задно, фул тайм, блокаж на междинен и заден диф - това за мен го поставя на първо място. Иначе имам известни притеснения, че бавните са една идея по-бързи от на Тойотата.

                          Мазда БТ-50 - пикапа изби рибата. Вътре перфектен като изпълнение. Седалките са най-комфортни. Най-воския модел е с климатик и подгрявка на седалки и двигател. Задния ред същотото място като при Тойотата. Скорости, волан, спирачки всичко като на лека кола - направо върха. Возията и той си друса но за мен беше ок. Двигател - много добър, отвява предните два, още от към 1600-1800 оборота почва да влиза в час. Парт тайм, с ЛСД отзад и хъбове, който се включват с копче. Много ниска раздатка и резервоар - на нивото на заден диф почти. Интеркулера и той е отпред и доста ниско. Ако колата няма да се кара с мераци за офроуд големи и последващи тунинги според мен е правилният избор.

                          Аз си оставам фен на Л200.

                          Всички се правят в Тайван или Малайзия.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Избор на служебен пикап.

                            А и като шум да добавя. Л200 е най-шумно, после Тойотата и тя не е по-тиха, но просто звука е по-приятен (всъщност може да се спори). Маздата е класи отгоре, като при високите се чува и свистенето на турбото, което мен ми харесва.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Избор на служебен пикап.

                              Всичко е правилно. Само Маздата не бях карал още. С едно допълнение - тук се търси най-евтиния вариант, без всички глезотии които изреди - при L-200 без климатроник, без падащо стъкло и тн, при Тойотата с малкия двигател и без интеркулер.
                              На колегата Злой ще му кажа че всичко е правилно, така и така се състезават 3-4 модела които са близки като цена, щеше ми се да разбера ако трябва да предпочета по-скъпите (5-8хиляди лева разлика) откъде идва тази разлика и с какво превъзхождат конкуренцията. Освен това ме интересуваше мнение на хора ползвали съответните машини къде са им силните и слаби страни, сервизи, поддръжка и тн.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Избор на служебен пикап.

                                Ами Тойотата с малък двигател според мен е пълен и абсолютен мъртвец. Тоя двигател е някаква роднина на 2ЛТ имам чувство.

                                Mazda и Тойота най-евтините DoubleCab са по 48К с ДДС, Л200 е 51. Аз не бих се чудил много. Иди пробвай Маздата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X