Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лека кола или джип по БГ дупките
Свий
X
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнениеабе човек ти колкото нещо изписа за тая джипка дет ша я земаш то досега да си я зел отдавна и да пишеш кво ти се е случило вече с нея а не кво ще ти се случи.кво толкова му мислиш кат си решил купувай.няма кво да се съобразяваш с мненията на околните.един ти вика бяла друг зелена трети нам ква .квато ти сам си избереш.пък ако не стане от първия път те джипките няма да се свършат
. Първо нямах парите, а после се наложи да замина.
Като се върна в БГ първото нещо ще е да се огледам за кола и да купя.
А то че няма какво да се мисли ми стана ясно още февруари, след като ми отговориха в темата, така че отдавна не е до мислене
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнениеИ аз съм на мнение , че е по-добре лека кола.С колата се кара по-бързо, по-лесно се избягват дупките защтото е по-стабилна при резки завъртания на "геврека" и вози по-меко от повечето джипове.
Въпроса е свързан и със цената, а по-скъпо е да караш джип.
Според статистика в Германия излиза, че е по-опасно да се кара джип заради високия център на тежеста и годищно ама повече пострадали.
Най-добре е да се кара по такива дупки - ховъркрафт!VW Touareg V10, 5000cc
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнениеИ така говорят всички... но преди да потрошат неколкократно кола на 2 години и под 40 000 км. Продаде се за 28 000 лева. Честито на печелившите. Иначе карайте леки коли из нашите дупки с пълна газ. Особено когато вaли. Пък като стигне до полуразпад окачването или влезне вода във въздушня filter - аз и още една тумба от този форум ще минем и ще ви издърпаме до сервиза, с нашите гадни, непроходими, чупливи, опасни и неизгодни финансово джипки
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Първоначално публикуван от sata Преглед на мнениеЛесно се говориза стабилност и скорост когато караш чисто нов Джип за 100000лв +. Ина4е СПОРЕД МЕН за асвалта по одобно е леката кола 4x4 ,слезе6 ли от него задалжително по висок джип.
Сравнявайки висок клас кола с висок class джип - твърдо съм за джипа. Както за градски, така и за извън градски условия. Пеjото нямаше нищо, което да ми липсва сега в туарега. Освен разбира се 2х по-малък разход, но това е въпрос на модел двигател, никой не ме е карал насила да визмам този двигател. Ако певото беше с толко цилиндъра, и то щеше да лупа дизел като невидяло.
Пак ти казвам, чисто ново пеjо от СФА, за под 2 години и 40 000 км - мина през 9-те кръга на ада и стоя поне 6 месеца по сервизи. Дjaнти съм изправял безброй пъти. Гуми пуках поне 3-4 от дупки. И като връх воден удар. Седя си сега аз на високо и изобщо се чудя къде ми е бил акъла преди да дам толкова пари за кола.VW Touareg V10, 5000cc
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
- Някой виждал ли е джип такси?
- Няма и да видите.
Те карат едни от най-издръжливите коли за Българските условия.
Няма джип който да издържи на техния пробег градско без сериозни ремонти , а за цена да не споменавам ,за всеки е относително кое е скъпо и евтино.
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение- Някой виждал ли е джип такси?
- Няма и да видите.
Те карат едни от най-издръжливите коли за Българските условия.
Няма джип който да издържи на техния пробег градско без сериозни ремонти , а за цена да не споменавам ,за всеки е относително кое е скъпо и евтино.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение- Някой виждал ли е джип такси?
- Няма и да видите.
Те карат едни от най-издръжливите коли за Българските условия.
Няма джип който да издържи на техния пробег градско без сериозни ремонти , а за цена да не споменавам ,за всеки е относително кое е скъпо и евтино.
Идеята на бакшишите е макси-
мум приход- минимум разходи!
Тази концепция въобще, ама
въобще въобще, не се връзва
с ползването на джип като та-
кси, нали? Ама въпроса беше
не кое е по-евтино, а кое е по-
добро, в смисъл по-здраво, по-
безопасно и в крайна сметка,
кое е по-подготвено да оди из
дупките родни.Едва ли това са
" Едни гоуеми пюсове", дето
джиткат по "Ууиците", науи?
А ако искаш да не друса - купи
си врътоует, оти грам не друса,
дееба и врътуета ...Да живей куманизъма!
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Такситата според мен са друга тема. При тях не стоят повечето от въпросите, които обсъждаме сега. Например:
- Какво го интересува таксиметровия шофьор възможността за паркиране?
- Не е интересно как се държи автомобилът през годините - знаете за колко време едно наистина активно експлоатирано такси изяжда ресурса.
- За цени на оригинални части не говорим, поне в стандартния случай. Отива се на друга стойност на ремонтите и на друга честота.
- Газовите уредби само ще спомена, да не решите, че съм забравил. Не говоря за АГУ въобще, а за любимите модели на таксистите. Ако не подуша нищо от 4-5 крачки, се качвам...
- Безопасността е някъде в митологията - битува схващането, че стига да си "професионален" шофьор, и най-евтино направения автомобил е сигурен. Това често води до едно самочувствие... По-предишната зима в Бургас, на светофара на "Краставицата", за две седмици само една сутрин нямаше катастрофа, когато минавах оттам; в две трети от катастрофите единият участник беше такси, а в останалите - и двамата... Говорим за булевард с по три платна в двете посоки, в 7,30 ч. сутринта.
- Удобството надали е първостепенен аргумент - ако някой защитава противоположното, да го докаже. Не говоря за екстри, но щом Тикото е между автомобилите за платен превоз на пътници, то Ладичките от 70-те години са нещо като VIP. Аз съм със средни размери (1,82 / 88 кг.), и не успявам да се измъкна от средностатистическо такси за по-малко от минута.
И доста други неща има, наглед дребни, но да не правим от това трактат.
За мен няма нищо общо между покупката на автомобил за таксиметрови цели, и за лично ползване.
P.S. У нас де, в по-белите държави също няма нищо общо, но разликите са други.Последно редактирано от Iliya; 06-06-07, 13:17.
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение- Някой виждал ли е джип такси?
- Няма и да видите.
Те карат едни от най-издръжливите коли за Българските условия.
Няма джип който да издържи на техния пробег градско без сериозни ремонти , а за цена да не споменавам ,за всеки е относително кое е скъпо и евтино.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение- Някой виждал ли е джип такси?
- Няма и да видите.
Те карат едни от най-издръжливите коли за Българските условия.
Няма джип който да издържи на техния пробег градско без сериозни ремонти , а за цена да не споменавам ,за всеки е относително кое е скъпо и евтино.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Да ,но таксетата освен цена се гледа и функционалност.Няма джип който да издържи градско 200 000км. на година без да изкара поне 2м. по-сервизите. А съм се качвал и на такси по думите на шофьора било на 800 000км с втори двигател пък си возеше добре.Та за тези километри е скачал в повече дупки от колкото ще скочат вашите джипове преди да ги продаде някой като старо желязо.
Главното предимство на джипа е 4Х4 което в града и извън града по шосе е ненужно за дупките също.
Повечето джипове в Бг се карат целогодишно само на задно с какво е по-различен тогава от бус.
Предимствата в града са, че гледаш от по-високо , по-лесно се влиза и излиза и може би единственото за което го опревдавам е при ПТП, а и вечер не те заслепява всеки бакшиш със собственоръчно регулирани фарове.
Недостатъците са повече - много по-дълъг спирачен път, риск от обръщане,по-трудно се маневрира по уличките, не може да се паркира на повечето свободни места,по трудна потдръжка по-скъпи резервни части и консумативи и разхода на гориво.
Хората са го измислили:
за шосе - кола
за шосе и голямо вътрешно пространство - ван или бус
за големи товари - камьон
за извън шосе и в планина- джип
Джипа може да поткрие частично тези нужди, но с компромиси нещо като всесезонната гума уж върши работа ама нещо и липсва.
Това е просто моментна мода да караш джип в града и по пътищата.
Коментар
-
До: Лека кола или джип по БГ дупките
Това пък от къде го реши за километрите и сервизите? Ако един нормален джип се кара като лека кола ще живее форева.... А от недостатъците които си написал само по-високите експлоатационни разходи са вярни, всичко друго не е коректно и не е така.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар