Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза('90) или Паджеро 1('88)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фероза('90) или Паджеро 1('88)?

    Ферозата - 1.6 16v, не е изгнила, в добро общо състояние, с нови гуми за асфалт,единствения проблем който се вижда с просто око- скоростната кутия е омаслена - предполагам има теч на масло.

    Паджерото - дълга база, 6+1 места, 2.6л с газова уредба. Довечера ще имам време за по-подробен оглед.

    Джипа се купува като втори автомобил, с идея да се използва предимно за развлечение извън пътя и ходене по язовири и реки.

    Има ли база за сравнение между двете или Мицубишито печели служебно(при условие, че не е в плачевно състояние естествено)?

    Ааа, щях да забравя - цената е практически еднаква(разлика 200лв).
    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
    Walter Rohrl
    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

  • #2
    Re: Фероза('90) или Паджеро 1('8?

    ето тук прочети за Фероза-та
    тук за Паджеро-то

    Уточни за себе си точно какво ти трябва, защото разликата в автомобилите не е никък малка, когато прецениш кое ще ти върши работа, можеш да попиташ по-конкретно, ако имаш въпроси ( в което малко се съмнявам, защото и за двата автомобила е писано, писано мнооого много) съм сигурен, че най-любезно ще ти бъде отговорно и ще бъдеш посъветван правилно.
    Поздрави
    LZ1PER

    Коментар


    • #3
      Re: Фероза('90) или Паджеро 1('8?

      ЗА четене - отделих над 30 часа за да изчета и двата форума преди да напиша каквото и да било. Тук не намерих почти никаво инфо за старото паджеро.
      След огледа снощи имам малко по-конкретни впечатления и питания. Първо впечатленията: Убедих се колко са важни хубавите гуми - там където на сухо с ферозата не успях да мина само на задно, снощи след дъжд и само на задно паджерото мина без да усети наклона и без да разбере, че е разкаляно. Паджерото е много по-комфортно при движение и засега клоня към него, но както всеки автомобил на тази възраст не може без проблеми.
      Незнам точно каква е историята, но се вижда, че в близкото минало този джип е принадлежал на някой, който не е жалил пари за поддръжката му - видях нови амортисьори, нови листове по задните пружини,16-цолови джанти и гуми.

      Сега към питанията:
      1. При включен режим 4х4 и скорост около 20-25 км/ч от предно дясно колело се чува едно стържене/тракане/виене, за по-висока скорост не посмях. Предполагам че има проблем с хъба - не зацепва като хората. Колко лошо е това и ориентировъчна цена за лечение?
      2. В момента паджерото е с почти нови 16-цолови гуми Bridgestone Dueler M/T. Има ли 15-цолови джанти за паджеро (и ориентировъчно колко струват в комплект с гуми АТ)? Направи ми впечатление че са с по 6 отвора.
      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
      Walter Rohrl
      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

      Коментар


      • #4
        Re: Фероза('90) или Паджеро 1('8?

        Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
        Сега към питанията:
        1. При включен режим 4х4 и скорост около 20-25 км/ч от предно дясно колело се чува едно стържене/тракане/виене, за по-висока скорост не посмях. Предполагам че има проблем с хъба - не зацепва като хората. Колко лошо е това и ориентировъчна цена за лечение?
        2. В момента паджерото е с почти нови 16-цолови гуми Bridgestone Dueler M/T. Има ли 15-цолови джанти за паджеро (и ориентировъчно колко струват в комплект с гуми АТ)? Направи ми впечатление че са с по 6 отвора.
        Автоматичните хъбове (ако са такива) когато са яко клеясали могат да ти правят този проблем, значи можеш да минеш и с почистване и смазване, но ако си късметлия
        15' джанти има и стандартно Паджерото от онези години е било с такива. Между другото аз също съм с 15' ляти с нови гуми и съм навит на равностойна замяна за 16'
        Ако имаш въпроси по Паджерото питай, няма как цялото инфо да е на едно място

        Коментар


        • #5
          Re: Фероза('90) или Паджеро 1('8?

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          15' джанти има и стандартно Паджерото от онези години е било с такива. Между другото аз също съм с 15' ляти с нови гуми и съм навит на равностойна замяна за 16'
          Нямам предвид замяна, а се замислям, че с тази газова уредба Паджерото ще ми е по-изгодно за ежедневна употреба от БМВ-то. Та ако реша да го карам ежедневно не бих искал са съсипвам хубавите М/Т гуми по асфалт.

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Ако имаш въпроси по Паджерото питай, няма как цялото инфо да е на едно място
          Прочетох в архивите на форума, че на единицата в автоматичните хъбове имало някакъв лагер с чоп, който се чупел, възможно ли е това да е проблема?
          За довечера имам уговорка с един познат "майстор" да му изпозлвам гаража за да разглобя и да видя какво е положението.
          “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
          Walter Rohrl
          GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

          Коментар


          • #6
            Re: Фероза('90) или Паджеро 1('8?

            имам двигател за 2.6.моя го карам на газ 13 на сто

            Коментар


            • #7
              Re: Фероза('90) или Паджеро 1('8?

              Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
              Прочетох в архивите на форума, че на единицата в автоматичните хъбове имало някакъв лагер с чоп, който се чупел, възможно ли е това да е проблема?
              За довечера имам уговорка с един познат "майстор" да му изпозлвам гаража за да разглобя и да видя какво е положението.
              Ето една разглобка, за да не ти останат части

              Коментар


              • #8
                Докато умните се наумуват...

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Ето една разглобка, за да не ти останат части
                Благодаря, но ми идва малко късно.
                Докато се начудя дали-или, дошъл някакъв чичко със същото Паджеро, броил 40 такива:
                натоварил джипа на една платформа и заминал в неизвестна посока. Засега оставам само RWD, но търсенето продължава.
                “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                Walter Rohrl
                GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X