Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ML270 или ML400 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ML270 или ML400 ?

    Първоначално публикуван от rumenlibia Преглед на мнение
    За такава експлоатация мисля , че достоен боец е Тойота Лендкруизер с голямия мотор D4D , близо 170 кончета , ако няма доста на паша , здраво окоачване , цели мостове идр.
    Бъркаш или модела или нещо друго, няма ТЛК с "големия" d4d, 170к.с. на цели мостове.

    Коментар


    • #17
      От: ML270 или ML400 ?

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Бъркаш или модела или нещо друго, няма ТЛК с "големия" d4d, 170к.с. на цели мостове.
      Да , заблудих се , само от зад е с цял мост . но все пак е достоен противник на МЛ.

      Коментар


      • #18
        От: ML270 или ML400 ?

        Не е противник, превъзхожда с много.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #19
          От: ML270 или ML400 ?

          +1 за МЛ 270 ЦДИ и смяна на софтуера, това е. С 320 ЦДИ са с еднакви мотори и различни софтуери. Тунинга, мисля че струваше около 2/3000 лв.

          Коментар


          • #20
            От: ML270 или ML400 ?

            От МЛ-а по-бюджетен вариант едва ли има. След като човека пуснал темата е поставил така въпроса, значи, че МЛ-а дори ще надмине очакванията му. Аз лично бих предпочел 320 и нагоре - бензин с повече екстри. Немога да се обоснова но знам, че 400 не се купува.
            VARADERO SD2

            Коментар


            • #21
              От: ML270 или ML400 ?

              Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
              +1 за МЛ 270 ЦДИ и смяна на софтуера, това е. С 320 ЦДИ са с еднакви мотори и различни софтуери. Тунинга, мисля че струваше около 2/3000 лв.
              Не разбирам от мерцедес, но 270 не беше ли петак и 320 - ве шест? Какви еднакви мотори тогава???

              Коментар


              • #22
                От: ML270 или ML400 ?

                Грешката е моя, става въпрос за 280 и 320 ЦДИ след`04г., те са шестаци с 3-литрови мотори и различни софтуери.

                Коментар


                • #23
                  От: ML270 или ML400 ?

                  Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                  А аз не виждам да се влачат ремаркета по 2-3т. Освен по време на жътва по нивите или някаква есенна беритба.
                  Нямам представа какво друго може да е подходящо въобще.
                  Аз подозирам, че идеята на питащия е не да влачи ремаркета със зърно, а да влачи ремарке с автомобил(и)...
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #24
                    От: ML270 или ML400 ?

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    Аз подозирам, че идеята на питащия е не да влачи ремаркета със зърно, а да влачи ремарке с автомобил(и)...
                    Доста си подозрителен.
                    За автомобил МЛ-а ще е пушка.
                    Аз с моя съм дърпал платформа с натоварен дълъг Патрул.
                    Ама Ланд ...там незнам какво си, не е същото като мл-а.
                    Едното е паркетник с основателни претенции за офроуд, а другото е куц офроудер с мъгляви претенции за паркетник.
                    ТЛЦ, не става!
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • #25
                      От: ML270 или ML400 ?

                      Няма да споря, нито да убеждавам никой в нищо. Аз съм непредубеден страничен наблюдател (може и кибик да се каже) и мога само да споделя какви са наблюденията ми по пътищата. Не, че не е възможно с МЛ да се влачи ремарке с автомобил, ама то е възможно и с верижен трактор да стигнеш от София до Варна. Обаче по принцип хората не го правят, затова смятам, че не е добра идея. А иначе всеки има право на собствени грешки. Пожелавам успех в избора!
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #26
                        От: ML270 или ML400 ?

                        Колега, за целта мл 270 е перфектен. Пак се почна философстване в темата. Кое било по офрод и кое-по малко....МЛ-а е комфортен за път, мощен двигател, седи добре в завой, сравнително икономичен е -говоря за 270цди.За това което ти трябва, и за парите си е добър избор.След фейслифта изглежда прилично, има много добра ергономия в салона.Може да очакваш евентуално проблем с някой комън рейл инжектор и досадни бъгове по електрониката.Понякога и автоматика дава ядове. Но при кой от съвременните автомобили ги няма тези неща...
                        Хвърли един поглед и на Паджеро 3.2дид. За 16000лв. можеш да вземеш много добър екземпляр. На мен лично ако ми трябва джипка за същите цели бих взел Паджерото.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #27
                          От: ML270 или ML400 ?

                          И майсторите които ми поддържат колите са за ML270 , бил най-икономичния избор, с най-лесна подръжка. Колкото до PAJERO-то DI-D и за него съм мислил, ама нещо все ме спира, харесва ми формата му, вътре ми харесва - повече от ML-a, но незнам, всичките които познавам и разбират от джипове казват че PAJERO-то е до 1999 г. след това ... няма PAJERO

                          Коментар


                          • #28
                            От: ML270 или ML400 ?

                            Първоначално публикуван от flyboy Преглед на мнение
                            И майсторите които ми поддържат колите са за ML270 , бил най-икономичния избор, с най-лесна подръжка. Колкото до PAJERO-то DI-D и за него съм мислил, ама нещо все ме спира, харесва ми формата му, вътре ми харесва - повече от ML-a, но незнам, всичките които познавам и разбират от джипове казват че PAJERO-то е до 1999 г. след това ... няма PAJERO
                            Здравей,колега! Внимавай много със съветите в този форум,че някои си пият рядко хапчетата,а други изобщо са ги забравили! За голяма част от съфорумците Y60 Nissan е най-добрия, нооо не съвпада с твоите намерения.. Не си първия с такива колебания и няма да си последния,който ще прочете --- това,което ти хареса като седнеш в него - плащай и тръгвай! --- Е,разбира се,че е добре да поогледаш екземпляра дали е читав. Успех в избора ти желая!
                            Б. Бонев
                            0осем88две6шест71три

                            Коментар


                            • #29
                              От: ML270 или ML400 ?

                              +1 за мл 400 цди. ОТ близо 8 месеца имаме такова животно. Много мощен и стабилен джип. Един колега от Мерцедес форума беше казал, че няма нищо по-хубаво от това да караш мощен и пъргав джип какъвто е мл 400. Обслужването на мотора с масло ( 10 литра ) всички видове филтри и пистов ремък ми легна около 400 български лева. Бях решил да му сменя и маслото на кутията. Нищо страшно и фрапиращо като цифра - с маслото, филтъра и гарнитурата + някаква букса дойде малко под цената за обслужване на двигателя. Окачването за сега държи, като имаме в предвид какви са нашите пътища, предницата му е доста тежка обаче. Мисля че с правилна и навременна подръжка всичко ще е наред, но все пак зависи на какъв екземпляр ще попаднеш.

                              Коментар


                              • #30
                                От: ML270 или ML400 ?

                                Така е и аз предпочитам да е по-големия мотор, но всеки майстор като чуе V8 и CDI и вика бягай надалече, много трудна и скъпа подръжка на мотора, много дюзи (а е всеизвестно че дюзите при CDI са консуматив).
                                Дилемата пред мен е много голяма. В момента карам едно RAV4 '03 2.0VVti бензин - къса база, aма ми идва малък, особенно като му закача платформата с кола на нея, трабва да се кара много бавно защото самия джип е прекалено лек.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X