Обява

Свий
Няма добавени обяви.

IVECO Massif and New Daily 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: IVECO Massif and New Daily 4x4

    Здравейте ето ви едно клипче от този преход, като го зареди отстрани има и други клипчета, приятно гледане

    http://uk.youtube.com/watch?v=392yVu5p3qY&NR=1

    Коментар


    • #47
      До: IVECO Massif and New Daily 4x4

      Колеги ето ви още едно клипче от тази експедиция

      http://uk.youtube.com/watch?v=392yVu5p3qY&NR=1

      Коментар


      • #48
        До: IVECO Massif and New Daily 4x4

        Цефин ли ще е фирмата която ще продава Мас(Т)ифа ?

        Гледах на сайта им но не не виждам дори новини за това дали и кога ще го предлагат. Някой от вас има ли допълнителна информация?

        BBoy
        www.bboylogs.com
        BBoy
        [url]www.BBoylogs.com[/url]

        Коментар


        • #49
          До: IVECO Massif and New Daily 4x4

          И такааа.. IVECO MASSIF е вече в България и се продава официално.

          Екземплярът е дълга база, 4 cyl. 3.0 16V 176 к.с. Евро 4, скоростна кутия ZF 6 степенна, заден блокаж (електрически), AVM хъбове на предни главини, гуми BF Goodrich All Terain с размер 235/85/16 на джанти 6.5J с ЕТ+46, 100% ресорно окачване с обща товароносимост 1100 кг., климатик с допълнителен изпарител и вентилатор в товарното помещение, предни ел.стъкла и центр. заключване, part time 4x4, М1 хомологация даваща възможност за монтаж на допълнителни седалки и последваща регистрация като 7 местен.

          Ето и снимки...

















          NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
          Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

          Коментар


          • #50
            До: IVECO Massif and New Daily 4x4

            И още...





























            NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
            Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

            Коментар


            • #51
              До: IVECO Massif and New Daily 4x4













              Незнам дали ви направи впечатление, но фабрично отдушниците на диференциалите, раздатката и скоростната кутия са отведени в най-горната част на двигателният отсек с маркучета и клапанчета













              NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
              Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

              Коментар


              • #52
                До: IVECO Massif and New Daily 4x4







                Два ресорни листа отпред















                NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
                Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

                Коментар


                • #53
                  До: IVECO Massif and New Daily 4x4

















                  NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
                  Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

                  Коментар


                  • #54
                    До: IVECO Massif and New Daily 4x4









                    Лека проверка на ходовете на окачването. За изненада ходът отпред се оказа по-голям от този отзад. Причината е ,че отзад листовете на ресорите са 4 + 1 спомагателен.





























                    Това е всичко засега...
                    NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
                    Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

                    Коментар


                    • #55
                      До: IVECO Massif and New Daily 4x4

                      Браво Мишо. Ще имате ли тестов автомобил (а дай боже и една служебна да ти връчат) за да се разгледа някъде в естественна среда автомобила?

                      А отворите в задна дясна част печка ли е?

                      Коментар


                      • #56
                        До: IVECO Massif and New Daily 4x4

                        Това си е 3та серия. Управлението е старото. На Дифендъра едната кормилна щанга е зад дифа. Купето е същото, ама пипнато. Дифовете и те, с изключение на задния. Няма такъв мост за Дифендър. Може и да е добре. Рамата е 3та серия, даже раздатката е старата. Неубиваема. Не като на Дифендъра. Задните амове са хванати по същия тъп начин(ухо-шпилка) но това е поправимо. Ресьорите са по-добри от старите. Старите разтоварени полуоски с бушони. Предните амове са хванати по същия начин, даже и планките са същите. В багажника вместо джоба на калника са сложили още едно парно. Много разумно, че отзад си е студ. Човешки стопове. Старата глупост с резервната гума на вратата. Разбива пантите. По-високи тампони на предния мост. И това е умно. С две думи. Ск. кутия с 6 скорости е добро решение.С две думи. ИМАМЕ СИ ДЖИП. ИСТИНСКИ. Само не разбрах колко струва?
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #57
                          До: IVECO Massif and New Daily 4x4

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          ИМАМЕ СИ ДЖИП. ИСТИНСКИ. Само не разбрах колко струва?
                          Според последния брой на Авто Билд за 4х4 ако може да се вярва, цената е 65700лв. с ДДС
                          подпис : Драги ми смехурко;))

                          Коментар


                          • #58
                            До: IVECO Massif and New Daily 4x4

                            Отворите в задната част не са печка а допълнителният изпарител на климатика за отзад. Ако това го няма може да се поръча с отоплител. Но двете наведнъж не става.
                            Служебният в момента се произвежда и като дойде ще бъде и тестов. Той е с още повече глезотии - направо е със всичко възможно за момента. Има опции който предстоят да почне да се предлагат - напр. преден блокаж, шнорхел, лебедка, ABS и др.
                            NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
                            Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

                            Коментар


                            • #59
                              До: IVECO Massif and New Daily 4x4

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Това си е 3та серия. Управлението е старото. На Дифендъра едната кормилна щанга е зад дифа. .....................:
                              То отдолу си е жив ЛР - /верно без задния диф/. Като гледам предния мост, все едно съм пред Диското-даже огъвките на прасето са същите. Личи си генезиса не само по корубата.
                              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                              Коментар


                              • #60
                                До: IVECO Massif and New Daily 4x4

                                Направо са направили истински джип. Не става са състезания, но за експедиционен ще е невероятен. Баси италянците.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X