Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лада нива 1.6 или 1,7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • лада нива 1.6 или 1,7

    колеги коя лада нива е по добре да се купи 1,6 или 1,7 като ремонтопригодност поддръжка здравина намиране на евтини части и икономичност

  • #2
    От: лада нива 1.6 или 1,7

    Ти с този въпрос направо изби рибата............
    Раздатка, скоростна кутия , дифове и повечето неща са еднакви. И цените им са еднакви.
    Лично аз предпочитам 1.7 карбуратор на газ. Макар, че в гората разлика не съм усетил между двете .
    Сменям вече седма нива. Имам сравнение между всички разновидности - (без инжекцион).
    Поддръжката и проходимостта е еднаква.
    Избери тази , която е по запазена, по-малко тормозена и няма липсващи части.....кояти има газ и хубави гуми.
    Запазеното се вижда , тормозеното се усеща ... ако знаеш какво да гледаш.
    Успех !

    Коментар


    • #3
      От: лада нива 1.6 или 1,7

      Първоначално публикуван от denkata23 Преглед на мнение
      колеги коя лада нива е по добре да се купи 1,6 или 1,7 като ремонтопригодност поддръжка здравина намиране на евтини части и икономичност
      Моята:
      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=106732
      Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
      Dacia Duster 4WD

      Коментар


      • #4
        От: лада нива 1.6 или 1,7

        Колега, това което съм забелязал, че при 1,6:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Michur_Pol_92LadaNiva_RR.jpg
Прегледи:1
Размер:334.0 КБ
ID:5296314


        и 1,7

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img04800x600ac7.jpg
Прегледи:1
Размер:70.3 КБ
ID:5296313
        има разлика в купето при багажника.
        Но не съм сигурен, че при абсолютно всички е така.

        Мисълта ми, че при 1,7 е по-удобно

        Попринцип 1,7 е по-нов и съответно и купето е по-ново като разработка.
        Иначе предполагам при 1,6 са валцовани студено ламарините(имаше някаква врътка, че до 89 година са студено валцовани), а след 89 година където попада и 1,7 са с горещо валцовани ламарини и гният по-бързо. Но това са слухове, които съм чувал, не гарантирам за истинност.
        Ако има запознати да споделят.

        Коментар


        • #5
          От: лада нива 1.6 или 1,7

          Това са двата вида купе - старото с легнал стоп и новото с прав стоп.
          От старото има само 1.6, НО от новото купе има и 1.6 и 1.7 двигатели.
          На двигателя под номера пише 2121 - това е 1.6 ИЛИ 21213 - това е 1.7 вариант.
          По това може да разпознаете двигателя.

          Коментар


          • #6
            От: лада нива 1.6 или 1,7

            Не разбирам от Ниви,но имаме служебни две,една къса база 1.6 и една дълга база 1,7.дългата база е шампион по повреди в цялата галактика,а така бързо гние за (5-6години изби ръждата от всякъде)че почвам да мисля че ръждата са я измислили в Толиати.За старата само добри думи,върви повече,по-малко харчи и мо рядко се чупи.

            Коментар


            • #7
              От: лада нива 1.6 или 1,7

              Първоначално публикуван от denkata23 Преглед на мнение
              колеги коя лада нива е по добре да се купи 1,6 или 1,7 като ремонтопригодност поддръжка здравина намиране на евтини части и икономичност
              За критерийте,които си изброил бих ти препоръчал твърдо 1.6,стига да не е с рухнало от корозия купе.
              1.7 са по-добри единствено във вървенето и икономичността-/това се дължи най-вече на по-мощния мотор и бързите дифове/.Иначе като цяло се славят с по-ниска надеждност,спрямо предшественика си ВАЗ-2121-/1600/.Също така подръжката им е по-скъпа,особено пълноинж. варианти,прозведени след 2003г.При тях има променени възли,които са и значително по-скъпи:-/по-мощен генератор,инжекционна с-ма за впръскване на горивото,различни са предните карета на полуосите,предните главини,лагерите,карето между РК И СК,задните полуоси,дифовете и др./
              Последно редактирано от Янко Желязков; 24-08-11, 23:32.

              Коментар


              • #8
                От: лада нива 1.6 или 1,7

                Имал съм възможност да покарам в продължение на три години всичко що е Нива - старата 1,6 карбуратор с легнал стоп, по-новата 1,7 карбуратор с прав стоп, следващата 1,7 пълна инжекция, дългата база и онази с емблемата на шевролет. Впечатления : за горски терен предпочитам карбуратора, непретенциозна към нискокачествен бензин ( в Котелско горивата са ужасни), при натоварвания може да използваш смукача. Недостатък - перката на радиатора е механична, свързана е с водната помпа и при големи наклони Жужа позагрява. Карбураторите бяха и по-икономични, пълният инжекцион гореше с поне 2 л/100 повече, особено дългата база. Тя е неудачен вариант за гората и полето. Да, в нея има доста място, големичък багажник, не се люлее и не подскача, както скачат късите, но задницата е лека и първата калчица я кара да се понесе на една страна. Произведените след 2005 г. бяха минали през някаква турска "тунинг" фирма, което си беше написано по термостати, гумени съединения, динамо, уреди по таблото. Неприятно е, че късите бази нямат предпазител под раздатката, което създава проблеми при пресечен терен. Дългата база има ламарина, която стига под предните седалки, но без значение гумите, е подходяща едва ли не Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jiguli 4udna kola.jpg
Прегледи:1
Размер:116.9 КБ
ID:5315056Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jiguli 4udna kola.jpg
Прегледи:1
Размер:116.9 КБ
ID:5315056Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:105.5 КБ
ID:5315057само за асфалт. Елементарно сравнение : Най-оплювания Санг Йонг Мусо (аз обичам старо олио) минава по-добре по горски пътища и в полето, въпреки по-малкия клиренс, по-голямото тегло и широки гуми.
                И последно - при пълните инжекциони компютърна диагностика не може да се направи в половин България. След като светна лампата на инжекциона, ходих къде ли не, сменяхме какво ли не и продължи да си свети. Датчиците бяха също произведени в Турция. Така че - ако не държите на хидравлика и евентуално климатик, карайте старото Жужи, бучнете му само допълнително вентилаторче на радиатора с термоключ.
                Георги Кулишев
                Ямбол
                0889 42 00 74

                Коментар


                • #9
                  От: лада нива 1.6 или 1,7

                  +1 за старата Нива.Нова не съм карал и поддържал,само съм слушал...лошо.Иначе перката си я направих нацяло независима-радиатор от някаква лада ,бакър,с датчик ,с допълнително ключе на таблото ,като свалих другата перка въобще(даже още се търкаля в мазето).Пък за гниенето ...май всички си гният еднакво-мойта беше 85 год. и два пъти беше кърпена.
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #10
                    От: лада нива 1.6 или 1,7

                    +1 За стария модел,маята е 1.6 карбуратор,93г.с 5степенна кутия.Приятел си взе 1.7, 2006г. само проблеми,изби ръжда на всякъде
                    Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X