Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

    Здравейте, интересно ми е кой от двата луксозни джипа е за предпочитане, кой е по-практичен, по-удобен, по-здрав, по-проходим и т.н. /става въпрос за модели 2000-2001г. като цената им е 12 - 15 000лв - Гранда маалко по-евтино го търгуват/. Двигателят е еднакъв, с добри показатели е, въпросът е кое е по-доброто изпълнение на джип - американското или немското Аз лично имам малко повече симпатии към Гранд Чероки понеже съм карал такова, но с бензинов двигател. Ако се повтаря темата я премахнете
    HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
    Audi A3 1.9 tdi
    Opel Frontera B 2.2i

  • #2
    От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

    А кое те кара да мислиш, че в изброените от теб има немско?
    МЛ е проектиран за американския пазар, а първите модели се и произвеждат в Америка(и Мексико е част от Америка). МЛ-а е с обозначение CDI.
    Лично аз не притежавам нито един от изброените, но като куфар имам опит и с двете, който сочи, че по-комфортния за асфалт е МЛ-а, една идея е по-тесен, но е по-бърз.

    Коментар


    • #3
      От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

      Гранда е по красив.

      Коментар


      • #4
        От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

        Да на Мерцедеса обозначението е CDI объркал съм се, но иначе не споделям твоето /mradulov/ мнение че няма нищо немско. И на двата джипа сърцето /двигателя/ си е чисто немска технология на Немската фирма Мерцедес, а за останалото не споря, но предполагам, че и там технологията при производството на МЛ е немска нищо че се е произвеждал за/в Щатите. Но не това ме интересуваше най-много, а ми е интересно кои са плюсовете на единия и кои са плюсовете на другия /съответно и минусите/, понеже според мен са еднотипни джипове с еднакъв двигател и горе долу на еднаква цена и кое би накарало купувача да избере единия пред другия.
        HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
        Audi A3 1.9 tdi
        Opel Frontera B 2.2i

        Коментар


        • #5
          От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

          Да не изместваме фокуса на тамета, но комън-рейла не е най-германската технология, по-скоро е италиянска от Фиат.
          Прав си, че МЛ-а е Мерцедес и е по-немски от Гранд Черокито.
          От гледна точка на офроуд качества не мога да коментирам, щото нямам опит с въпросните автомобили, освен пътнически, но ако беше възможно бих искал Гранд Чероки с интериор на МЛ.

          Коментар


          • #6
            От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

            Първоначални си приготвяш едни 1200 лева за всмукателни колектори ( след 80000 км си заминават клапите им ). Иначе аз съм за Гранда.
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #7
              От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

              По отношение на поведението извън пътя, погледни за сравнение тези произволно избрани клипове (има и още много други):





              Има какво да се види на тема - поведение на трансмисията и окачването на двата луксозни всъдехода.
              proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
              NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
              Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

              Коментар


              • #8
                От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

                Първоначално публикуван от nickbochev Преглед на мнение
                По отношение на поведението извън пътя, погледни за сравнение тези произволно избрани клипове (има и още много други):
                Има какво да се види на тема - поведение на трансмисията и окачването на двата луксозни всъдехода.
                Трасетата са много различни така че не могат да се сравнят окачванията на двете машини,но едно става ясно гранда е идеален за спускания
                Jeep Cherokee (XJ) 4L gsm:0888888801

                Коментар


                • #9
                  От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

                  Първоначално публикуван от iceking Преглед на мнение
                  Трасетата са много различни така че не могат да се сравнят окачванията на двете машини,но едно става ясно гранда е идеален за спускания
                  И за изкачвания съвсем не е лош.
                  А пък като се погледне изявата на ML-а, се вижда как се придвижва "на 3 лапи", поради недостатъчна артикулация на предния мост, което в случая не се оказва проблем, защото така или иначе, се качи до горе.
                  А теренът няма как да еднакъв, клиповете не са заснети на едно и също място, сходното е само пясъчната покривка.
                  Достатъчно е да се има предвид, че може да се прегледат доста заснети проби на двете машини в интернет пространството.
                  Важното в темата е, авторът й да придобие най-широка представа за конкретните машини и да направи изводи за себе си.
                  proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                  NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                  Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                  Коментар


                  • #10
                    От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

                    Първоначално публикуван от mradulov Преглед на мнение
                    А кое те кара да мислиш, че в изброените от теб има немско?
                    МЛ е проектиран за американския пазар, а първите модели се и произвеждат в Америка(и Мексико е част от Америка). МЛ-а е с обозначение CDI.
                    Лично аз не притежавам нито един от изброените, но като куфар имам опит и с двете, който сочи, че по-комфортния за асфалт е МЛ-а, една идея е по-тесен, но е по-бърз.
                    Мисля, че за произхода на МЛ-а трябва да внеса някои уточнения. Първото е че модела е замислен да се произвежда за американския пазар, като производството му започва в окръг Тъскалуза (на 3 щата разстояние от щата Ню Мексико и на 2 от държавата Мексико) през 1997г. След това, когато немците виждат отчайващото качество на модела, изключая двигателите, защото те се доставят в САЩ сглобени от Германия решават през 1999г. да преместят производството му в Грац, Австрия. В този завод се сглобява моделната гама на Г класата от 1972г. И в крайна сметка МЛ повече не се завръща в САЩ. от 1999г. започват да слагат и 2.7CDI на МЛ + модернизация по интериора, така че от американските сглобки няма как да докачите, ако искате точно този ДВГ. Който е по-любопитен ето в тази тема в Мерцедес форума е описана историята на модела -----> http://www.mercedes-club-bg.com/foru...howtopic=27476

                    Първоначално публикуван от mradulov Преглед на мнение
                    Да не изместваме фокуса на тамета, но комън-рейла не е най-германската технология, по-скоро е италиянска от Фиат.
                    Прав си, че МЛ-а е Мерцедес и е по-немски от Гранд Черокито.
                    От гледна точка на офроуд качества не мога да коментирам, щото нямам опит с въпросните автомобили, освен пътнически, но ако беше възможно бих искал Гранд Чероки с интериор на МЛ.
                    А системата "кОн Умрел" е започната да се разработва още през '60-те години от швейцарски учен в института за технологий. В средата на '90-те години за първи път в света е успешно приложена от японската компания Денсо (Denso) в камионите Хино (модела започва да се произвежда през '95г.). Съвременната комън рейл система е разработена през '90-те години от Фиат, Магнети Марели и Еласис, като новото и различаващо от първоначалната разработка е въвеждането на контролна единица за управлението й (ECU). И вече Фиат сигурно пак са били пред фалит та са продали лиценза на Роберт Бош и до момента това е единствения производител на компоненти за системата комън рейл. Дано съм бил полезен и не съм ви излъгал много
                    Vorsprung durch technik - Напредък, чрез техника
                    MAN, Mercedes-Benz & AUDI uber alles

                    Коментар


                    • #11
                      От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

                      То в Грац сглобяват и Гранд Черокито за европейския пазар,та да не би в един и същи завод ,а?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

                        Много от днешните технологиите в пътническите автомобили идват от тежките промишлени машини, авияцият или военните, въпреки, че там са в публична употреба от средата на миналия век.
                        По тая логика е съвсем възможно Гранд Чероки да се сглобява в същя завод, като МЛ за евро-пазара, още пвече, че по това време Daimler и Chrysler са един концерн.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Grand Cherokee 2.7CRD vs Mercedes ML 2.7CRD

                          Ами за Гранд-а не знаех, но щом и той е в този град и завода 100% е същият, най-малкото че само за 1 модел няма да строят нов, а най-много да построят някое ново хале, ако им е утесняло от поръчки и да реорганизират производството. Ставаше въпрос, че швабите не оставиха модела да загине в иначе най-великата сила САЩ . Ами си изтеглиха производството "у дома".
                          Vorsprung durch technik - Напредък, чрез техника
                          MAN, Mercedes-Benz & AUDI uber alles

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X