Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Isuzu Trooper или Mitsubishi Pajero

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Isuzu Trooper или Mitsubishi Pajero

    Значи проблемат ми е следнят. Със един приятел спориме кое е по-проходимо и лесно за поддръжка:

    Isusu Trooper 1990 година 2.8 dti дълга база
    или
    Mitsubishi Pajero 1992 година 3.0 газ-бензин междинен модел, купето е от 1992 г., а двигателят и ходовата част са от 1994 г. Та ако сте имали допир до такива машини, помогнете ни. Мерси предварително.
    Последно редактирано от Yaro; 17-02-11, 12:03. Причина: Правописни грешки

  • #2
    И кво сега маи ние ще трябва да гадаем Паджерото къса база ли е или не ,раздатката му Супер селект ли е или не.
    Та каквото и да е Паджерото давам минимум 3 към 1 в полза на Паджерото , но да не забравяме все пак,че успеха зависи също така от гуми и наи вече задкормилното устроиство.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 17-02-11, 13:50.
    Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

    Коментар


    • #3
      От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

      За сервиза на Трупър не се чуват добри отзиви. Особено ако е с "ония" дюзи.

      Коментар


      • #4
        От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

        Понеже имам и двете и мога да споделя ЛИЧЕН опит а не предположения.
        Паджеро II V6 3.0 и Исузу Трупър.
        Мицубишито е суперселект и 100%блокаж на задния диференциал.
        Трупърът е с LSD на същия.
        И двата автомобила са дълга база и са оборудвани с нови BFgoodrich 31/10,5/15
        И двата автомобила са в отлично състояние.
        По отношение на комфорт особено на дълъг път Паджерото е неоспоримо по-добро. По отношение на проходимост всяко сравнение е в полза на Исузуто.
        Въпреки, че Паджерото е по-голямо като габарити, полезният обем в него е по-малко от този на Трупъра.
        Трупърът няма никакви грижи при намокряне, което не мога да кажа за Паджерото.
        Преимущество на Паджерото е това, че влача колесар 6м с лодка и на практика не се усеща. На трупъра леко му тежи.
        Двата автомобила концептуално са еднакви, но Мицубишито тежи 2200кг а Исузуто 1600кг. Това обяснява защо Трупърът буквално прелита места, където Паджерото иска блокаж. Друго важно нещо е, че неподготвено Паджеро на практика няма къде да се захване от джак.
        И не на последно място - и двете карам на газ. Разходът на Паджерото е значително по-висок от този на Изузуто.
        По отношение на надеждност - Трупърът е много по-корава и ремонтопригодна машина.
        В крайна сметка ролите вече са разпределени - Мицубишито в ролята на голямото комби, а Исузуто за всичко останало.
        Колегите които са виждали и двата ми автомобила в еднакви условия ще потвърдят за проходимостта.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          За сервиза на Трупър не се чуват добри отзиви. Особено ако е с "ония" дюзи.
          Не бъркай Троперите 2.8тд е изключително добър двигател, за разлика от наследника си.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Не бъркай Троперите 2.8тд е изключително добър двигател, за разлика от наследника си.
            Може, само така съм чувал. Все пак Исузото е доста по-малко разпространен автомобил.

            Коментар


            • #7
              От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

              Извинявай Паджеро то е къса база и да подчертая също, че по джиповете НЯМА НИКАКВИ МОДИФИКАЦИИ смисъл не са дигани не им е диган двигателят само гумите на isusu то гумите са меча стъпка а на Паджеро то не ги знам но и там не са фабрични ти мерси за помОща

              Коментар


              • #8
                От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

                Неподготвеното Паджеро си е доста проходимо, изобщо не е за подценяване - просто го сравнявам с конкретен автомобил в същото състояние.
                При съответната подготовка и фиат панда става изродски проходим.
                Ако си вземаш паджеро горещо препоръчвам не 3.0 а 3.5 - няма прилика във вървежа и способността да развърта гуми от порядъка на 37".
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Не бъркай Троперите 2.8тд е изключително добър двигател, за разлика от наследника си.
                  Не е чак толкова.И аз го имах 2,8тди , на нула градуса на 5тия път палеше при полужение,че подгр. свещи ми бяха ок ,а модела не беше чак толкова стар 1996год. ,пушеше като вартбург от 80те докато загрее иначе вървежа биваше.
                  Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Понеже имам и двете и мога да споделя ЛИЧЕН опит а не предположения.
                    Паджеро II V6 3.0 и Исузу Трупър.
                    Мицубишито е суперселект и 100%блокаж на задния диференциал.
                    Трупърът е с LSD на същия.
                    И двата автомобила са дълга база и са оборудвани с нови BFgoodrich 31/10,5/15
                    И двата автомобила са в отлично състояние.
                    По отношение на комфорт особено на дълъг път Паджерото е неоспоримо по-добро. По отношение на проходимост всяко сравнение е в полза на Исузуто.
                    Въпреки, че Паджерото е по-голямо като габарити, полезният обем в него е по-малко от този на Трупъра.
                    Трупърът няма никакви грижи при намокряне, което не мога да кажа за Паджерото.
                    Преимущество на Паджерото е това, че влача колесар 6м с лодка и на практика не се усеща. На трупъра леко му тежи.
                    Двата автомобила концептуално са еднакви, но Мицубишито тежи 2200кг а Исузуто 1600кг. Това обяснява защо Трупърът буквално прелита места, където Паджерото иска блокаж. Друго важно нещо е, че неподготвено Паджеро на практика няма къде да се захване от джак.
                    И не на последно място - и двете карам на газ. Разходът на Паджерото е значително по-висок от този на Изузуто.
                    По отношение на надеждност - Трупърът е много по-корава и ремонтопригодна машина.
                    В крайна сметка ролите вече са разпределени - Мицубишито в ролята на голямото комби, а Исузуто за всичко останало.
                    Колегите които са виждали и двата ми автомобила в еднакви условия ще потвърдят за проходимостта.
                    Колегата говори за Паджеро къса база,мисля че има доста разлика. А за ЛСД диференциал какво да говорим. Мн добре знаеш ,че на тия години джипове едно ЛСД не е оцеляло Иначе имам Паджеро2,5 тди къса база,Супер селект,блокажи два.Не съм го взел за тежък ОФ.разход на 100км 9-10л и още едно преимущество 26лв. данък, което никак не е за подценяване при полужение,че с Исузото кихах 190 и кусур лева.
                    Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

                      Колега Георги така ,като гледам не ти трябва джип за тежък Оф , щото иначе нямаше да се спираш на тези марки.Вземаи Паджеро,къса база,Супер селект,това значи ,че по време на движение да 100км.ч. можеш да включиш 4х4 ,имаш блокаж на централния диференциал , блокаж 100процентов на задния диференциал. Иновации и пригаждания на части можеш да правиш ,както на Исузото не забравяи корееца Галопер. И няма да е лошо да попрочетеш малко повече ,че има бая написано тука за предимства и недостатъци. Успех и късмет.
                      Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        ...Колегите които са виждали и двата ми автомобила в еднакви условия ще потвърдят за проходимостта.
                        Потвърждавам!..
                        Прочетох няколко пъти " Ама Паджерото е къса база!"....В този ред на мисли ще кажа-не подценявайте дългата база.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

                          Сравнявам ДЪЛЪГ Тропер с ДЪЛГО Паджеро. И двете имат къси версии, които при съпоставка ще покажат същото съотношение.
                          По коректно е да се сравнява Тропер 1 с Пажеро 1. Двойката е бъкана с излишни боклуци. Пластмасите по купето отвън не коментирам - те си падат сами в гората.
                          Колкото до 2.8ТД на Исузу - допирът ми с него се свежда до служебен китайски Лендуинд със същия мотор, който за две години не даде никакъв дефект и мога да кажа само добро откъм динамика, раход и надеждност. Отзивите, които съм чувал се покриват с моите. За да пуши и не пали е имало проблем, който със същия успех може да се случи на всеки дизел. Моят е бензинов
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            От: Isusu Trooper или Mitsubishi Pajero

                            Не смятам pajero то ЗА ДЖИП ЗА 4х4 ПОНЕ БЕНЗИНОВОТО а за същия trooper сам свидетел във сняг почти до коленете във 60% наклонен баир със много кал и коловози
                            Издърпа uaz пълен със ловджии и кучета пушки и прочие, да затрУднисе но от там и празни джипове не могат да излязат, така че не може да кажеш, че не става за тежЪк offroad

                            Коментар


                            • #15
                              От: Isuzu Trooper или Mitsubishi Pajero

                              Трупъра мисля че му е скъпа подръжката аз съм за Паджеро.
                              Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                              Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                              "Mud Angels" Stara Zagora

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X