ремонтопригодност
ремонтопригодността на УАЗа /а и по принцип/ е предимство само ако собственика е на "ти" с автомонтьорския занаят и има свободно време в излишък... Основна груба грешка е, че хората не смятат собствения си труд /и време! и нерви!/ за разход...
Това, че като стане /дано не става!/ земетресение, ще може по-лесно да се ремонтира е толкова условно, че направо е смешно като довод за закупуване... Каква е гаранцията, че повредата /евентуално/ ще е отстранима??? Ако върху МПС-то падне един панел /например/, а когато падат при земетресение, първо падат най-горните панели, въобще ще остане нещо от въпросното МПС...
Друго: при такова бедствие се прекъсва и снабдяването с горива... колко км ще мине един УАЗ с бензина, който има в него /ако въобще има/ и колко ще мине една турбодизелова машина, била тя Лендровър или друга?!
Да не говориме, че се сравняват абсолютно различни машини... Ленд Ровър-а /например/ има всичко необходимо за една ежедневна експлоатация в нашите БГ условия /нищо общо със СИБИР! най-близкото село е макс. на 2 часа пеш, дето се казва, не може да се изпикаеш без да те види някой/, а УАЗ карат ежедневно само хора, които нямат избор... Най-често войничета
Като се смята разходите за притежаване и експлоатация на колата, те се смятат на изминат км, а не на период от време... Да, ако караш веднъж седмично по 50км чист офроуд, УАЗ-а излиза по-евтин... Но ако караш всеки ден по 50км... /6 дни х 50км на асфалт и един ден - офроуд/ каква ще е сметката?
каквото и да си купиш, моля те записвай си точно изминатите км и разходите, пък след една година ще видиш, че съм бил прав!
ремонтопригодността на УАЗа /а и по принцип/ е предимство само ако собственика е на "ти" с автомонтьорския занаят и има свободно време в излишък... Основна груба грешка е, че хората не смятат собствения си труд /и време! и нерви!/ за разход...
Това, че като стане /дано не става!/ земетресение, ще може по-лесно да се ремонтира е толкова условно, че направо е смешно като довод за закупуване... Каква е гаранцията, че повредата /евентуално/ ще е отстранима??? Ако върху МПС-то падне един панел /например/, а когато падат при земетресение, първо падат най-горните панели, въобще ще остане нещо от въпросното МПС...
Друго: при такова бедствие се прекъсва и снабдяването с горива... колко км ще мине един УАЗ с бензина, който има в него /ако въобще има/ и колко ще мине една турбодизелова машина, била тя Лендровър или друга?!
Да не говориме, че се сравняват абсолютно различни машини... Ленд Ровър-а /например/ има всичко необходимо за една ежедневна експлоатация в нашите БГ условия /нищо общо със СИБИР! най-близкото село е макс. на 2 часа пеш, дето се казва, не може да се изпикаеш без да те види някой/, а УАЗ карат ежедневно само хора, които нямат избор... Най-често войничета
Като се смята разходите за притежаване и експлоатация на колата, те се смятат на изминат км, а не на период от време... Да, ако караш веднъж седмично по 50км чист офроуд, УАЗ-а излиза по-евтин... Но ако караш всеки ден по 50км... /6 дни х 50км на асфалт и един ден - офроуд/ каква ще е сметката?
каквото и да си купиш, моля те записвай си точно изминатите км и разходите, пък след една година ще видиш, че съм бил прав!
) Който може да има същата надеждност, ама и на същата цена...
Коментар