Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тойота срещу Хамър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тойота срещу Хамър



    http://wwwboards.auto.ru/uaz/302646.html

    Мда. Както обикновено, малките жълти хора тихомълком са ударили в земята Големия Ревящ Изрод...
    Прочее, в средата на 80-те японците вече опитваха градски леки коли с всички управляеми колела. Тогава казаха, че няма да ги пускат в производство заради недостатъчна надеждност. А то ето ква била работата, и очевидно никви проблеми с надеждността
    А в средата на 90-те едни финландци направиха пък УАЗ с 4 управляеми колела. Даже само от клипа човек има чувството че е мръднал)

  • #2
    Re: Тойота срещу Хамър

    Първоначално публикуван от Стефан
    http://wwwboards.auto.ru/uaz/302646.html

    Мда. Както обикновено, малките жълти хора тихомълком са ударили в земята Големия Ревящ Изрод...
    Прочее, в средата на 80-те японците вече опитваха градски леки коли с всички управляеми колела. Тогава казаха, че няма да ги пускат в производство заради недостатъчна надеждност. А то ето ква била работата, и очевидно никви проблеми с надеждността
    А в средата на 90-те едни финландци направиха пък УАЗ с 4 управляеми колела. Даже само от клипа човек има чувството че е мръднал)
    само че за да се харчи в америка, трябва поне 6-литров бензинов мотор и от 0-100кмч за 9-10сек най-много...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Колата е ембаргова, така че американците няма да ги огрее с никъв мотор ...

      Коментар


      • #4
        А какъв просвет има ...
        Много я бива миличката

        Коментар


        • #5
          Това е един наистина интересен и екзотичен модел.
          Ето и пълни технически характеристики и допълнителна информация.



          Name Megacruiser
          Model 4100 (AT)
          Reference KK-BXD20V-RRPEZ
          Type 15B-FTE, diesel, turbo-charged and intercooled, 4-valves/cyl
          Cylinders 4 cylinders inline 4.104-Liter
          Bore and Stroke 108 mm x 112 mm
          volumetrique ratio 18,4
          Power 150 hp @ 3400 rpm
          Torque 39,0 kg-m @ 1800 rpm
          Transmission 4-speed automatic O/D transmission
          Ratios of limps speeds
          1st 3.018
          2nd 1.548
          3rd 1.000
          4th 0,765
          RG 2,678
          Low range 2,488
          Axle ratio 3,700
          Hub reduction 1,692
          Suspension 4 wheel independent, double wishbone
          FR/RR Steering box gear ratio 21,99/18,72
          Turning radius 5.6 m
          Tires 37 x 12,50 R 17,5-8 (run flat)
          Brakes 4 inboard ventilated discs
          Transmission Full-time 4x4
          différentiels centre differential lock
          Overall length 5090 mm
          Overall width 2170 mm
          Overall height 2075 mm
          Wheelbase 3395 mm
          Tread width (front/rear) 1795 mm/1775 mm
          Ground Clearance 420 mm
          Curb weight 2900 kg
          Gross Vehicle Weight Rating - GVWR 3830 kg
          Payload 600 kg
          Seats rows 2
          Seating Capacity 6
          Maximum Cant 50°
          Approach angle 49°
          Departure angle 45°
          Angle of breakover 33°
          Fuel tank 108 l







          Ето и малко видео:

          http://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...ser/engine.mov
          http://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...er/four_ws.mov
          http://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...uiser/mizo.mov
          http://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...uiser/numa.mov
          http://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...Cruiser/s3.mov
          http://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...Cruiser/s4.mov
          http://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...uiser/snow.mov

          Коментар


          • #6
            За мен това си е нещо копиращо до някаде хамар!Но дали ще достигне това което може хамара!
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Стефан
              Колата е ембаргова, така че американците няма да ги огрее с никъв мотор ...
              какво искаш да кажеш с "ембаргова"? Не ми прилича на хаванска пура /те са "ембаргови".../
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от LJ73
                Първоначално публикуван от Стефан
                Колата е ембаргова, така че американците няма да ги огрее с никъв мотор ...
                какво искаш да кажеш с "ембаргова"? Не ми прилича на хаванска пура /те са "ембаргови".../

                А какво значи ЕМБАРГОВА?Защото такова нещо съм чувал но не знам какво значи!
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #9
                  ембарго

                  А какво значи ЕМБАРГОВА?Защото такова нещо съм чувал но не знам какво значи!

                  = забрана за внос/износ

                  В САЩ има ембарго за кубинските стоки, откакто Ф. Кастро е на власт...

                  Военните стоки и хай-технологиите за страните от СИВ бяха поставени под ембарго от Западноевропейските страни... Виж в някоя енциклопедия за "КОКОМ"...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    Японското правителство не разрешава износа Те ти го и ембаргото. Което май не е попречило на някой да купи в Русия, 42 000 долара без митата. Което си е нищо, ама отношенията на руската мафия с Якудза май не са наша работа)
                    А за да настигне Хамъра, на това му трябват още десет скорости и две лебедки, ама назад... Той няма как да настигне тая тойота, колкото и да е тъжно на някой си. От една страна проблема с маневреността е най-пряко свързан с проходимостта изобщо. От друга, я само си помисли как е организирана кинематиката на задния мост, па ако ще да завива и 20% от предния, за да го може това.
                    Да се обсъжда приликата е просто смешно. Както е известно, всички механизми, а също така природни обекти от типа на животните и растенията, които решават една и съща задача, или живеят в еднакви условия си приличат)) Само в безмозъчните холивудски творения нещата приличат на нещо друго.

                    Коментар


                    • #11
                      Mega Cruiser

                      тук се продава /Владивосток/: http://english.auto.vl.ru/auctions/toyota/mega_cruiser/
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        Ех Стефане личи си че КГБ вече почти не работи Тази ТОЙОТА японците я пуснаха преди 5-6години и почти веднага я спряха Познай защо Защото дори и за тях важи поговорката ПОСЕЙ КУБАТУРА ЗА ДА ЖЪНЕШ ВЯТЪР Оказа се че колата с тази комплектация почти не може да върви нормално да не говорим за минаване на тежки препятствия
                        маневрите също и били трудни Но няма да споря с теб като се видим ще ти дам тестове да видиш После казаха че щели да я пускат с по мощен мотор ама вече и цената щяла да бъде друга

                        А за заден завиващ мост ще ти покажа на живо

                        Между другото поради това че новия е с завиващ заден мост, и ще е тука съвсем скоро,другия които карахме до сега се продава!!!

                        Коментар


                        • #13
                          Ммм ... кое е със завиващ заден мост? Освен Икарус, друго не съм виждал тъдява... С най - голям кеф, само трябва да се уговорим, да си взема количката ако няма канал. От утре след обяд - когато кажеш.
                          Не, виж, цивилните варианти на такива неща за мене са просто извращения, концепткари в най - добрия случай, и не ме интересуват кой знае колко. И че това не върви особено не ме учудва. Възхищава ме че изобщо са се оправили с теорията на такова чудо, там проблемите са навсякъде и ужасни. Знам хора които уж знаят японски, ама все нямали време. И кво става там - тъмна Индия(((

                          Коментар


                          • #14
                            Хора мога ли да ви попитам нещо.Защо винаги всеки тръгва да се сръвнява с Хамар независимо кой е от сичките 1,2 или 3.За мен хамар си е нещо изключително.Което си е запазена конфигорация на хамар.И каквито и да е сравнения с него са неуместни.
                            Лично аз мисля че няма смисал от такива сравнения и тестове.
                            Както каза близнака хамара може да тегли тежки товари.То ако аз искам да тегля тежки товари ще си купя камион.Но не ми е това въпроса.Въпроса ми е че няма смисал различни марки да се бутат да правят копия на Хамар независимо кой е!Независимо коя държава е!
                            Истината е една.Че сичко се прави по 2 причини.
                            Първата е нейзживяно детство на някой управляващи някой фирми и искат да си мерят пишките с кой ли не.
                            А пък другата е от чиста завист че някой е направил нещо емблематично.Защото днес ако влезнеш някаде и питаш някой какво мисли за ХАМАР ще каже!Няма по велико от него.
                            И да си кажем истината за него това е напълно вярно.Защото той не знае други машини който може би!Повтарям МОЖЕ БИ могат да се сръвняват с него.
                            За това която и да е фирма да конструира нешо наподобяващо хамар пак ще е по слабо и по необмислено от хамара.Защото за да го направят те са взаимствали нещо но за да го взаимстват съм 100% сигорен че ще пропуснат нещо което ще провали целия проект.
                            А пък ако тръгнат да правят сичко да е по тяхна разработка пак ще е по слабо защото хамар си е Уникална конструкция.

                            Аз лично имам 1 мнение за Хамар!Че е чиста проба газария с която можеш да се возиш по витошка и по някоя разчистена пътека.Но това си е мое мнение.В което може да греша много!Но все пак си е мое!
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • #15
                              Ох. Айде пак.
                              Това НЕ Е копие на Хамъра! Конструктивно, карантията му демек, не е Хамър. Това изначално е друга схема. Естествено че му прилича ВЪНШНО, тактико-техническото задание е било за същото.
                              Хамър е култова машина дотолкова, доколкото по тия земи уви е модно да се превъзнасят американците. Това не е повече от средна армейска машина, и не може нищо в сравнение с разработките от 50-те, и даже 40 -те години, даже и на забърканите в това пране на пари фирми. И когато трябва да се свърши работа даже в прословутия Залив, там няма хамъри, има допотопните М-35, и БМП Брадли. Това е по статистиката на тиловете, на престрелките и на загубите. На техника, и съвсем свенливо - на хора.
                              Погледни на какво се возят партизаните, наемниците и прочее подобна публика в целия свят.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X