Колеги изправен съм пред горната дилема, вчера гледах една витара ама не ми хареса не спираше нестабилна беше е отделно че боклук беше с изпуснали амортисьори, но и много тясна ми се стори, абе да ми я подарят няма да я карам ама сериозно. Джипа ще ми е за лов за риба зимата за из града основно за това ще е. Четох за паджерото, че този двигател е около 100коня и слабичък идвал малко,но като ги гледам изглеждат по големи може би по комфортни незнам вие ще помогнете. Вариантите, които гледам са 96г-98г до 6 6500 за Паджеро и 4-4500 за витара/къса база/. Интересува ме също като проходимост как бихте ги сравнили и като надежност на моторите, едното е с дизел 2,5 вариантите за главите там с а ми ясни и 1,6 при витара 8 или 16 клапановия вариянт( от мненията досега май по-добър дават 8 клапановия)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Свий
X
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Ако искаш Витара-да 8 клапановите мотори навсякъде се славят като по-надеждни.Като цяло вече тези екземпляри поостаряха на години и често се продават в лошо състояние-/имам напредвид най-вече с изгнили купета/.За проходимост:определено са добри-/най-вече поради ниското тегло/....катерят се почти навсякъде.Ако обаче ще се навираш по горите,коловозите и дебелия сняг задължително отпред се нуждаят от лифт-иначе не става.Паджерото за комфорт е по-добро,но тъй като гледам е с по-скъпи части.За проходимост в стандартен вид е сравнително прилично-/без каквито и да било подобрения и лифтове си побира 31" гуми/.Лошото е,че е доста по-тежко от Витарата и това му се отразява зле,особено на стръмен наклон.Моторът му-/говоря за дизела 2.5/ определено е по-проблемен от Витаровия бензинов 1.6 осемклапанов.Смятам,че е по-добре ако ще взимаш Паджеро то да е V-6,3000-бензин/газ.Може да гори средно 14-18 газ,обаче знаеш за какво ги гори.Може да върти и големи гуми без какъвто и да било недостиг на мощност.На Витарата 1.6 сложиш ли и по-големи гуми задължително започват размислите от типа:"Мотор ли да сменям,трансмисия ли да пипам"???Та така.Първоначално публикуван от spower Преглед на мнениеКолеги изправен съм пред горната дилема, вчера гледах една витара ама не ми хареса не спираше нестабилна беше е отделно че боклук беше с изпуснали амортисьори, но и много тясна ми се стори, абе да ми я подарят няма да я карам ама сериозно. Джипа ще ми е за лов за риба зимата за из града основно за това ще е. Четох за паджерото, че този двигател е около 100коня и слабичък идвал малко,но като ги гледам изглеждат по големи може би по комфортни незнам вие ще помогнете. Вариантите, които гледам са 96г-98г до 6 6500 за Паджеро и 4-4500 за витара/къса база/. Интересува ме също като проходимост как бихте ги сравнили и като надежност на моторите, едното е с дизел 2,5 вариантите за главите там с а ми ясни и 1,6 при витара 8 или 16 клапановия вариянт( от мненията досега май по-добър дават 8 клапановия)Последно редактирано от Янко Желязков; 27-10-10, 22:07.
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Като гледах витарата честно казано ми се стори млако малка без багажник и доста тесничка, иначе наситина ще е с по-евтина поддръжка, въпроса е да се намери читаво паджеро. Забелязах, че дават 2,8 Д двигателите малко по-мощни ще погледна да видя такива екземпляри.Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk
Коментар
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Късо Паджеро е дълго колкото дълга Витара.Защо не помислиш и в тази насока?Дългата Витара има 4 врати,по-голям багажник от късото Паджеро,по-лека е от Паджерото с едни 700-800 килограма,сравнение с късата Витара предлага по-добра возия,повече място отзад и нормален багажник.
На снимките Витарата е "нормална",т.е. преди лифта,със заводски диаметър гуми.Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year
Коментар
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
През ръцете ми минаха: Фероза, Маверик /Терано 2/ 2,7 ТД, Тойота 70-ка с 2LT, Ренж Ровър 2,5 ТДС..... в момента съм с Паджеро 2- къса база с мотора 2,8 ТДИ....Впечатления: Паджерото по отношение на комфорт и глезотии: супер селект, климатроник, отделно парно за втория ред седалки....... отстъпва само на Ровъра. Като мощност задоволително/ никога не е достатъчна / с 15 - ките си върви и поддържа 150км/ч, /това се отдаваше само на Ровъра от гореспоменатите/. Уникално обезшумено - напомня ми на БМВ - то Е 38, до 3000 оборота - ТИШИНА..красота, чудиш се тая кола с дизелов мотор ли е...По отношение на проходимост - доста добро, в зависимост от гумте естествено - много тежко 2т. което винаги е недостатък. Забравих да спомена че е с ръчна кутия, ако няма да го вкарваш в екстреми автомата е голям кеф.Разход - 14/100, като тук е включено 50% черно- с коловози преминаване на реки и..т.н. Няма да коментирам Сузукито т.к не съм имал такова / не че нямам впечатления..../ . Но ще кажа нещо за което може би много хора ще ме подкрепят- не бих си продал Тойотата ако мотора и беше 1kz, въпреки по "одялкания" и вид липсата на клима и т.н.
P.S. Oгледай Тераното, но с кулера - прилична машина.0897/833 689 - Николай Божков
- 1 like
Коментар
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Витарата изобщо не е в класата на Паджерото.. Ако искаш да караш по горите и да си трошиш джипката, вземи си Витара - ще ти е по-ефтино да я подържаш. Ако искаш да имаш надеждна кола за удобно каране си вземи Паджерото. Карал съм няколко Витари имам и Паджеро дълга база. Като се кача във Витарата имам чувството, че съм се качил за да свърша някаква работа и да слизам от нея. Като се кача в Паджерото си почивам и се чувствам добре да се возя.
Иначе относно качеството - ако си вземеш Паджеро 2.5д от сега ти гарантирам ядове с мотора, търси си 2.8тд те са много по-надеждни. Паджерото има хубава рама, добро окачване - вози хубаво, отлично 4x4.. подръжката незнам дали е скъпа, аз за 2год. съм сменил 2 крушки (+ масла и филтри разбира се).
И пак казвам - ако искаш да си правиш кефа по горите и това да не ти е основна кола - вземи си Витарата :-). Тя е по-слабичка като конструкция от Паджерото, но пък има доста надежден и икономичен двигател. По-лека е и с хубави гуми става доста проходима понеже не потъва толкова. Основния недостатък на Витарата е ръждата и слабичката рама.. Виждал съм огъната рама на витара от удар в камък ?!
) Ако взимаш Витара я огледай за ръжди и не се успокоявай с това "ами те всички са такива", има и доста запазени модели :-).
Иначе и двата джипа са много добри.. За мен и двата са най-добри в своя клас като отношение цена/качество.
Коментар
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Аиде само не пишете глупости че ще има проблеми с 2.5 двигателя на паджеро!Единственият проблем на този двигател е че е по муден от 2.8,но за 2.5 си е приличен.Разберете няма лош двигател всичко е подръжка.Мърлячите всичко чупят.Гледаи конкретният екземпляр,гледана ли е колата,и ти си я обслужваш няма да имаш проблеми с нея.Другото са махленски историй.
Поздрави
Коментар
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Според мен човек трябва да си купи това което го грабне от пръв поглед, за мен лично паджерото е в пъти по-добро, успех!:evil:Не се ослушвай, аз съм, идвам от където най-малко очакваш:twisted:
Коментар
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
добри коментари сте направили браво , така като гледам колегата си търси джипка за гората не фотиол за релакс по асвалт по проходимост особено кал паджерката си е пълен фалш , ако се окапае ти остава само едно да се молиш на господ ама и той няма ти помогне
за двигател и то за дизел са пълен фалш , 8 на всеки дест дизела е с пукната глава разход на гориво на тежък терен 2.5 тд дава разход до 25л на 100км при по лек около 18, 20 а на асвалт 15 л на 100 , дотук с дизела малко го закопах ама си е така , паджеро бензин като двигател добре като разход не много добре , на сняг се държи добре гази нормално . Ако си взел паджеро вземи и лебедка около 4,5т,5т опрделено ще ти е нужна и карай само където има дървета за да се връзваш за тях ,заек в нива не гони ако е кална ,преди два дена така се окопах с него че ме дърпа един трактор кеис а една клпава витара мина покрай мен като пате по вода , почувствах се като водач на закъсал танк с хвърлена верига
да е жив и здрав тракториста
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Толкова много глупости в един пост отдавна не бях чел.Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнениедобри коментари сте направили браво , така като гледам колегата си търси джипка за гората не фотиол за релакс по асвалт по проходимост особено кал паджерката си е пълен фалш , ако се окапае ти остава само едно да се молиш на господ ама и той няма ти помогне
за двигател и то за дизел са пълен фалш , 8 на всеки дест дизела е с пукната глава разход на гориво на тежък терен 2.5 тд дава разход до 25л на 100км при по лек около 18, 20 а на асвалт 15 л на 100 , дотук с дизела малко го закопах ама си е така , паджеро бензин като двигател добре като разход не много добре , на сняг се държи добре гази нормално . Ако си взел паджеро вземи и лебедка около 4,5т,5т опрделено ще ти е нужна и карай само където има дървета за да се връзваш за тях ,заек в нива не гони ако е кална ,преди два дена така се окопах с него че ме дърпа един трактор кеис а една клпава витара мина покрай мен като пате по вода , почувствах се като водач на закъсал танк с хвърлена верига
да е жив и здрав тракториста
Имал съм и двата.Нямат място за сравнение.Късата база на Витарата е такова дарво,че чак да ти се доплаче.(визирам заводска окомпликтовка)
Ако,ще е дизел МП с 2.8 мотора определено ще е по добре+ автомат-още по добре.
Ако,нямаш възможност да покараш,поне намери начин да се повозиш на двете по пътя и извън него и ще разбереш за какво ти говоря.(
П.П До колегата jimito:
Смени гумите или шофьора на твоето Паджеро.ТЕЛ:0886301378
Коментар
-
От: Мицубиши Паджеро 2,5 или Витара 1,6- къси бази
Колега Кралев наистина и твойте глупости нямат край, колкото Паджерота съм докарал в бг България ти толкова не си виждал на куп, извъртаме темата малко, но искам само да ми отговориш на един едничък въпрос.
Защо Паджеро без значение дизел или бензин е по-евтино от една витара ? И ще намериш доста отговори на твоите въпроси, съгласен съм само на едно, че Паджеро превъзхожда по комфорт и по цена, друго май няма.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-01-11, 20:14.Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.
Коментар