Здравейте, колеги,
Човек и добре да живее, все някога идва моментът да се раздели с нещо, на което държи и цени. Преди няколко години беше моето Диско 2. А в този случай дойде времето да се разделя с едната си принцеса... Колелото на живота се върти и за съжаление няма как да поддържам 4 коли.
Става дума за моя зелен Audi Allroad 2.7T. Колата е прекрасна. След 7 години съвместен живот и навъртяни над 110'000 км, смея да твърдя, че по-комфортна кола не съм притежавал. И по-леко вървяща. И с по-приятен звук, без да се натрапва. И по която и до днес се обръщам да я погледна, след като я паркирам.
Конкретната кола има много интересна история. Участвала в обир, гонка с полицията, кражба - в Холивуд правят блокбъстъри от по-малко. Покрай нея се завяртяха приятелства, запознах се с първия й собственик от Швейцария. Години по-късно той ми изпрати оригиналния комплект ключове. Не знам колко коли сте виждали да се продават с повече от два ключа, но тази е с 4 С удоволствие ще разкажа в детайли, ако на някой му се слуша.
Произведена 2000 г., закупена от първия собственик в Цюрих и карана от него до 2015-та и 355'000 км. До този момент поддържана изключително в Ауди.
Продадена и купена в България от втория собственик през 2016-та и карана от него около 10'000 км.
Продадена и купена от мен през 2017-та и карана до днес, на 474'000 км. Точно толкова - гарантирани и лесно проверими. Поддържана при Никси в Герман и Елбатрон в Лозен - със съответните ремонтни карти.
Изключително запазена за годините си - и вътре, и отвън. Пълната й история и повече снимки можете да разгледате тук: https://1drv.ms/f/s!ArM_w71CLFnxqN0h...2OzQA?e=pvl1ff
Стандартни детайли:
* Задвижване бензин и газ, 250 к.с., 5-степенен автомат, AWD с Torsen централен диференциал
* Пълен ел. пакет, ел. огледала с подгрев, въздушно окачване с автоматично и ръчно регулиране на 4 степени (осигуряващи между 140 и 208 мм просвет)
* Двузонов климатроник
* Оригинален усилен теглич
* Оригинални усилени 17" Allroad джанти
Още екстри - абсолютно всички работят, без изключение:
* Кожен ел. салон, кожен волан, кожен подлакътник
* Фабричен ксенон с регулиране на нивото и система за измиване на фаровете
* Стъклен ел. шибидах
* Преден и заден парктроник
* Подгрев на предните и задните седалки
* Подгрев на волана
* Темпомат
* BOSE аудио със subwoofer и RNS-D мултимедия
* Работещи щора и мрежа на багажника
Допълнително поставени:
* Газова уредба Romano с изпарител до 400 к.с. и 55 л. бутилка на мястото на резервната гума
* Grom Audio - Bluetooth A2DP, FLAC и MP3 плейър - интегриран с RNS-D мултимедията вместо оригиналния CD Changer
* Bluetooth handsfree с използване на оригиналния микрофон до плафона (без висящи навсякъде кабели)
* Hardwire кит за авто-камера (dashcam)
* Llumar фолио на задните стъкла заради децата на задната седалка
* Модул дневни светлини за дългите
* Подкартерна защита от 2,5 мм ламарина
* Чисто ново предно стъкло Pilkington, сменено юни 2023 г. заради удар от камък по магистралата.
* Двойновентилирани дискове с накладки Zimmermann отпред
* Нов (1 г.) 100 Ач акумулатор Exide
* Нови (1 г.) ксенонови крушки Osram Xenarc Night Breaker Laser и рециклирани фарове
Колата се продава с втори комплект оригинални Allroad 17" джанти (същите като на снимките) с летни гуми Hankook Ventus Prime 3. Има каско и гражданска до средата на 2024-та.
С всичко описано по-горе, цената е 8500 лв. Отворен съм за коментари в рамките на разумното.
Колата се намира в София и може да се види и тества след предварителна уговорка. Надеждата ми е да попадне на собственик, който да я обича поне колкото нашето семейство. Затова и към момента е пусната единствено във фен-групите, а не в авто-оказионите.
За повече информация: 0887291664, Ивайло
Човек и добре да живее, все някога идва моментът да се раздели с нещо, на което държи и цени. Преди няколко години беше моето Диско 2. А в този случай дойде времето да се разделя с едната си принцеса... Колелото на живота се върти и за съжаление няма как да поддържам 4 коли.
Става дума за моя зелен Audi Allroad 2.7T. Колата е прекрасна. След 7 години съвместен живот и навъртяни над 110'000 км, смея да твърдя, че по-комфортна кола не съм притежавал. И по-леко вървяща. И с по-приятен звук, без да се натрапва. И по която и до днес се обръщам да я погледна, след като я паркирам.
Конкретната кола има много интересна история. Участвала в обир, гонка с полицията, кражба - в Холивуд правят блокбъстъри от по-малко. Покрай нея се завяртяха приятелства, запознах се с първия й собственик от Швейцария. Години по-късно той ми изпрати оригиналния комплект ключове. Не знам колко коли сте виждали да се продават с повече от два ключа, но тази е с 4 С удоволствие ще разкажа в детайли, ако на някой му се слуша.
Произведена 2000 г., закупена от първия собственик в Цюрих и карана от него до 2015-та и 355'000 км. До този момент поддържана изключително в Ауди.
Продадена и купена в България от втория собственик през 2016-та и карана от него около 10'000 км.
Продадена и купена от мен през 2017-та и карана до днес, на 474'000 км. Точно толкова - гарантирани и лесно проверими. Поддържана при Никси в Герман и Елбатрон в Лозен - със съответните ремонтни карти.
Изключително запазена за годините си - и вътре, и отвън. Пълната й история и повече снимки можете да разгледате тук: https://1drv.ms/f/s!ArM_w71CLFnxqN0h...2OzQA?e=pvl1ff
Стандартни детайли:
* Задвижване бензин и газ, 250 к.с., 5-степенен автомат, AWD с Torsen централен диференциал
* Пълен ел. пакет, ел. огледала с подгрев, въздушно окачване с автоматично и ръчно регулиране на 4 степени (осигуряващи между 140 и 208 мм просвет)
* Двузонов климатроник
* Оригинален усилен теглич
* Оригинални усилени 17" Allroad джанти
Още екстри - абсолютно всички работят, без изключение:
* Кожен ел. салон, кожен волан, кожен подлакътник
* Фабричен ксенон с регулиране на нивото и система за измиване на фаровете
* Стъклен ел. шибидах
* Преден и заден парктроник
* Подгрев на предните и задните седалки
* Подгрев на волана
* Темпомат
* BOSE аудио със subwoofer и RNS-D мултимедия
* Работещи щора и мрежа на багажника
Допълнително поставени:
* Газова уредба Romano с изпарител до 400 к.с. и 55 л. бутилка на мястото на резервната гума
* Grom Audio - Bluetooth A2DP, FLAC и MP3 плейър - интегриран с RNS-D мултимедията вместо оригиналния CD Changer
* Bluetooth handsfree с използване на оригиналния микрофон до плафона (без висящи навсякъде кабели)
* Hardwire кит за авто-камера (dashcam)
* Llumar фолио на задните стъкла заради децата на задната седалка
* Модул дневни светлини за дългите
* Подкартерна защита от 2,5 мм ламарина
* Чисто ново предно стъкло Pilkington, сменено юни 2023 г. заради удар от камък по магистралата.
* Двойновентилирани дискове с накладки Zimmermann отпред
* Нов (1 г.) 100 Ач акумулатор Exide
* Нови (1 г.) ксенонови крушки Osram Xenarc Night Breaker Laser и рециклирани фарове
Колата се продава с втори комплект оригинални Allroad 17" джанти (същите като на снимките) с летни гуми Hankook Ventus Prime 3. Има каско и гражданска до средата на 2024-та.
С всичко описано по-горе, цената е 8500 лв. Отворен съм за коментари в рамките на разумното.
Колата се намира в София и може да се види и тества след предварителна уговорка. Надеждата ми е да попадне на собственик, който да я обича поне колкото нашето семейство. Затова и към момента е пусната единствено във фен-групите, а не в авто-оказионите.
За повече информация: 0887291664, Ивайло
Коментар