Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Продавам автоматично зарядно за акумулатори CTEK MXS 7.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Продавам автоматично зарядно за акумулатори CTEK MXS 7.0

    Продавам автоматично зарядно за акумулатори Ctek MXS 7.0.

    Ползвано е веднъж и е пълен комплект.

    Зарядното е с бърза връзка, позволяваща неподвижен монтаж към акумулатора и извеждане на куплонга през решетка или подкалник.
    Спецификации: https://race-shop.bg/zaryadni-za-aku...waAhhwEALw_wcB

    цена: 140лв

    За контакти: 08987355седем едно
    Прикачени файлове

  • #2
    Кефи какви яхти са нарисували на кутийката
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Подържане Да ма зареждане трудно да не кажа хич,но са го кръстили зареждачка което е съвсем правилно за батерийка на кола или на лодчицата пред мен.

      Имам подобно 2 ампера,върши идеална работа да знаеш,че батерийката е жива,ако имаш време може и да зареди умряла такава,пробвано и работи
      Последно редактирано от BENZBOSS; 15-02-21, 20:56.

    • Stbd
      Stbd коментира
      Редактиране на коментар
      Яхти, но само за акумулатора на генератора или двигателя. Който е автомобилен. Яхтения не може да се зареди защото саморазряда му е 10-20 А, а зарядното дава максимално 7.

    • NIKSD
      NIKSD коментира
      Редактиране на коментар
      Отдалечаваме се от темата, ама нали вече зареждачката е продадена, та няма да се сърди някой /се надявам/.
      На едната картинка на опаковката е показана доста големичка моторна яхта. На такива яхти моторетките са на 24 волта и обикновенно се ползват за стартови 2х4D акумулатори. Което е еквивалент на около 450 ампера... В момента се плажикам на една, главния мотор, аварийния мотор и двата ми генератора са на 12 волта. Ама всичките са с 4D размер акумулатори /225 ампера на парче/...

      С 2 думи- “става за яхти”, да, става, ако се ползват малки акумулаторчета. На голяма яхта става само за зареждане на акумулаъора на надувната лодка на палубата.
      Зареждачката е идеална за каквото е направена, и ясно са си го написали- зарежда до 150 ампера акумулатор, после и идва нагорно да се пребори с големия басамак. И той остава недозареден. И бавничко си умира...

  • #3
    Нищо не разбрах. Искаш да кажеш, че не зарежда? Или зарежда кола и лодчица, а друго не? 7 ампера е все пак. Какво трябва да зарежда едно автоматично зарядно за всички видове акумулатори вкл. АГМ? Има си дори десулфатизация. Поясни малко.

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Искам да кажа,че за нормална батерия е супер ма за лодките които са нарисувани на кутията му идва мноооого малко за да е зареждачка,там се води мммммментейнър или подьржащо зарядно.

      На АГМа зарядното е като за оловна батерия,разликата е някакви си 0.2 волта което съвсем не вреди на батерията та това става и за АГМ.

      Както казах вече аз имам тройно и половина по-малко,зарежда 100 ампера батерия свалена на 8 волта........е трябваха му 2 дни ма става
      Това твоето е 7 ампера,грубо 4 пъти по-яко от едното мое,идеално си е за всички малки батерийки

  • #4
    Много си е добро. Изпращай ми го!
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #5
      Е пояснявам от мойта камбанария - лодка по нашенски,на нея лодчица,моторче 70 коня Ямаха с батерийка 50 ампера примерно и Умри Трудно зарядно/подръжка на 2 ампера.

      За това се е утрепало,твоето е почти 4 пъти по-яко ма няма да зареди батериите долу / не ме карай да слизам долу да ги снимам,12 броя по 200 ампера АГМи /.
      това на 63 фута лодчица,тия на кутията му ммммалий,като почнат да ги рисуват едни.......ум да ти зайде.

      Да ми е честито на Русев,няма да го ползва на голямо бяло нещо,за автомобил си е кукла
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #6
        Босе, ще кажеш, че вярваш на рекламите.
        Пише... Все едно в моя гараж има това, което децата са надраскали на вратата му?!?



        Екстра си е, особено на тази цена.
        За мен този модел точно е неподходящ защото за мотор е неподходящо а за кола бих предпочел 10А модел.

        Честито и от мен, ако няма проблем е супер сделка.
        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          А вярвам,аз ако вярвах нямаше да ми е смешно като почнат едни яхти да рисуват по какво ли не.

          7 ампера са си ок,нормална оловна батерия дърпа грубо 20% от капацитета си,повечето коли тия дни са с по 70 амперчета,грубо една вечер и си я заредил и със 7 и с 10 ампера зарядно.

          Цената не мога да коментирам,последно време им се вдигнаха цените с по 30% поне,китайците са виновни,неща които тук купувах за 100 кинта сега ги гледам на 130-140

      • #7
        За акумулатор до 120 Ач. е оптимално, а за лек автомобил и лидълските с 3,8А ми вършат работа.
        Това за лично ползване, не е за бизнес приложения.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          То е автомат това,колкото повече - толкова повече,и 20 ампера да е ще пуска колкото иска батерията,не набива като старата руска школа по нам си колко ампера та се будиш 3 сутринта да го разкачаш,тук връзва и забравя,батерията ако може да гълта 20 ампера я връзваш за 20 ампера,е това е оптимално за мен поне,да и сипя колко може да поеме,не да я чакам 2 дни като с мойто малкото на 2 ампера.

          За зареждане имам и 40 ампера,там друго казва ма тежи,скъпо,и друдно мога да го навра под капака на колата,а това си е баш за целта.

        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Качествения и жив акумулатора има малко вътрешно съпротивление и дори при ток по-голям от 1/10 от проектния капацитет приложен като заряд не превишава макс. напрежение 14,4 волта. С по-мощно зарядно без датчик за температура може да се прегрее акумулатора. А моя умрял акумулатор на хондичката го включвам да зарежда в режим на мотоциклет, където зарядния ток не превишава 1,5 А.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Умно зарядно,няма какво да го мислиш,батерията си поема даден процент от капацитета си в зависимост от вида батерия.Това грубо смята колко ампера са и останали от волтажа който подава и го набива обратно с тънките сметки,прегрята батерия от умно зарядно........е няма такова нещо,100 ампера зарядно и сложи,ако има акъл ще и пусне толкова колкото иска и може да поеме батерията.

      • #8
        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Е пояснявам от мойта камбанария - лодка по нашенски,на нея лодчица,моторче 70 коня Ямаха с батерийка 50 ампера примерно и Умри Трудно зарядно/подръжка на 2 ампера.

        За това се е утрепало,твоето е почти 4 пъти по-яко ма няма да зареди батериите долу / не ме карай да слизам долу да ги снимам,12 броя по 200 ампера АГМи /.
        това на 63 фута лодчица,тия на кутията му ммммалий,като почнат да ги рисуват едни.......ум да ти зайде.

        Да ми е честито на Русев,няма да го ползва на голямо бяло нещо,за автомобил си е кукла
        Уникални глупости пишеш. Какво общо има капацитетът на батерията и амперажът на зарядното по отношение дали ще я зареди или не? И 1000 ампера да ти е батерията със 7 ампера пак ще се зареди. Според твоите теории за 200л ракия ми трябва казан с поне 1 цол струя, а всички знаем, че там трябва да тече, като конец и пак се пълнят 200л. И още нещо: не е необходимо това зарядно да се ръга под капака. Под капака са само 2 жици вързани за болтовете на клените и с бърза връзка. Зарядното ти седи в гаража, паркираш, включваш и зимата ти държи акумулатора жив.

        Коментар


        • NIKSD
          NIKSD коментира
          Редактиране на коментар
          Я пак виж какво пише в долен ляв ъгъл на опаковката на зарядното ти. Нещо капацитет на батерията при зареждане, и същото за потдържане на заряда...
          И не, няма да споря, ти се пробвай да заредиш 1000 ампера акумулатори със 7 ампера зарядно...
          Само за сведение, базика тръгна от картинките по опаковката на разни доста дебели лодки. Последния път на такава лодка виках кран да и натовари акумулаторите, искаш ли снимки... И всички добри зарядни си им дават с до колко ампера батерии могат да.се преборят. И в твоя случай, готино зарадно, за акумулатор до около 150 ампера. Пробвай се с 1000 ампера акумулатори и това зарядно, и ще ги гледаш жално акумулаторите скед някой и друг месец как умират скоропостижно.
          Та така с “уникалните глупости”...

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Къде го търсиш да чете какво продава,важното е лодчици да има и да е шаренко.

      • #9
        Аламчо кога заредиш 2000 ампера батерии с тоя ментейнър ела ми се обади.Кое къде се ръга не ме учи,имам 4 подобни на моторите,за колите не ги броя.

        7 амперчета зареждат бавничко за вечер нормална батерийка и подържат тройно по-голяма банка батерии и до там.С време и много зор,ако нямаш друга опция и не ти дреме за батерията може и на повечко да я включиш,резултата после го пиши.Кой говори глупости не знам,виждам те какво имаш и какво продаваш и знам какво е то,а ти си мечтай за зареждане на нещо по-така.1000 ампера със 7 ампера зарядно да си ги сметнеш колко време ще ги зареди искаш ли?Или искаш да прочетеш какво съм писал горе?

        Бе.......не си прав......нали го знаеш ония виц
        Последно редактирано от BENZBOSS; 16-02-21, 03:57.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #10
          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          Аламчо кога заредиш 2000 ампера батерии с тоя ментейнър ела ми се обади.Кое къде се ръга не ме учи,имам 4 подобни на моторите,за колите не ги броя.

          7 амперчета зареждат бавничко за вечер нормална батерийка и подържат тройно по-голяма банка батерии и до там.С време и много зор,ако нямаш друга опция и не ти дреме за батерията може и на повечко да я включиш,резултата после го пиши.Кой говори глупости не знам,виждам те какво имаш и какво продаваш и знам какво е то,а ти си мечтай за зареждане на нещо по-така.1000 ампера със 7 ампера зарядно да си ги сметнеш колко време ще ги зареди искаш ли?Или искаш да прочетеш какво съм писал горе?

          Бе.......не си прав......нали го знаеш ония виц
          Прав си. Може да отворим нова тема и всеки да сподели своят опит със заряд на акумулатори.

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Малки ли?Ми включваш го и готово

        • #11
          Продадено.

          Коментар


          • #12
            Малко за гъдел- ето нагледно колко акумулаъора има една 25-30 метра “яхта”. Общо около 4000 ампера, 6 зареждачки по 80-100 ампера на 24 волта, 4 инвертора по 4000W... И като плеснат на опаковката на 7 ампера зареждачка картинка на такава гимия, как да не ти е смешно.
            /добре, че го играя дърт вече- викам си кран и хамали, аз тия вече не ги играя.../
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Следващото Совалката да плеснат ма и Гагарин усмихнат да е там,може и Мъск

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Добре де, обзалагам се, че има лодки с батерия, която би се заредила с такъв чарджър.

              Ако се забавлявате с това какви плавателни съдове са нарисувани на кутията пак стигаме до темата, че обикновено не търсим жени зад врати с такива табелки

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Има,нали показах на снимката,а че е ташак нарисуваното е много верно

          • #13
            Еспяр, аз просто отговарям на колегата с “уникални глупости говориш”... А пък то май друг ги говори...
            Да, има много лодки с акумулатор по 150 ампера, и теоретично може и да работи това зарядно. Защо теоретично... дълго е и не ми се пишат локуми.
            На опаковки отдавна не вярвам, но не пречи да ми е смешно някой като изтипоса някой бисер на кутията.
            Зарядното може да става за акумулаъор до 150 ампера, не споря, хич даже. Ама да му вържеш 2 пакета акумулатори /което на практика показват на опаковката/... хахаха
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #14
              Разбрах, че фън-а тръгна от лиричната забележката на брат ти свързана с “писаното” слово, в случая - нарисувано!

              Аз бих купил 10А модел по 2 причини: По-бързо ще “оправя” автомобилните (към 100Ач са ми) и има полезен режим Power Supply.
              Но само за кола.

              Аз сега ползвам 5А им модел защото той има отделен режим за малки батерии а при мен има повече мотори отколкото коли.
              Цтек от 7А нагоре нямат такава функционалност.

              Та от моята камбанария 5А е най-универсален.
              .
              10А моделът стандартно има и контрол на температура с датчик но въпреки това не бих го ползвал за бицикълни батериики от десетина Ah!

              Интересно на неговата кутия какво има нарисувано, може би танкер или поне подводница?

              Горното ако ми попадне изгодна оферта както тази!
              Далеч не ми е толкова необходим, че да купувам на пазарна цена, която доколкото си спомням беше към 400лв.
              Враг усраине

              Коментар


              • NIKSD
                NIKSD коментира
                Редактиране на коментар
                В на приятелчето гаража имаме вече към десетина мотора, и сме се опетлали в малки бъзикни зареждащи моторетките. Тоест не ги зарежда а ми ги държи в кондиция /уж/. Приятелчето постоянно мъкне разни морски зареждачки по 100тина ампера. И в момента има пале и половина AGM камионски акумулатора. И козата си иска пръч- големите зареждачки аз поне не смея да ги вържа на моторетката, малкиге са ясни, че нямат душа да подпрат 225 ампера акумулатор. И пълна плетеница от зареждачки.

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                MXS 5 e моделът, който е по средата - ОК е и за мотори и за коли.
                Лек компромис с времето за зареждане на последните - 5А са разточително малко за големи батерии.

                Ся мойто лодки не си спомням дали бяха нарисували, че зарежда но имаше моторна шейна!
                Това понеже модела е Polar, яко ориндж а не в традиционно сивият цвят за марката.
                И се очаквало да го прави както трябва докато собственика си ближе ракията на клечка!

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Тя моторната шейна никакво моторче няма и храни един фар и подгряване на седалката,батерията няма да е нищо особено.

                Няма против да рисуват какво искат,просто ми е смешно като изплякат нещо такова,пише едно пък рисуваното друго

            • #15
              400 кинта,тия са луди,мама е болна,това е 50 кинта
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Преди време беше 400, сега погледнах, че е паднало на 300.
                Но това в беге песос, не в гущери.

                НЗ, това е европейски бранд, не би трябвало да е по-евтино на американският пазар но тези неща не нито ги разбирам нито имам желание да ги разбера.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X