Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р38)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р38)

    Привет колеги!
    Помагайте с акъл... харесах си един РР внос от Германия (според работещите в къщата) в автокъща и ходих да го поразгледам.
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.c...78502235112023
    1, Изпуснали са всички възглавници и лежи на тампоните - със съответното съобщение на таблото. На кутията на компресора се халтаят четири броя вентили за гуми (можеби MARS???) компресора не работи, копчето за задаване на ниво заедно със индикатора на ниво е откъртено...
    2, Акумулатора беше паднал та довлякоха друг за да го запалиме, запали добре и никакви пушеци не се показаха отникъде. Преди да палиме гледах маслото и се оказа че има но е старичко, картера е омаслен по-нагоре не можах да видя. Поработи на място 10-15 мин. загря до работна температура сравнително бързо. Не съм го карал защото нямат номер в къщата . Като го загасихме виското беше позатегнало .
    3, Свети лампата на ABS-а.
    Помагайте ! ! !
    Благодаря предварително!

  • #2
    От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

    Първоначално публикуван от agent smith Преглед на мнение
    Привет колеги!
    Помагайте с акъл...
    Хе-хе, акъл да искаш

    Моето скромно мнение е, че щом така вандалски са се отнесли с копчето и с окачването, не е чудно да има вандализми и по другите агрегати. Много прилича на моя бивш РР - проблемите, които се виждаха не ме плашеха, но после се оказа, че занемаряването се е прехвърлило към всички агрегати.

    Това, което описваш не е толкоз много - 600-2000 лв (възглавници, евентуално компресор, евентуално някой друг датчик и/или смяна на гумичките на клапанния блок) и EAS-а ще тръгне. ABS-а може да е свети просто от изваден датчик, а може и да е помпа (доста скъпичка, но пък сигурно може да се намери втора ръка на добра цена).

    При всички положения ти препоръчвам да го огледат в сервиз, където разбират - Дарукар, Мото Пфое, колегата Mumbler. Да го закачат на диагностиката и да огледат отдолу за луфтове, ТНТМ-та по агрегатите и окачването.

    Успех.

    Коментар


    • #3
      От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

      Благодарско на колегата nikidd !!! Ще се опитам да се свържа с Mumbler за помощ.

      Коментар


      • #4
        От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

        Първоначално публикуван от agent smith Преглед на мнение
        Благодарско на колегата nikidd !!! Ще се опитам да се свържа с Mumbler за помощ.
        За нищо, надявах се и някой с автоматична с.к. да се намеси с полезни съвети, но сигурно не са видели темата. Т.к. например аз като търсех РР имаше 1-2 с развалена (приплъзва) и 1 с ремонтирана.

        Успех

        Коментар


        • #5
          От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

          Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
          За нищо, надявах се и някой с автоматична с.к. да се намеси с полезни съвети, но сигурно не са видели темата. Т.к. например аз като търсех РР имаше 1-2 с развалена (приплъзва) и 1 с ремонтирана.

          Успех
          Ми аз го мръднах в къщата напред-назад (беше спрян на наклон с предницата надолу) на задна без газ си седеше на място, при подаване на малко газ 1500 об. си подскочи доста сносно назад. На 1.2 и директна без газ трябжаше да държа спирачката доста силно натисната за да не мърда. Имах преди едно паджеро 3000 автомат дето си му беше всичко наред, та то не теглеше така силно. Освен това ако взема РР мисля да си слагам пружини на окачването че като чета какви ядове се берат с тоя въздух...
          Благодаря!

          Коментар


          • #6
            От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

            Задължително го пробвайте на дълго или поне да загрее.Ако имате сериозен интерес към машината му вземете временни номера.Или поне отстъпка да има.

            Коментар


            • #7
              От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

              Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
              Задължително го пробвайте на дълго или поне да загрее.Ако имате сериозен интерес към машината му вземете временни номера.Или поне отстъпка да има.
              Мога да го изчакам да загрее и да го покарам около 1 км. до близкия сервиз и обратно. За какво да се ослушвам и да се оглеждам (освен за полиция)?

              Коментар


              • #8
                От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

                Визуално гледайте за омасляване по трансмисията и мотора.
                да няма удари в автомата при превключване.Твърди маркучи следствие на предишно прегряване и евентуални проблеми в главите на този мотор.Нямам преки наблюдения на този модел.Ако цената ви устройва и модела ви харесва то това е вашата кола.

                Коментар


                • #9
                  От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

                  Първоначално публикуван от agent smith Преглед на мнение
                  ... Освен това ако взема РР мисля да си слагам пружини на окачването че като чета какви ядове се берат с тоя въздух...
                  Личното ми мнение е, че няма смисъл да взимаш точно РР ако ще сменяш въздушното окачване. Има и по-мощни, и по-безпроблемни и т.н. джипки. Е, те обаче нямат тази возия. Освен това за парите, които ще дадеш за конверсията ще си оправиш EAS-а. Освен ако не са се скапали всичките му елементи, което е малко вероятно.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

                    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                    Визуално гледайте за омасляване по трансмисията и мотора.
                    да няма удари в автомата при превключване.Твърди маркучи следствие на предишно прегряване и евентуални проблеми в главите на този мотор.Нямам преки наблюдения на този модел.Ако цената ви устройва и модела ви харесва то това е вашата кола.
                    Благодаря за полезните съвети!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Харесал съм си един Range rover 4.6 HSE (Р3

                      Първоначално публикуван от nikidd Преглед на мнение
                      Личното ми мнение е, че няма смисъл да взимаш точно РР ако ще сменяш въздушното окачване. Има и по-мощни, и по-безпроблемни и т.н. джипки. Е, те обаче нямат тази возия. Освен това за парите, които ще дадеш за конверсията ще си оправиш EAS-а. Освен ако не са се скапали всичките му елементи, което е малко вероятно.
                      Ако не се е скапало нещо сериозно мисля да си остане оригиналното въздушно окачване.
                      Благодаря!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X