Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Свий
X
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
А аз пък смятам, че като си сложиш гуми за мъгла на сериозния офроудър и става толкоз паркетник, колкото и всеки паркетник с гуми за мъгла. Ще се радвам обаче да ми покажете х5 или особено МЛ с МТ гуми как не става. Без да коментирам, че ако тея двете не стават, то Хондата и Форестъра ептен, пък и събират по-малки гумета принципно. Все пак не се търси офроудър, а високо семейно комби. Е по-високи са и са комбита, и х5-цата и МЛ-а, а и диското, което за 2000-та година, може и да не му е закачен малкия лост.
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Ами, има го това с гумите. По миналата седмица, в сняг над 50см на пътя в посока Перущица - Връховръх, при тежък, мокър и дълбок сняг, една X6 си караше все едно си кара на асфалт. Аз бях закъсал на един завой и човека спря да помага. Ами гумите му бяха чисто нови зимни... Там където аз бях спрял и ни напред ни назад - Х6-цта просто си потeгли със завидна лекота. Като заключение - гумата има значение. Това е като в ония клип в Топ Гиър с Х6-цата. С летни гуми - била закъсала пък ланд ровъра - нямал проблеми
П.С. Аз бях с лека кола с вериги ( не съм бил с 4x4 в случая )
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
За гумите има писано в много теми, и много ми е весело, някой като каже - ама една Х5-ца как била закъсала на педя сняг. При гумите има следното правило - една гума е или високопроходима, или е високоскоростна. Това са двете крайности. Първото означава дълбоки ламели и голям грайфер, второто означава плитки ламели и плосък профил за по-добро сцепление. Просто при големите "джипки" като Х5/6, Мерцедес, с двигатели по 300-400 к.с., е никой няма да си сложи зимна гума със скоростен индекс Q/R/S/T (160-190 km/h), там се карат V/Z/W (240км/ч и нагоре). Ето и един пример за зимни гуми - едната гума е със скоростен индекс Q(160 km/h), другата е H/V(210-240 км/ч). Предполагам е ясно, коя от двете ще бъде избрана за един X6... Тъй че проблема никак не е в колата.
P.S. А относно височината на Форестъра - предполагам, че се има предвид по-старите генерации, понеже последните години са си доста височки(22 см). Но не вярвам разликата с CR-V да е някаква значима, може би макс 1-2 см. А то е много важно какво има отдолу, тъй да се каже - карантията... Баланс на тежеста на двигател/трансмисия... Висока кола с висок център на тежеста е нещо особено "стабилно" ...Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Темата си е бая старичка, но виждам, че има колега който и сега се интересува та да кажа просто данни за посочения период 1999-2002г. 1. форестър - 2,0л/125 коня, клиренс 190мм, междуосово - 2525мм, минимален обем на багажника - 406л. 2. ЦРВ - 2,0л/147 коня, клиренс 200мм, междуосово - 2620мм, минимален обем на багажника - 375л. Коментар: вижда се, че по-горни твърдения, че малък бил клиренсът на форито и затова не става за офф не са съвсем верни предвид, че междуосовото му е по-малко. Другото твърдение за обема на багажника също се вижда, че не е вярно: 406 на 375 в полза на форито. Друго: форито и ЦРВ-то ускоряват еднакво, а форито е 125коня, а ЦРВ-то е 147! Разхода на гориво също е почти еднакъв - т.е. не е вярно, че форито харчи повече, въпреки, че форито е постоянно зацепено 50/50!!! Сигурността и удоволствието на шофиране на субару в завой може да се усети само зад волана!) Виждал съм случки, че когато ти потрябва 4х4, а си с предно което .... ставало 4х4 то след като превъртят гумите е вече късно - или си се окопал, или пък си изпуснал завоя!!! Иначе като качество на сглобката за хондата не мога да кажа, но хондите винаги са ме кефели като качество! А относно писаниците затова, че форито е по-назад като качество - по брой влизания в сервиз - и това не е вярно!!! Преди време имах пълна разпечатка на TUV 2009, и там ясно се вижда, че форито специално от 1998-а до 2009-та е в едно от челните места!!! Всъщност човек ако се набута в нета може да ги изнамери тези данни. Всъщност колегата който се интересува, може да намери едно ЦРВ и да отиде на сбирка на субару форума и ще може да избере кой автомобил повече му харесва! А това с гумите си е вярно - трябва да се сравняват автомобили с еднакви гуми! Успех в избора!
Последно редактирано от ф-008; 26-02-12, 00:50.
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Никой знаещ,няма да сравни тези коли,всъщност форестъра няма по-добър аналог!ЦРВ0то е един кекав масларник в сравнение със форестера.Без да се обиждат собствениците на Хондата,но го казвам като неутрален,странично,пряко наблюдател.
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Аз имам преки впечатления и от двата автомобила. Двойното на Форестъра е несравнимо с това на ЦРВто по обясними причини, както и пътното му поведение, заради ниския център на тежестта. Иначе и двата автомобила страдат от липса на въртящ момент ( говоря за Форестър 125/122к.с. без турбина), от там и слабото доускорение. Форестъра харчи повечко. И двата са доста здрави и безпроблемни, но със скъпа поддръжка. Във Форестъра има много добра видимост и позиция на водача, но все пак в ЦРВто си една идея по- високо. И клиренса на ЦРВто е по голям. Въпреки това аз определено съм за Форестъра- много по-сериозно двойно предаване, много по-добро пътно поведение и много приятен боксер (като изключим разхода). Препоръчвам Форестър с ръчни скорости - има бавни, по-пъргав и по-малък разход.
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Правете разлика при Forester с автоматична и ръчна скоростна кутия. Forester има компютърно контролиран многодисков съединител, който в нормални условия предава 90/10 при автомата и почти 50/50 при ръчните. CR-V също е с многодисков съединител, само че при него е механично контролиран.
Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение...но го казвам като неутрален,странично,пряко наблюдател.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Ето малко данни за двата автомобила, в това число и статистика. Обърнете внимание на данните горе в дясно за осреднените стойностти, разликата е 0,5 л, а по ТТ данни е обратното. Това за да разбуля мита за високия разход при Субару, че се злоупотребява с това.
Статистика разход Субару Форестер
Статистика разход Хонда СРВ
ТТ данни Субару Форестер 98г
ТТ данни Хонда СРВ
Като има диф при Субару е твърдо 50:50 преден:заден мост, не около.
При автоматиците на Субару и Хонда, има съществена разлика, но който иска да чете, нета е голям , държанието им също е различно.
Пристрастен съм, карам Субару, защото за мен то е по-добрия вариант, но за Вас може и да не е, затова пробвайте.Това което ни липсва ни кара да мечтаем.
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Имам Форестър'98 125к.с. с ръчни скорости и планирам да го продавам, макар да не съм го обявявал никъде за сега. Автомобила е в отлично състояние (с изключение на едно каре за смяна), поддържан е в сервиза на Субару до института Пушкаров, по пътя за Банкя. Не съм му измислил цена, но ще го дам евтино за съфорумци, ако има интерес.
Иначе, се сетих за едно предимство на ЦРВто- като усещане е по просторно, може би и реално си е по-обемно. Но все пак, за мен Форестъра е по-добрия автомобил.
Коментар
-
От: Subaru Forester / Honda CR-V или друго...?
Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнениеКато има диф при Субару е твърдо 50:50 преден:заден мост, не около.
50/50 е при блокиран междинен диференциал, но тогава си е part time.Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар