Здравейте,
Почти съм готов да падна в боя за един рейндж P38. От около седмица чета, но имам няколко конкретни въпроса:
1. Изискванията ми са автоматик-дизел-автопилот-кожа-шибедах. Дали има смисъл да очаквам безпроблемно возене из бг пътищата или при рейнджа тези екстри не са за препоръчване? На офроуд няма да ходя - за уточнение.
2. Харесах един екземпляр 1998. НО имам кола '98 и вече се усеща старостта (все пак 12 години...). Харесах и един друг екземпляр 2000г. с кристалните фарове, мигачи и стопове. Какви са останалите разлики в моделите 1998 и 2000г? (Освен естетическите). Да конкретизирам въпроса - има ли някакво съществено изчистване на проблемите или са сменени само стъклата на фарове мигачи и тнт?
3. Това което ми стана ясно за мотора е, че бил претенциозен. До сега за 2.5 tds на бмв не бях чувал абсолтно никога добра дума, а доколкото разбирам при рейнджа е добавен кулер на този същият мотор. Въпросът ми е: друго освен стандартно обслужване с особено внимание към охладителната система (прегряват?!), на какво трябва да се обърне внимание?
4. Възглавниците - има ли смисъл след като взимам (евентуално) 10-12 годишен автомобил да му сменя веднага възглавниците или годините не са основно определящи? Може би(??) ще се кара и извън БГ, което е предпоставка за изрядно състояние.
5. Кое е по-разумно според вас: да взема 1998 и да сменя възможно най-много неща по него (възглавниците, които са основното ми притеснение според това, което чета тук) или да взема 2000 и да се предполага, че е по-читав и ще се кара поне още 1-2 години без сериозни ремонти (разликата в цената на двата е почти двойна).
6. Има ли смисъл от чип и какъв приблизителен разход да очаквам? (четох за 11-12-13) ще карам пердимно градско и става въпрос за автоматик!
7. Ще очаквам от рейнджа (???) невероятна надеждност (карам волво и имаме няколко в семейството), без да го натоварвам почти - карам "истимарската" (кротко и леко) и минавам по павета (центъра) - това е и причината да се насоча към "избиване на комплекси" - както казват на SUV по-незапознатите. Дали е удачен избор P38?
Благодаря предварително
Зная, че на някои от въпросите ми има частични отговори из форума, но мисля (след коментар с приятел, който също е запален), че това са основните въпроси, които тревожат всеки един новак.
Съобщение от модератор:
Моля, напишете си в профила от къде сте.
Ок.
Почти съм готов да падна в боя за един рейндж P38. От около седмица чета, но имам няколко конкретни въпроса:
1. Изискванията ми са автоматик-дизел-автопилот-кожа-шибедах. Дали има смисъл да очаквам безпроблемно возене из бг пътищата или при рейнджа тези екстри не са за препоръчване? На офроуд няма да ходя - за уточнение.
2. Харесах един екземпляр 1998. НО имам кола '98 и вече се усеща старостта (все пак 12 години...). Харесах и един друг екземпляр 2000г. с кристалните фарове, мигачи и стопове. Какви са останалите разлики в моделите 1998 и 2000г? (Освен естетическите). Да конкретизирам въпроса - има ли някакво съществено изчистване на проблемите или са сменени само стъклата на фарове мигачи и тнт?
3. Това което ми стана ясно за мотора е, че бил претенциозен. До сега за 2.5 tds на бмв не бях чувал абсолтно никога добра дума, а доколкото разбирам при рейнджа е добавен кулер на този същият мотор. Въпросът ми е: друго освен стандартно обслужване с особено внимание към охладителната система (прегряват?!), на какво трябва да се обърне внимание?
4. Възглавниците - има ли смисъл след като взимам (евентуално) 10-12 годишен автомобил да му сменя веднага възглавниците или годините не са основно определящи? Може би(??) ще се кара и извън БГ, което е предпоставка за изрядно състояние.
5. Кое е по-разумно според вас: да взема 1998 и да сменя възможно най-много неща по него (възглавниците, които са основното ми притеснение според това, което чета тук) или да взема 2000 и да се предполага, че е по-читав и ще се кара поне още 1-2 години без сериозни ремонти (разликата в цената на двата е почти двойна).
6. Има ли смисъл от чип и какъв приблизителен разход да очаквам? (четох за 11-12-13) ще карам пердимно градско и става въпрос за автоматик!
7. Ще очаквам от рейнджа (???) невероятна надеждност (карам волво и имаме няколко в семейството), без да го натоварвам почти - карам "истимарската" (кротко и леко) и минавам по павета (центъра) - това е и причината да се насоча към "избиване на комплекси" - както казват на SUV по-незапознатите. Дали е удачен избор P38?
Благодаря предварително

Зная, че на някои от въпросите ми има частични отговори из форума, но мисля (след коментар с приятел, който също е запален), че това са основните въпроси, които тревожат всеки един новак.
Съобщение от модератор:
Моля, напишете си в профила от къде сте.

Коментар