Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Това сега остава да го докажат и продажбите!Май на 1000 броя Х5,МЛ и КЮ 7 се падат има-няма 5 Мурано .
    В Щатите е точно обратното ми се струва...повечето СУВ там са японци ако не бъркам Лексус са първи, после е Инфинити.
    Не случайно ТМК са първи по продажби в света благодарение на Американския пазар.
    --------------------------------------------------
    [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

    Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
    [/FONT]

    Коментар


    • #32
      До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

      Върнах се от кратка разходка из Европа с Мураното - Рекапитулацията е:
      ~4600 км. средна скорост за цялото пътуване 80 км/ч (карахме много из немските села където има ограничения от 30км. както и пътчета с ограничение 100, но по който надали можеш да вдигнеш повече от 50)
      среден разход 9.65 л/100
      Като на отиване през Сърбия ми показваше 8.1 !!!
      Най важното за разхода е скоростта и стила на каране (спиране - тръгване го вдигат драматично) та наблюдението ми е - около 100км/ч - 8-9, нагоре вдига 120-130 е 10-10.5
      Общото ми впечатление е Прекрасно, много лежернао каране (тя не те и предразполага към по-спортно , макар и да МОЖЕ)

      Коментар


      • #33
        До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

        Първоначално публикуван от hamilton Преглед на мнение
        Скоро ми предстои закупуване на нов паркетник.Колебая се между Нисан Мурано-6 цилиндъра и Тойота-Рав4-4цилиндъра и двете бензин.Мураното му дават разход 12/100 бензин градцко,та се питам реално ли е това?Докато на Тойотата и дават 10/100.Някой има ли който да кара Мурано за да сподели.
        Никой от колегите не отбеляза, че има Мурано AWD и само с предно (което е по-често за САЩ) - от това идва и спора - по каталог на AWD градското му е 17-18, а на този с предно - 12.

        Коментар


        • #34
          До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

          Първоначално публикуван от emdless4 Преглед на мнение
          Никой от колегите не отбеляза, че има Мурано AWD и само с предно (което е по-често за САЩ) - от това идва и спора - по каталог на AWD градското му е 17-18, а на този с предно - 12.
          Аз говоря за AWD.
          Не съм чувал у нас да се продава 4х2.
          А само за експеримента на излизане от бензиностанцията (с нулирани показания) дадох яко газ, след 30 секунди "средният" разход беше 60. Но в реалността явно много го щадя, защото статистиката за изминатите 7600км. е 10.86 л/100км

          Коментар


          • #35
            До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

            а как е системата при 4х4 - предполагам задното е "он деманд"... в тоя случай не би трябвало да има разлика в разхода м/у 4х2 и 4х4 или евентуално символична разлика заради малко по-голямото тегло на 4х4
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #36
              До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              а как е системата при 4х4 - предполагам задното е "он деманд"... в тоя случай не би трябвало да има разлика в разхода м/у 4х2 и 4х4 или евентуално символична разлика заради малко по-голямото тегло на 4х4
              Вярно!
              Задният мост е с многодисков съединител включван от компютъра когато потрябва (Но доста по-често от очакваното)

              Коментар


              • #37
                До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                Нисан Мурано или Тойота Рав4...това е като да избираш между Нисан Примера и Тойота Ярис. Разликата в класовете е огромна. Мураното дори е по-голямо от Нисан Патфайндър. Нямам преки наблюдения от Рав4, но мураното ми е добре познато...продавал съм Нисан 2 години . За мен колата е пълен ташак Двигателят е лаком и в същото време спънат кон. Ако преди това сте слязли от равката вярно ще ви се стори, че Мураното е пъргаво, но за тази кубатура и мощност човек очаква повече . За сравнение X5 3.0 D 218 коня също ускорява от 0-100 за 8.9 при положение, че е по-малка кубатура, по-малко коне и на всичкото отгоре е по-икономична. В Мураното липсват дори елементарни екстри като фарове за мъгла, борд комп, сензор за светлини(не помня имаше ли за дъжд). Интериора е като дялан с теслата, а гърнето му виси под каросерията. Казвате си майната му стига да е добро за каране и здраво. Да ама не . Всъщност трябваше да почна с плюсовете на мураното, които са точно 3 и да приключа:
                1. Великолепен външен дизайн;
                2. Много удобни седалки, но не и за спортно каране
                3. Много пространство вътре.
                Mitsubishi Pajero II - 3.0 i V6 24V GLS (3 dr) (177 Hp) A/T
                Volkswagen Passat (B5) - 1.9 TDI (90 Hp) A/T
                Mitsubishi - Pajero III - 3.5 V6 GDI (3 dr) (202 Hp) A/T - R.I.P.

                Коментар


                • #38
                  До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                  Първоначално публикуван от Djodjen Преглед на мнение
                  Нисан Мурано или Тойота Рав4...това е като да избираш между Нисан Примера и Тойота Ярис. Разликата в класовете е огромна. Мураното дори е по-голямо от Нисан Патфайндър. Нямам преки наблюдения от Рав4, но мураното ми е добре познато...продавал съм Нисан 2 години . За мен колата е пълен ташак Двигателят е лаком и в същото време спънат кон. Ако преди това сте слязли от равката вярно ще ви се стори, че Мураното е пъргаво, но за тази кубатура и мощност човек очаква повече . За сравнение X5 3.0 D 218 коня също ускорява от 0-100 за 8.9 при положение, че е по-малка кубатура, по-малко коне и на всичкото отгоре е по-икономична. В Мураното липсват дори елементарни екстри като фарове за мъгла, борд комп, сензор за светлини(не помня имаше ли за дъжд). Интериора е като дялан с теслата, а гърнето му виси под каросерията. Казвате си майната му стига да е добро за каране и здраво. Да ама не . Всъщност трябваше да почна с плюсовете на мураното, които са точно 3 и да приключа:
                  1. Великолепен външен дизайн;
                  2. Много удобни седалки, но не и за спортно каране
                  3. Много пространство вътре.
                  фарове за Мъгла Има
                  Борд Комп? Не знам какво имаш в предвид, но има
                  Сензор за светлини - (Автоматични фарове който се пускат на тъмно?) Има
                  За дъжд - Има


                  Ускорението по книжка е 8 сек, но да, не е много пъргава

                  И аз бях потресен от НАБИВАЩИЯТ се на Очи Ауспух под купето (иначе доволно високо), но се успокоих като видях Желязната "полурама" на която са хванати предните носачи, на същата височина (Мураното въпреки ЛСД диференциалите си с Фабричните си гуми (полуСликове) НЕ Става за извън пътя!!!, Но на пътя е Удоволствие)

                  Какво имаш в предвид, като казваш че не е здраво???

                  Коментар


                  • #39
                    До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                    Ти за кое Мурано говориш, за първата генерация 2002-2007 или втората от 2008 насам? Първото Мурано предлагано от официалния вносител и предназначено за нашия пазар ги няма тези екстри. Под това че не е толкова здраво разбирам дефектите които даваха гаранционните модели. Вярно съм продал общо 3 такива коли, но 2 от тях имаха проблем с кормилните рейки, а третото с управляващия блок до колкото си спомням.
                    Mitsubishi Pajero II - 3.0 i V6 24V GLS (3 dr) (177 Hp) A/T
                    Volkswagen Passat (B5) - 1.9 TDI (90 Hp) A/T
                    Mitsubishi - Pajero III - 3.5 V6 GDI (3 dr) (202 Hp) A/T - R.I.P.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                      Първоначално публикуван от Djodjen Преглед на мнение
                      Ти за кое Мурано говориш, за първата генерация 2002-2007 или втората от 2008 насам? Първото Мурано предлагано от официалния вносител и предназначено за нашия пазар ги няма тези екстри. Под това че не е толкова здраво разбирам дефектите които даваха гаранционните модели. Вярно съм продал общо 3 такива коли, но 2 от тях имаха проблем с кормилните рейки, а третото с управляващия блок до колкото си спомням.
                      Интересно. (В сервиза ми казаха че Мурано още не са правили? Познавам и хора който карат старият модел от доста време?)
                      А в момента се предлага само така нареченият модел 2009-а (Феислифт) и за него говоря

                      Коментар


                      • #41
                        До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                        Първоначално публикуван от Djodjen Преглед на мнение
                        Нисан Мурано или Тойота Рав4...това е като да избираш между Нисан Примера и Тойота Ярис. Разликата в класовете е огромна. Мураното дори е по-голямо от Нисан Патфайндър. Нямам преки наблюдения от Рав4, но мураното ми е добре познато...продавал съм Нисан 2 години . За мен колата е пълен ташак Двигателят е лаком и в същото време спънат кон. Ако преди това сте слязли от равката вярно ще ви се стори, че Мураното е пъргаво, но за тази кубатура и мощност човек очаква повече . За сравнение X5 3.0 D 218 коня също ускорява от 0-100 за 8.9 при положение, че е по-малка кубатура, по-малко коне и на всичкото отгоре е по-икономична. В Мураното липсват дори елементарни екстри като фарове за мъгла, борд комп, сензор за светлини(не помня имаше ли за дъжд). Интериора е като дялан с теслата, а гърнето му виси под каросерията. Казвате си майната му стига да е добро за каране и здраво. Да ама не . Всъщност трябваше да почна с плюсовете на мураното, които са точно 3 и да приключа:
                        1. Великолепен външен дизайн;
                        2. Много удобни седалки, но не и за спортно каране
                        3. Много пространство вътре.
                        Не те знам какво си продавал 2 години ама явно доста са те задържали на тази работа. Цената на Х5 и Мураното е доста различна. Х5 за което говориш с тези екстри струва 150000 лева а мураното 75-80к лева. Екстрите които ги няма Мураното трябва да се поръчат няма нещо което да го няма!!! Какви глупости си писал ...чак се ядосах.
                        --------------------------------------------------
                        [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

                        Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
                        [/FONT]

                        Коментар


                        • #42
                          До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                          Абе Фиткин, някой да е сравнявал цените на Х5 и Мурано Аз сравнявах двигателите и кой какво ти дава. Новото 20, е че вече ще се слага и дизел на новото Мурано...2.5 като на Патфайндъра , а Патфайндъра ще се оборудва и с нов 3 литров дизелак. Що на за Мураното няма 3 литра нинам. Пак уточнявам, че говорех за старото Мурано относно екстрите, а за новото не знам. Аз тебе не те знам от къде ти е информацията многознайко, но при Нисан, както и при повечето японски марки оборудването е на пакети. Няма такива филми като "абе аз щом си плащам ако искам и седалка която гъделичка задника ще си поръчам". Предното Мурано се внасяше само с 1 ниво оборудване и това е
                          Mitsubishi Pajero II - 3.0 i V6 24V GLS (3 dr) (177 Hp) A/T
                          Volkswagen Passat (B5) - 1.9 TDI (90 Hp) A/T
                          Mitsubishi - Pajero III - 3.5 V6 GDI (3 dr) (202 Hp) A/T - R.I.P.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                            Звучи ми като да съм се прекарал адски, че си взех Мурано, а не Х5 Мойто е точно от европейската версия без екстрите. Американските Муранота си имат борд, обаче страдат от проблеми със CVT-то, поне така чета по Интернет (внимавайте, защото в момента продават почти само такива на старо). В европейската версия има подобрения точно в тази посока. Между другото доколкото знам халогени не са сложили точно заради това, отворът за левия халоген се ползва за охлаждане

                            Коментар


                            • #44
                              От: До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                              Понеже и мен ме кефи този Нисан и мисля скоро да си взема искам да питам?Разхода не ме притеснява, какъвто и да е, но никой не каза здрво ли е това Мурано.Нека хора които ги карат да кажат какво са сменяли, на какви километри?Верно скъпа поддръжка, но ако е здрава по принцип няма да се замислям.Много по красив ми се струва от Х5 цата.

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Някой има ли наблюдение за Нисан Мурано

                                Първоначално публикуван от greatmanx Преглед на мнение
                                Понеже и мен ме кефи този Нисан и мисля скоро да си взема искам да питам?Разхода не ме притеснява, какъвто и да е, но никой не каза здрво ли е това Мурано.Нека хора които ги карат да кажат какво са сменяли, на какви километри?Верно скъпа поддръжка, но ако е здрава по принцип няма да се замислям.Много по красив ми се струва от Х5 цата.
                                Моето е вече на 45000 км - за сега имам сменени тампони на стабилизиращата щанга, защото поради липсата на пътища в квартала, започна да потропва - гаранционен ремонт - иначе цената май беше 40 лева. По трудното беше да открием какво тропа, НО се справиха!
                                За съжаление аз му навъртях само 20000 км. та при предишният собственик не знам какво е ставало, но си личи на места, че е Видяло ЗОР
                                Колата е страхотна, единственото което ме дразни е осветлението на таблото и ГПС-а - не отчитат светлината (макар да има датчик за светлина), а се регулират от Различни места поотделно - което вечер е Досада, първо вкарвам ГПС-а в "нощен режим", после задържам копчето за регулиранен на таблото и сле 5-10 секунди е ОК - иначе свети много ярко и ще ти извади очите през ноща. А сетих се още нещо управлението на кутията при спускане по стръмните улички в квартала не можеш да спираш на двигател - трябва си спирачка

                                Факт е обаче, че с Екстрите му свикваш и почваш да се осещаш, чак като подкараш нещо друго, тогава почваш още по-силно да цениш Мураното

                                П.С.
                                За 20000 км. средният разход е 11.76 л/100км и това не е по борд компютъра, а от всички зареждания и общото изминато разстояние
                                Последно редактирано от alex_markov; 16-11-10, 08:39.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X