Sovamag TC10 един не толкова популярен по нашите земи автомобил 4х4. Красавец е, цената му е добра и се мие с маркуч. Има си лебедка и е голям. Отзад е на пейки и вози 8 души, мисля че за лов е много добър. Притеснението, ми е свързано с поддръжката. Има ли някой опит с подобен автомобил, части, сервиз ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Поддръжка на Sovamag TC10
Свий
X
-
До: Поддръжка на Sovamag TC10
Преди време когато работех в сервиз поправях един Олдсмобил....не помня вече точно как се казваше моделаано беше почти колкото ЕС класа Мерц ,съвремна кола с електрониките му ,с 6 цилиндъра мотор- 3 или 4 литра ,имаше всякакви екстри -само копче за почесване зад ухото нямаше ....
Та цените при ремонт на такива уникати са много яки -тва твоито не го знам какво е ама онова хем се знаеше че е американско и в америка части за него има -докат доидат в БГ ставаше златно.
Това мога да ти кажа
Коментар
-
До: Поддръжка на Sovamag TC10
Машината е френско производство на фирмата Панхард. Същата произвежда изключително транспортни средства за френската армия (вкл. и танкове). Тяхно дело е и Пежо Р4, което се прави по лиценз на Мерседес G 250GD, но е с двигател на Пежо. По техните форуми за оф-роуд, е по-популярно малкото му братче Оверланд А3, което също си е екзотика. Предполагам, че частите няма да са проблем. Една цяла, поомачкана подобна талига може да се вземе за около 500е там. Въпросът е, че някои трябва да знае какво да прави с тези части и да може да го прави. За съжаление аз не мога.0888-629-839
Коментар
-
До: Поддръжка на Sovamag TC10
Ако е за някакви смешни пари, вземай го. Все ще стават части и от нещо друго френско. Въпреки, че това много мяза на Дефендър във визията. Колкото до ремонтите, не е извънземно, всеки кадърен монтьор би се справил с механиката, пък като го гледам и електрониката му едва ли е много, ако въобще я има."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
Коментар
-
До: Поддръжка на Sovamag TC10
Ако това, което прочетох на PDF файла е вярно, то не виждам какъв да е проблема с поддръжката на тва нещо.Ивеко мотор 103 кс (доста слаб по мое мнение за камионче с 1900кг нето тегло) за който сигурно има доста части из БГ да се продават, само се поинтересувайте какво му е силовото предаване, че там може да излезе греда няква.Въпреки че военните машини са обикновенно здрави и прости за поддръжка.И както един колега по-горе е казал всеки кадърен монтьор би се справил с механиката.Проучете въпроса още малко по-подробно преди да скочите в туй чудо на френската техника.И да не забравите да споделите как върви ако го купите.
Успех.Subaru Legacy 2.5
Suzuki GS500 E
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар