Колеги,много започнах да се зглеждам на х5-ците модел-2004-5-6 т.е. по старите,Примерно 300 д,224 кс,някой има ли впечатления с този модел,аз имам с по старите,преди 2003,за новите знам,че почти не се различават от старите.Ккаво ще кажете вие по въпроса.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дали да не взема Х5
Свий
X
-
До: Дали да не взема Х5
Подобрения в скоростна кутия и двигател. Като всяка по-нова модификация, детските болести са отстранени. Аз също се оглеждах за такава, но последно слезнах на лек автомобил от марката. Отзивите при моите проучвания бяха положителни.
-
До: Дали да не взема Х5
скоростите,дали са им проблем ,тъй като поразпитах малко,и ми казаха че им бил проблем на 5ците,а и ми кзаха че поддръжката била много скъпа на тия джипове,в смисъл смяна на масла филтри и т.н.,,а и за най -новата някой ако знае нещо нека пише.Гледам че цените са паднали много,преди1-2 година за малко да купя х5 ца 2005 за 130 000,добре че се отказах////сега ги гледам най новите по 60-70 а преди година беха по 150-160 000-нови.
Марио-0896 109 351 или 0876 438 583
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
За малко по-старите Х5-ци (поне тея със автоматите) скоростите им се скапват на 180 хил. км, но пък двигателите ги хвалят. Един джамбаз с/у нас така с една х5ца я беше взел за търговия (но я и караше) и като чукнал над 180к и можеше да кара само напред, та той сподели, че нова кутия (понеже били капсуловани или нещо такова) била към 8000 евро, ама се намирали некви рециклирани
и били наполовина, т.е. 7-8 хил. лева.
Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
ами СУПЕР - щом на 180 хиляди се скапват, взимай една на 181000км - тамън ще е с наскоро сменена кутия...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
не искам повече кола с ръчна ск,кутия-за мен автоматикът си е истината,по принцип имам приятели с такива х5-ци,които ги карат от чисто нови,и нямат проблеми ,а са им мад 200 000 вече,но по принцип и аз знам че са бъгави скоростите,но не знам дали се скапват само ако не се сменя маслото.
Марио-0896 109 351 или 0876 438 583
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
Взимай след 2004 г. ( фейслифта ) ,без въздушно окачване и си свиркай .
Колкото до автоматика, проблема е оправен при фейса . Само ще добавя, че може да се ремонтира ( 2000-3000 лв ) в джемини .
Смяна масла и филтри 500-600 лв. но не в Дару или Камор .
Накладки предни 250-300 лв. , предни дискове 350 лв. - цените много зависят от къде купуваш и какви отстъпки ползваш .
Като цяло не е по-скъпа подръжката от МЛ-а.
Съветвам да търсиш X5 със спорт пакет .
Ако имаш по конкретни въпроси за модела питай на лс
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
Вземай фейслифта,няма да сбъркаш.Цените в момента са доста добри!Относно проблемите,но 218 к.с двигателят и скоростната кутия са много добре
Преди да купиш X5 ,трябва хубаво да провериш в сервиз или на някои които разбира на скоростни кутии дали всичко е ОК!
Една автоматична скоростна кутия или работи или не работи няма средно положение!Най важното за BMW е винаги добро обслужванес качествени масла,иначе после голяма брадва!
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
Разликата между "старата" до 2004 и "новата" до 2006 година е единствено фейслифт и един фабрично монтиран чип на двигателя. Скоростите са същите (освен ако не е с 6 степенна). Моята е 2003 и ена 220 000. Никакви проблеми със скоростите. Слушал съм че скоростите се чупят при яко газене (все пак не е спортен автомобил, колкото и бързо да набира) и при ръгане с типтроника. Аз лично с типтроника съм я карал само веднъж.
Смяната на маслата - само с оригинални. Предни лагери на главините - 130 лева и двата. Аз като ги сменях не повярвах, може и да не са оригинални, но нали са лагери. Никакъв проблем след смяната.
Има един много важен филтър на турбото - цена около 95 лева. Малък кръгъл и се свалят доста от корите за да се смени. Почти никой не го сменява. След 2004 година е заменен с друг тип, който не се сменя. На по стария модел е хубаво да се смени за да не замине турбото.
Успех в покупкатаГласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
В,момента се предлага най-новата-2007-8 модел,с 300 д,мотор автоматик за нея някакви впечатления,че на доста добри пари се предлага затова питам,по принцип по старата(2004-5) по ми харесваМарио-0896 109 351 или 0876 438 583
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
Проблеми със скоростите имат(има няма 3000лв.)Мотора е супер-като база е използван стария 2.5TDS.Частите са скъпи и не е чак много здрав.Задължително без въздушно окачване!sigpic
Land rover lightweight-series 3
Range Rover V8
Range Rover Classic Vouge SE V8
Mercedes G280
ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
2007-2008 модела има с 235к.с и с 286 к.с,Предполагам че говориш за 235к.с. защото е и по евтина от 286к.с..По мощната е би-турбо и направо не можеш да си представиш за какво става въпрос.Но този двигател е за дълъг път и много гонене по европейски магистрали.
Тук Видните Български Състезатели /ВБС/ си ги вземат да им дават газ по градските улици и след 10 -15 хиляди км.,ела да видиш какво става в сервиза.-НОВИ ТУРБИНИ - много хора биха казали че те са в гаранция,да ама не!Километрите не равнят на всички компютри!Разбираш какво искам да кажа!
По добре 235к.с,перфектен двигател отлична динамика и скоростна кутия!
И задължително СЕРВИЗ И ПРОВЕРКА НА КМ!!!!!! ПРИ ВЪЗМОЖНОСТ ПРИ ПОЗНАТ ЧОВЕК, ЗАЩОТО..............................................
Коментар
-
До: Дали да не взема Х5
Първоначално публикуван от overworld65 Преглед на мнениеА защо не в ДАРУ КАР?
Защото ми е излизало доста по-скъпо ,от колкото в други сервизи на познати .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар