Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

    Здравей колега!За съжаление съм карал само 3.3ТД.Няма да повтарям и аз колко здрава и надеждна машина е Патрола!Както се казва и да искаш да я счупиш няма да можеш.Може би джипа с най-елементарна поддръжка,която се изразява в редовната смяна на маслото и честото сипване на нафта.Издържа на всякакви идиотски шофьори и терени.За 2.8ТД съм слушал че е склонен към прегряване!Иначе 2.8ТД който е 115 коня върви повече за разлика от 3.3ТД който е 108 коня но пък отдава по-голям въртящ момент,което е плюс ако ще го караш извън пътя!За ЛСД блокаж мисля,че само на 2.8ТД се монтира в задния мост,3.3ТД няма блокажи.Отностно монтирането е възможно да се монтира на всякакъв джип.Ако не се лъжа цената на АРБ-то варира между 1500 и 2000 лева на мост,така че ти прецени!УСПЕХ!!!

    Коментар


    • #17
      До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

      Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
      За ЛСД блокаж мисля,че само на 2.8ТД се монтира в задния мост,3.3ТД няма блокажи.
      Като установихме вече и в тази тема ЛСД-то се монтира в задните мостове и на двата модела. За 2.8 специално има и три варианта: с освободен диф, такъв с ЛСД, и такъв с 100%-ов, ръчно управляем.
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #18
        До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

        Купувай го,карай на всякакви терени и после мисли за блокажи.
        ТЛК 80 4,2ТД-95г

        Коментар


        • #19
          До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

          Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
          Уфф.... Колко пъти трябва да бъде казано едно и също? И на колко хора? ЛСД е лимитед слип дифференциал, на български - дифференциал с ограничено приплъзване. Постоянно "блокиран", 80% някъде, при разлики в ъглови скорости се разблокирва. Демек на права - блокиран, при завои разблокирва. Което на свой ред означава, че точно тогава когато ти трябва, при буксуване в коловози, например, те "предава". Отделно играе доста кофти шеги при преминаване на странични наклони - свлича "задницата" в посока на наклона....
          В отличие от 100% ръчно управляван.... Когато наистина необходимо наистина блокира задния мост/върти двете полуоски с еднакакви обороти, ако щеш и едната гума да е във въздуха/....
          Тук не мога да се съглася, по този начин работят detroit locker и други такива, но ЛСД на прав път не се блокира, блокира се само когато има разлика в оборотите на колелата, което не прав път не е на лице. А за свличането си прав. Ето при мен днес джипа си вървеше настрани докато не легна по корем

          личи си, че коловозите които съм направил не са 2 а повече
          Грандоман WJ 3.1 QD

          Коментар


          • #20
            До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

            Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
            Тук не мога да се съглася, по този начин работят detroit locker и други такива, но ЛСД на прав път не се блокира, блокира се само когато има разлика в оборотите на колелата, което не прав път не е на лице.

            Мисля, че грешиш.... ама нека да я подкараме по реда .....

            ЛСД не се блокира на прав път, тук си в голяма заблуда- ТОЙ СИ Е БЛОКИРАН. И за това начина на проверка: вдигаме задната ос във въздуха, завъртаме една гума и ако другата се върти в същата посока - ЕВАЛА имаме си работещо ЛСД....Който тест ни обяснява как точно, и кога точно е блокиран диф с ЛСД...

            За дейтрот локер и прочие аз лично останах с впечатление, че прехвърлят въртящия момент на ос с най-малко съпротивление, и точно за това толкова търсени.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #21
              До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Мисля, че грешиш.... ама нека да я подкараме по реда .....

              ЛСД не се блокира на прав път, тук си в голяма заблуда- ТОЙ СИ Е БЛОКИРАН. И за това начина на проверка: вдигаме задната ос във въздуха, завъртаме една гума и ако другата се върти в същата посока - ЕВАЛА имаме си работещо ЛСД....Който тест ни обяснява как точно, и кога точно е блокиран диф с ЛСД...

              За дейтрот локер и прочие аз лично останах с впечатление, че прехвърлят въртящия момент на ос с най-малко съпротивление, и точно за това толкова търсени.....
              В случая не си прав, на гранда като е вдигнат завърташ едната гума - след по-малко от половин оборот затяга и се завърта и другата. Колите които се използват за дрифт използват ЛСД най-малкото ...
              А детроит прави обратното - при завой се освобождава ...
              Грандоман WJ 3.1 QD

              Коментар


              • #22
                До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                Какво пише на раздатката на твоя Гранд?
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #23
                  До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                  Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                  Какво пише на раздатката на твоя Гранд?
                  Моя е с quadra drive ..... но целта на LSD e точно такава - да прехвърли към колелото което има сцелпление и не буксува ...
                  Мисля, че си имаше тема за ЛСД
                  Грандоман WJ 3.1 QD

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                    Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
                    Моя е с quadra drive ..... но целта на LSD e точно такава - да прехвърли към колелото което има сцелпление и не буксува ...
                    Мисля, че си имаше тема за ЛСД

                    Демек си с Вари-лок/Хидро-лок, а не е с ЛСД. От там си правиш погрешни изводи........ При теб действието на блокиращата система в дифференциала е обратна на действието на ЛСД, и сходна със действието на дейтройтлокера......
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                      Демек си с Вари-лок/Хидро-лок, а не е с ЛСД. От там си правиш погрешни изводи........ При теб действието на блокиращата система в дифференциала е обратна на действието на ЛСД, и сходна със действието на дейтройтлокера......
                      Хмм, възможно е, гранда е единствения ми досег до сега с подобна система, но се правя изводи, че дрифтачките са с лсд, най-вече при бмв ...
                      Грандоман WJ 3.1 QD

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                        Ок момчета . Значи да обобщим.
                        - Y160 е простако устойчива машина , с елементарна поддръжка ще е винаги на линия. Това е добре.
                        - Няма блокажи , но до колкото разбрах , четейки подфорума за Нисан , този "камион" си върви достатъчно добре и без блокажи.
                        - Имаме възможност за поставяне на токъв ръчно-управляем блокаж , което определено е супер като възможност.

                        Значи с две думи . Няма от какво да се страхувам.
                        Единственното което неможах да разбера е , приблизителният разход на нафта , в гората , и на дълъг път.
                        Мойте предположения са , че в гората ще е около 17 литра , а на дълго около 12.

                        Момчета споделете мнения за разхода на този джип.
                        [URL]http://www.youtube.com/watch?v=l-6KeGaZuE4&feature=related[/URL]

                        Не прави това на другите , което другите неискаш да правят на теб.
                        Конфуций

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                          Ела да ти дам да покараш 260тка
                          според мен е по-добър вариант от 3.3 дизел
                          твърдият блокаж е по-добър от лсд, но практиката показва че ако знаеш какво правиш лсд върши достатъчна работя - това мога да го демонстрирам на всеки желаещ.


                          Детройт локър е 100%
                          http://www.eaton.com/EatonCom/Produc...cker/index.htm

                          ЛСД-то на Партола е от този тип:
                          http://www.eaton.com/EatonCom/Produc...iLSD/index.htm
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                            Демек си с Вари-лок/Хидро-лок, а не е с ЛСД. От там си правиш погрешни изводи........ При теб действието на блокиращата система в дифференциала е обратна на действието на ЛСД, и сходна със действието на дейтройтлокера......
                            Kолегата Злой е напълно прав и го е обяснил точно.
                            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Ела да ти дам да покараш 260тка
                              според мен е по-добър вариант от 3.3 дизел
                              твърдият блокаж е по-добър от лсд, но практиката показва че ако знаеш какво правиш лсд върши достатъчна работя - това мога да го демонстрирам на всеки желаещ.


                              Детройт локър е 100%
                              http://www.eaton.com/EatonCom/Produc...cker/index.htm

                              ЛСД-то на Партола е от този тип:
                              http://www.eaton.com/EatonCom/Produc...iLSD/index.htm
                              Напълно съм съгласен за LSD-то,колега!
                              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.

                                Първоначално публикуван от shaka zulu Преглед на мнение
                                Ок момчета . Значи да обобщим.
                                - Y160 е простако устойчива машина , с елементарна поддръжка ще е винаги на линия. Това е добре.
                                - Няма блокажи , но до колкото разбрах , четейки подфорума за Нисан , този "камион" си върви достатъчно добре и без блокажи.
                                - Имаме възможност за поставяне на токъв ръчно-управляем блокаж , което определено е супер като възможност.

                                Значи с две думи . Няма от какво да се страхувам.
                                Единственното което неможах да разбера е , приблизителният разход на нафта , в гората , и на дълъг път.
                                Мойте предположения са , че в гората ще е около 17 литра , а на дълго около 12.

                                Момчета споделете мнения за разхода на този джип.
                                Моя е 3.3ТД в гората разхода на гориво е 30л. на 100.Говориме за в гората и то в кал до бронята и газ до ламарината.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X