До: Ще купувам Патрул 3,3 дизел , къса база. Помагайте в избора.
Здравей колега!За съжаление съм карал само 3.3ТД.Няма да повтарям и аз колко здрава и надеждна машина е Патрола!Както се казва и да искаш да я счупиш няма да можеш.Може би джипа с най-елементарна поддръжка,която се изразява в редовната смяна на маслото и честото сипване на нафта.Издържа на всякакви идиотски шофьори и терени.За 2.8ТД съм слушал че е склонен към прегряване!Иначе 2.8ТД който е 115 коня върви повече за разлика от 3.3ТД който е 108 коня но пък отдава по-голям въртящ момент,което е плюс ако ще го караш извън пътя!За ЛСД блокаж мисля,че само на 2.8ТД се монтира в задния мост,3.3ТД няма блокажи.Отностно монтирането е възможно да се монтира на всякакъв джип.Ако не се лъжа цената на АРБ-то варира между 1500 и 2000 лева на мост,така че ти прецени!УСПЕХ!!!
Здравей колега!За съжаление съм карал само 3.3ТД.Няма да повтарям и аз колко здрава и надеждна машина е Патрола!Както се казва и да искаш да я счупиш няма да можеш.Може би джипа с най-елементарна поддръжка,която се изразява в редовната смяна на маслото и честото сипване на нафта.Издържа на всякакви идиотски шофьори и терени.За 2.8ТД съм слушал че е склонен към прегряване!Иначе 2.8ТД който е 115 коня върви повече за разлика от 3.3ТД който е 108 коня но пък отдава по-голям въртящ момент,което е плюс ако ще го караш извън пътя!За ЛСД блокаж мисля,че само на 2.8ТД се монтира в задния мост,3.3ТД няма блокажи.Отностно монтирането е възможно да се монтира на всякакъв джип.Ако не се лъжа цената на АРБ-то варира между 1500 и 2000 лева на мост,така че ти прецени!УСПЕХ!!!
Коментар