Здравеите
През последната една година имах възможноста да се запозная от близо с неволите и радостите на 4 модела машини за някои от които става дума.
Isuzu Troper 90год 2.8td;Jeep Cheroke 89год 2.1 td-Renault;Land Rover DISCOVERY 2.5Td 95год;Range Rover 2.5HDS 00год.
Впечатленията които са оставили:
Isuzu Troper-много добър двигател с голям въртящ момент,мощност и в ниските обороти още преди да се е развъртяла турбината,изключително приятен за каране,и при -25C пали от половин оборот,без течове и разход на масло.Много слаби ламарини,гният изключително много,включително и шасито.Скорости и раздатачна кутия без проблеми,ако се обръща внимание на маслата с които се кара.Скоростната кутия ползва много тънко масло от рода на хидравличното и не са рядкост случаите на счупени скорости от употребата на трансмисионно масло.Няма никакви блокажи.Много капризен и скъп момент са заключващите механизми на предните главини.За туризъм са сполучливи,по магистрали и пътища разхода на гориво е около 8-10л/100км при 90-120км/ч.Повече от 120-130км/ч не може да се подържа.За сериозни натоварвания трябва да им се обърне специално внимание.Въпрос на много капризен реглаж е да работят правилно.При наи-малкия подозрителен шум е нужно да се отварят и настроиват,в противен случаи се чупят и се отива на нови
,около 1000лв за брои.Има и решения на "ключалки" за постоянно зацепени главини.След като си го изкърпих, ъпгрейдвах,монтирах лебедка,ролбари,халогени ...,го карам година без да виждам алтернатива за цената която достигна-около 10000лв.Просто се качваш и Караш без да мислиш,че може да те остави някъде
Jeep Cherooke-не лош двигател,но слабичак,ако не върти турбото не върви.Слабо място привода(15лв) за маслената и вакум помпа.Често превърта и от там започват големите(скъпите)бели.Турбината(1000лв) остава без мазане и моментално "здава багажа".Двигателя започва да се форсира на максимални обороти,захранван с двигателно масло за гориво,гасиш контактния ключ но тои не гасне докато не си изгори собственото масло.И ако не го спреш на време(на скорост),може да се стигне до ремонт и на двигател.Скорости,раздатки проблеми не са показвали.Няма никакви блокажи.По ламарините се намират пробоини,но нищто страшно.Чести проблеми по електрото.От 4ел.стъкла 5 не работеха
.Вози Ужасно.По магистрала едвам стига 120км/ч.Минимален разход 10-11л/100км.Никога няма да скучаеш,винаги има какво да се прави по такава кола.
Land Rovar DISCOVERY 2.5Td много хубав двигател,добро окачване и шаси.По ламарините всичките от модела си имат слаби места и ако ги "изпуснеш" стават пробоини.Добра "возия",както по асфалт така и по черни пътища.На магистрала спокоино подържа 130км/ч при разход9-10л/100км,максимално стига 150-160км/ч.На 200хил.км,ако имаш условия,възможности и време,да си свалиш скоростната и раздатачна кутия и им смениш всички лагери и синхронизатори(~700лв за части,всичко се намира без проблеми),повече няма за какво да мислиш,освен каде да я тестваш.Блокаж само на средния диференциал,но върши добра работа.До тук удоволствието ти стига границата ~15000лв,без да си започнал с екстрите
Range Rover 2.5HDS 00год. Даваш една торба с пари и не смееш да го пуснеш в гората,иначе нищо не правиш по него,просто се Возиш.
През последната една година имах възможноста да се запозная от близо с неволите и радостите на 4 модела машини за някои от които става дума.
Isuzu Troper 90год 2.8td;Jeep Cheroke 89год 2.1 td-Renault;Land Rover DISCOVERY 2.5Td 95год;Range Rover 2.5HDS 00год.
Впечатленията които са оставили:
Isuzu Troper-много добър двигател с голям въртящ момент,мощност и в ниските обороти още преди да се е развъртяла турбината,изключително приятен за каране,и при -25C пали от половин оборот,без течове и разход на масло.Много слаби ламарини,гният изключително много,включително и шасито.Скорости и раздатачна кутия без проблеми,ако се обръща внимание на маслата с които се кара.Скоростната кутия ползва много тънко масло от рода на хидравличното и не са рядкост случаите на счупени скорости от употребата на трансмисионно масло.Няма никакви блокажи.Много капризен и скъп момент са заключващите механизми на предните главини.За туризъм са сполучливи,по магистрали и пътища разхода на гориво е около 8-10л/100км при 90-120км/ч.Повече от 120-130км/ч не може да се подържа.За сериозни натоварвания трябва да им се обърне специално внимание.Въпрос на много капризен реглаж е да работят правилно.При наи-малкия подозрителен шум е нужно да се отварят и настроиват,в противен случаи се чупят и се отива на нови
,около 1000лв за брои.Има и решения на "ключалки" за постоянно зацепени главини.След като си го изкърпих, ъпгрейдвах,монтирах лебедка,ролбари,халогени ...,го карам година без да виждам алтернатива за цената която достигна-около 10000лв.Просто се качваш и Караш без да мислиш,че може да те остави някъде
Jeep Cherooke-не лош двигател,но слабичак,ако не върти турбото не върви.Слабо място привода(15лв) за маслената и вакум помпа.Често превърта и от там започват големите(скъпите)бели.Турбината(1000лв) остава без мазане и моментално "здава багажа".Двигателя започва да се форсира на максимални обороти,захранван с двигателно масло за гориво,гасиш контактния ключ но тои не гасне докато не си изгори собственото масло.И ако не го спреш на време(на скорост),може да се стигне до ремонт и на двигател.Скорости,раздатки проблеми не са показвали.Няма никакви блокажи.По ламарините се намират пробоини,но нищто страшно.Чести проблеми по електрото.От 4ел.стъкла 5 не работеха

Land Rovar DISCOVERY 2.5Td много хубав двигател,добро окачване и шаси.По ламарините всичките от модела си имат слаби места и ако ги "изпуснеш" стават пробоини.Добра "возия",както по асфалт така и по черни пътища.На магистрала спокоино подържа 130км/ч при разход9-10л/100км,максимално стига 150-160км/ч.На 200хил.км,ако имаш условия,възможности и време,да си свалиш скоростната и раздатачна кутия и им смениш всички лагери и синхронизатори(~700лв за части,всичко се намира без проблеми),повече няма за какво да мислиш,освен каде да я тестваш.Блокаж само на средния диференциал,но върши добра работа.До тук удоволствието ти стига границата ~15000лв,без да си започнал с екстрите
Range Rover 2.5HDS 00год. Даваш една торба с пари и не смееш да го пуснеш в гората,иначе нищо не правиш по него,просто се Возиш.
Коментар