Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реално возило за off-road (до 10 000лв)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Здравеите
    През последната една година имах възможноста да се запозная от близо с неволите и радостите на 4 модела машини за някои от които става дума.
    Isuzu Troper 90год 2.8td;Jeep Cheroke 89год 2.1 td-Renault;Land Rover DISCOVERY 2.5Td 95год;Range Rover 2.5HDS 00год.
    Впечатленията които са оставили:
    Isuzu Troper-много добър двигател с голям въртящ момент,мощност и в ниските обороти още преди да се е развъртяла турбината,изключително приятен за каране,и при -25C пали от половин оборот,без течове и разход на масло.Много слаби ламарини,гният изключително много,включително и шасито.Скорости и раздатачна кутия без проблеми,ако се обръща внимание на маслата с които се кара.Скоростната кутия ползва много тънко масло от рода на хидравличното и не са рядкост случаите на счупени скорости от употребата на трансмисионно масло.Няма никакви блокажи.Много капризен и скъп момент са заключващите механизми на предните главини.За туризъм са сполучливи,по магистрали и пътища разхода на гориво е около 8-10л/100км при 90-120км/ч.Повече от 120-130км/ч не може да се подържа.За сериозни натоварвания трябва да им се обърне специално внимание.Въпрос на много капризен реглаж е да работят правилно.При наи-малкия подозрителен шум е нужно да се отварят и настроиват,в противен случаи се чупят и се отива на нови
    ,около 1000лв за брои.Има и решения на "ключалки" за постоянно зацепени главини.След като си го изкърпих, ъпгрейдвах,монтирах лебедка,ролбари,халогени ...,го карам година без да виждам алтернатива за цената която достигна-около 10000лв.Просто се качваш и Караш без да мислиш,че може да те остави някъде

    Jeep Cherooke-не лош двигател,но слабичак,ако не върти турбото не върви.Слабо място привода(15лв) за маслената и вакум помпа.Често превърта и от там започват големите(скъпите)бели.Турбината(1000лв) остава без мазане и моментално "здава багажа".Двигателя започва да се форсира на максимални обороти,захранван с двигателно масло за гориво,гасиш контактния ключ но тои не гасне докато не си изгори собственото масло.И ако не го спреш на време(на скорост),може да се стигне до ремонт и на двигател.Скорости,раздатки проблеми не са показвали.Няма никакви блокажи.По ламарините се намират пробоини,но нищто страшно.Чести проблеми по електрото.От 4ел.стъкла 5 не работеха.Вози Ужасно.По магистрала едвам стига 120км/ч.Минимален разход 10-11л/100км.Никога няма да скучаеш,винаги има какво да се прави по такава кола.

    Land Rovar DISCOVERY 2.5Td много хубав двигател,добро окачване и шаси.По ламарините всичките от модела си имат слаби места и ако ги "изпуснеш" стават пробоини.Добра "возия",както по асфалт така и по черни пътища.На магистрала спокоино подържа 130км/ч при разход9-10л/100км,максимално стига 150-160км/ч.На 200хил.км,ако имаш условия,възможности и време,да си свалиш скоростната и раздатачна кутия и им смениш всички лагери и синхронизатори(~700лв за части,всичко се намира без проблеми),повече няма за какво да мислиш,освен каде да я тестваш.Блокаж само на средния диференциал,но върши добра работа.До тук удоволствието ти стига границата ~15000лв,без да си започнал с екстрите

    Range Rover 2.5HDS 00год. Даваш една торба с пари и не смееш да го пуснеш в гората,иначе нищо не правиш по него,просто се Возиш.

    Коментар


    • #17
      savich,

      благодаря за инфото! много полезно!

      а някой има ли впечатление за Range Rover до 1992 година, примерно?
      поддръжка, дефекти, слаби и силни страни?

      Коментар


      • #18
        Здравей Savich!

        Имам някои въпроси/ коментрари за това, което си писал за Land Rover Discovery: Какво имаш предвид за ламарините ако се "изпуснат"? Стават пробойни къде? Това което аз съм въждал в най-лошия случай е шупли в алуминия (при доста амортизирани коли) и ръжди (но безгрижни според мен) там където се съединива алуминий и метал. Е, при много амортизирани коли ръждясват здраво и скелета на вратите, тозад при 5-ата врата и т.н. Същите болежки касаят и Range Rover Classic, но при силна амортизация.. Дай подробности..

        По мой наблюдения, всички Ленд Ровъри след 1990-92 г., нямат проблеми с ръждата (по купе, шаси и т.н., както имат старите модели). Хубавото е, че като тръгне ръжда, остава така следващите 10 години. Тоест не се развива (според мен) до дупки като при Ладите и Фиатите (Ритмо). Като пример ще дам нашия Дифендър, който е на 4 години. Първите два месеца избира ръжди по панти и на някои други незначителни места и така са 4 години, не са мръднали. Ще кажеш - изчакай да видиш.. Виждал съм и стари Дифендъри с 200TDI и 300TDI мотори и те са така..

        За скорости и разход: това, което твърдиш, определено ми гали ухото. Имам предвид, че 200TDI и 300TDI (какъвто вероятно е твоя) са определено здрави мотори, но общото мнение е, че са тромави. 130-150 км./ч. звучи перфектно, а и разхода от 9-10л. е впечатляващ имайки предвид, че е перманентно 4х4. Дано да е така. Аз само мога да мечтая за 9-10л./100км. с Дифендъра (110 инча) като стигна и надхвърля 130 км./ч.

        За скоростите и раздатката: Твоя с LT77 (задна до първа) или R380 (задна срещу пета) е? Какви проблеми си имал със скоростите и раздатката? 700лв. лева за части звучи повече от прилично.. Би ли ми споделил източниците си за части? Ако преценяваш, че ще се счете за реклама или не е удобно тук по друга причина, ще се радвам да ми пуснеш бележка..

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от milen
          а някой има ли впечатление за Range Rover до 1992 година, примерно? поддръжка, дефекти, слаби и силни страни?
          Милене, аз имам само непреки впечатления.. Защо точно до 1992г.? Класик-а се произвежда до 1994-95г. Поддръжката най-общо е като при Дискавъри-то и Дифендър-а от тези години. Въпреки, че има наличие на лукс, все още Рейндж Ровър-а става за простосмъртни според мен, като изключим луксозните изпълнения от последните месеци на производство, точно преди да излезе New Range Rover - а те са примерно ABS, CruiseControl, разни други ел-мел... Кола с такива глупости не ти трябва според мен. Предостатъчно е климатик, серво на волана, ел.стъкла и това, че имаш дискове и на задните спирачки например и т.н..

          Слаби страни е ел. инсталацията - често се среща лоша маса, отказват ти разни неща по никое време; друг слаб момент е ръждата при силна амортизация - отзад при падащата врата, по другите врати. Също така някои екземпляри страдат и от лоши/некачествени сглобки на детайли вътре в купето - трака, хлопа, но това се оправя.

          Дефекти - скоростите (LT77) имат проблеми понякога с някво мазане, но не мога тук да изпадна в подробности. Проблема определено е поправим във всичките сервизи (май 4, които аз знам в София) за Ленд Ровър, а и както пише Савич, ако наистина за около 700лв. си намираш части за скорости и раздатка - това ти решава проблема. Едва ли при другите джипове е по-евтино...

          Друг неприятен момент е мотора. Аз всъщност не знам ти на кой си се спрял. За 3.5 и 3.9 V8 не съм чувал големи оплаквания, здрави са, но освен ако нямаш дялове в Лукойл или Топливо (за газ) не виждам смисъл да го обмисляш като покупка. Вярно, върви чудесно и се спрява с препятствия където дизела се задъхва, но едва ли ще паднеш под 17-20 литра газ в града, и то без да се режеш с бегачките по светофарите.

          Дизелите са основно 2 :
          1) На VM Motori 2.4 (докъм 1990г.) и 2.5 (докъм 1993г.). Втория е същия като на Черокито 2.5. Вървят чудно, пъргави са и харчат малко, но ВСЕКИ бяга от тях. Прегряват и пукат глави за страх (както се изразява един приятел).
          2) Другия мотор е английски 2.5 TDI, който също е в две разновидности - 200TDI и 300TDI. Добри мотори са, тук вече стана дума за тях (от писанието на Савич), но проблема е, че ги слагат за много кратко време на Рейдж Ровър Класик, точно преди излизането на New Range Rover. Сериите са ужасно лимитирани, като с 200TDI се намира, е, трудно, но с 300TDI изключително трудно, щото са единици. Например има един такъв в момента в mobile.bg за 18.000 лв., за кво говорим?? Редки са..

          С две думи масовия дизел е италиянския и си заслужава само ако имаш кой да ти го прави (често и евтино).. Би било чудесно ако тука във форума се обади/пише някой с Рейндж с такъв мотор..

          Силни страни - перманентно 4х4 за мен е най-силната страна. Возия - доста приятна е за кола, която все пак е предвидена и за офроуд употреба.

          Надявам се да съм бил полезен..

          Коментар


          • #20
            Относно Land Rovar DISCOVERY 2.5-300tdi

            Преди да се сдобием с нашето возило(не е лично мое,аз сам с Isuzu i Range Rover)огледахме
            всичко което бе обявено(и някои не обявени) за продан в България и Германия.Само в Германия
            навъртяхме над 4000км да им гледаме "дараците",имаше някои в окаяно състояние-не заслужават
            коментар.
            Първите лоши впечатления:
            _Всички бяха позагнили (в различна степен).Особенно много предния кош.При оглед от долу се
            виждат напуквания на антикорозионния слои при шевовете(наи вече над задните гуми) и като ги
            разчоплиш малко почват да се показват дупки.Имаше и такива които от вън изглеждт много
            лъскави а от долу им нямаше праговете-толкова изгнили.По външните алуминиеви панели и части
            не забелязах проблеми.
            _При всички се наблюдават течове на масло от скорости и раздатка,предполагам от семеринги
            _Забелязват се(при оглед от долу)напукани и смачкани тампони и разни гумени втулки;леко
            разбити ябълковидни болтове,други забелешки по окачването не са ми направили лошо впечатление.
            За мотора 300tgi за сега не мога да кажа лоша дума,наи-малкото че е тромав.Изключително "приятен" с достатъчна мощност при всякакви обороти.Сравнително икономичен за 2000км от Гер. до Бълг. при скорост 120-130км/ч даде разход 9.8л/100км.Стига максимална скорост 150-160км/ч.
            За скорости(R380) и раздатка.Още при покупката имаше шум в раздатачната кутия,а 1 и 2 скорост влизаха трудно.След 3000км се счупи лагер в раздатката и това ноложи да se свали.Отворени бяха и скоростите.Повечето лагери са стандартни но има и някои специфични, не са много скъпи 50-80лв/бр.Десетина лагера,два синхронизатора,няколко дребни но специфични фтулки,зегерки...700лева.Почти всичко го има в наличност сервиза на Rover на Красно Село,останалото в Дару Кар в Дружба.

            Коментар


            • #21
              До: Реално возило за off-road (до 10 000лв)

              Милене,
              като ти гледам описанието най ти пасва едно ТЛК, за съжаление като модели са скъпички, но с десен волан може да го докараш до 10к. Аз лично карам такова от 6 мес. и съм доволен, средният му разход е 10-11, а в бокса съм влизал само за съединител. Преди това време имах твоята дилема, доста машинки поогледах, доста мнения сверих(мнението на Фани е мое виж го http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...0%F2%E0&page=7) , накрая това си избрах. Машинката не я ползувам за тежка бездрумица, но където съм поискал, там ме е закарала. Нямам подобрения, макар че една лебедка би му отивала.
              Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

              Коментар


              • #22
                До: Реално возило за off-road (до 10 000лв)

                последното мнение по темат е темата е от -05-11-04, 01:34.

                Танасе гледаи малко къде пишеш,колегата сигурно е сменил 2 возила от тогава.


                Поздрави

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X