КОЛЕГИ, какво ще кажете за Витара 2.0 тди 96-97г, дълга база , автоматик, за начинаещ съфорумец.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
vitara
Свий
X
-
До: vitara
Първоначално публикуван от mir777 Преглед на мнениеМоторчето от какво е? Аз си мисля, че е от Пежо ама кажи ти.
Четох някъде,че е на Мазда...ако не бъркам.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: vitara
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеПежо го нямат тогава 2,0HDI,па човека написал и "тди".
Четох някъде,че е на Мазда...ако не бъркам.
Коментар
-
До: vitara
Моята Витара е автоматик,карам я само из горите.Преди да я взема се консултирах с познавачи точно заради тези скорости.Казаха,че било кофти при стръмните спускания.Аз изобщо не правя никаква разлика от ръчката,а колкото до изкачване на високите екстрими,според мен автоматика е по добре.За пресечени терени мисля,че с автоматична кутия е по добре,конкретно за Витарата.Защо мисля така,моторите са им слабички и да качат голям наклон им трябва засилка.С ръчната кутия връщаш газта за да превключиш,тя омалява и си до там,а с автомата,пълната газ и си катериш!
Тюркеджиев старшиsigpic
Коментар
-
До: vitara
Точно за дизеловите Витари информацията във форума найстина е малко. Аз преди бях дигнал мерника на Витара и дейстително съм чел всички до монента твърдения. Ако комън рейла(2.0ТДИ) е на Пежо значи положението трябва да бъде приемливо като подръжка и разход. Като динамика обаче може да идва слаб на Витарата. Незнам какво е променено по агрегата за да се вгради в джип? Иначе комън рейл на Мазда е съвсем друга работа, там подръжката ще е по скъпа, и проблемна(особено ако не е Бош).
Коментар
-
До: vitara
Имам такава витара само, че не е автомат. мотора е маздов, слага се в 626 и разните маздови пикапи. Ще ти кажа за моя автомобил, в нашето семейство никога не сме имали по-здрава кола. 50 хиляди за 2 години и малко нито се е разтропало нещо нито съм имал какъвто и да е проблем. Подръжката до момента се състои в смяна на ремаци и ролки (някъде около 200 лв бяха частите). Предни дискове (по 60-70 лв бяха на бройка), предни накладки (някъде 50 лв комплекта), взех си сиединител скоро не съм го монтирал още (250 лв комплекта (с намаление)). Смяната на масла и филтри е малко солена поне за мене 5,5 л. събира. Слагам му кастрол по около 19 лв. литъра. Масления филтър е 40 кинта, въздушния и той толкова. Нафтовия е около 30. Друго важно, заради по големите спирачки на тоя модел джанти стават само 16". Колата ми в момента е на 220 хиляди и нямам оплаквания. Ако имате въпроси питайте.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар