Обява

Свий
Няма добавени обяви.

vitara

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • vitara

    КОЛЕГИ, какво ще кажете за Витара 2.0 тди 96-97г, дълга база , автоматик, за начинаещ съфорумец.

  • #2
    До: vitara

    Здравей колега и добре дошъл! Преди да се качиш на 4х4 трябва най-вече ти да си го харесваш. Идеален джип не съществува!Въпросът е чисто личен и субективен!На мен специално ми допада Витарата,но да не е автоматик! Успех!

    Коментар


    • #3
      До: vitara

      Моторчето от какво е? Аз си мисля, че е от Пежо ама кажи ти.

      Коментар


      • #4
        До: vitara

        Първоначално публикуван от mir777 Преглед на мнение
        Моторчето от какво е? Аз си мисля, че е от Пежо ама кажи ти.
        Пежо го нямат тогава 2,0HDI,па човека написал и "тди".
        Четох някъде,че е на Мазда...ако не бъркам.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #5
          До: vitara

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Пежо го нямат тогава 2,0HDI,па човека написал и "тди".
          Четох някъде,че е на Мазда...ако не бъркам.
          Може ама знам че им слагат от Пежо, затова го питам дакаже какъв е. Дизеловите са рякост, маар че съм виждал и един саморай с оргинален дизелов мотор на пежо и се предстая добре.

          Коментар


          • #6
            До: vitara

            Моята Витара е автоматик,карам я само из горите.Преди да я взема се консултирах с познавачи точно заради тези скорости.Казаха,че било кофти при стръмните спускания.Аз изобщо не правя никаква разлика от ръчката,а колкото до изкачване на високите екстрими,според мен автоматика е по добре.За пресечени терени мисля,че с автоматична кутия е по добре,конкретно за Витарата.Защо мисля така,моторите са им слабички и да качат голям наклон им трябва засилка.С ръчната кутия връщаш газта за да превключиш,тя омалява и си до там,а с автомата,пълната газ и си катериш!
            Тюркеджиев старши
            sigpic

            Коментар


            • #7
              До: vitara

              мотора май е на мазда, не съм го гледал още, но това предстои, имат и пежо, но той май е 1.9, а на тази пише 2.0тди. Благодаря за отговорите до тук , чакам и нови и по- специално как са частите на тази машина , а иначе ми харесва.

              Коментар


              • #8
                До: vitara

                Точно за дизеловите Витари информацията във форума найстина е малко. Аз преди бях дигнал мерника на Витара и дейстително съм чел всички до монента твърдения. Ако комън рейла(2.0ТДИ) е на Пежо значи положението трябва да бъде приемливо като подръжка и разход. Като динамика обаче може да идва слаб на Витарата. Незнам какво е променено по агрегата за да се вгради в джип? Иначе комън рейл на Мазда е съвсем друга работа, там подръжката ще е по скъпа, и проблемна(особено ако не е Бош).

                Коментар


                • #9
                  До: vitara

                  доколкото ми е известно двигателите са 4бр. 1.9TD на пежо и 2.0TDI на мазда и новия 2.0 комънреала на пежо но той се монтира май след 2000год.и най новия 1.9DDIS който се слага след 2005год.

                  Коментар


                  • #10
                    До: vitara

                    2.0 Tdi на Мазда не е ли монтиран и на Киа Спортидж, или се бъркам

                    Коментар


                    • #11
                      До: vitara

                      Имам такава витара само, че не е автомат. мотора е маздов, слага се в 626 и разните маздови пикапи. Ще ти кажа за моя автомобил, в нашето семейство никога не сме имали по-здрава кола. 50 хиляди за 2 години и малко нито се е разтропало нещо нито съм имал какъвто и да е проблем. Подръжката до момента се състои в смяна на ремаци и ролки (някъде около 200 лв бяха частите). Предни дискове (по 60-70 лв бяха на бройка), предни накладки (някъде 50 лв комплекта), взех си сиединител скоро не съм го монтирал още (250 лв комплекта (с намаление)). Смяната на масла и филтри е малко солена поне за мене 5,5 л. събира. Слагам му кастрол по около 19 лв. литъра. Масления филтър е 40 кинта, въздушния и той толкова. Нафтовия е около 30. Друго важно, заради по големите спирачки на тоя модел джанти стават само 16". Колата ми в момента е на 220 хиляди и нямам оплаквания. Ако имате въпроси питайте.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X