колеги реших да направя подарък на брат ми и ми предлагат едно Корандо 2,9 атмосферен дизел 98год. някой има ли мнение по въпросчето
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
питане за корандо
Свий
X
-
До: питане за корандо
Първоначално публикуван от BAI MILE Преглед на мнениеколеги реших да направя подарък на брат ми и ми предлагат едно Корандо 2,9 атмосферен дизел 98год. някой има ли мнение по въпросчето
Коментар
-
До: питане за корандо
ясно колега но аз пусках търсачката и освен че не става за офроуд нищо друго не намерих за него по принцип ако го взема ще се ползва само за градско и от време на време ще се ходи за риба с него гледам че е с фул екстри и ми го дават на 4500лв.
Коментар
-
От: питане за корандо
Здравейте, ако може да подновим темата за Корандо!
В момента гледам и съм на път да купя джип Корандо - къса база. Джипа ще го ползвам за градски условия.
Моля за приятелски и профисионално мнение - подходяща ли е марката за градски условия.
За контакти: i_kamburov@mail.bg
Очаквам бързи мнения и приятелски съвети!
Поздрави,
Коментар
-
Re: От: питане за корандо
Моля да бъда извинен за пространните обяснения, но виждам, че все някой трябва да напише нещо за Корандо и Мусо.
От декември миналата година карам Мусо 2,9 ТД 1999 г. Мотор МБ 602 (патент)5 цилиндъра с верига и редова помпа напълно механична Бош без електронен контрол на оборотите. Не може да се сложи чип. Некапризен към горивото. Силиконови горивни маркучи и пръстени на помпата. Купих го с неизправно моторче за превключване на 2H-4H, подмених го и до сега проблеми не съм имал. Ползвам го основно като градска кола, понякога и за лек офроуд. Живея в Сливен, над града има доста терени, които позволяват да се поизкаляш. От мотора не мога да се оплача, разходът на нафта е 12 в града 8 извън при 90 км/ч. Предното окачване е на Исузо, задното е на Санг йонг. Евтини части. Съединител общо 154 лв. Амортисьори 70 лв./бр И при Мусо и при Корандо предното предаване е пасивно. Включва се при покой на автомобила и натиснат съединител посредством електрическо ключе, което включва и бавните скорости. Предните хъбове са вакуумни. Доста коментари съм чел за проблеми- обикновено изпуска семеринг, който струва 2 лв. и остава цапането при смяната, моите работят. При купуване на такава корейка съветвам да се внимава първо за това - елементарен тест е на пясък с двойни бързи предавки да забоксува с извит волан - така се вижда боксуват ли и предните колела. За сработване на вакуума и изтегляне на хъба трябва леко да тръгне колата - 20 см са достатъчни. Изключването на двойното става също в покой. Препоръчваната скорост на двойна предавка е 70-80 км/ч. Има страхотни бавни скорости. Също като на стар ГАЗ и молотовка. Миналата вечер влязох в една хубава дълбока калчица по равен горски път почти до главините на къса предавка, с малко газ не усетих как излезе. Гумите ми са шосейни. При 90 км/ч в купето е много тихо. В сравнение с него шума на Паджеро е фуражомелка. Същото важи и за Фронтерите Скоростите му са къси - 2400 об/м при тази скорост на 5 предавка. Адски здраво окачване - за една година ежедневно блъскане по дупките в гр. Сливен основно, нищо не е износено, като се има предвид, че цялото окачване е оригиналното (11 години) и не е сервизирано в т.ч. и биалетките (8 лв. бр).Георги Кулишев
Ямбол
0889 42 00 74
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар