Кажете кои марки джипове са най-удачни за смяна на дирекция?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
смяна на дирекция (ляв/десен волан) при джип
Свий
X
-
До: смяна на редукция при джип
@ kameti
Приятелю, понеже си нов, ще си позволя да ти дам съвет: В бъдеще, когато искаш да попиташ каквото и да е, напиши го простичко, със свои думички. Така хем ще те разберем, хем ще ти помогнем.Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
До: смяна на дирекция (ляв/десен волан) при джип
Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнениеЛенд Ровър Фрилендър
Въпреки, че не съм фен на Тойота, май това е най-добрият избор... разбира се, без недоразумението Рав...Последно редактирано от giorgio; 21-10-09, 20:14.Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
До: смяна на дирекция (ляв/десен волан) при джип
На всеки един джип може да бъде сменена дирекция. Стига да има още един с правилната дирекция за донор.....
От там нататък е големия въпрос цената на донора, и кой ще изпълни операцията.
При това смятам, че колкото по-стар джипа, толково по-лесно ще стане врътката....
Остава въпрос: каква е целта на занятието? Да се спестят едни петстотин-хиляда лева, с цената на разправия с майстори, доставчици, и прочее, загубени нерви и време? И като краен резултат, с голяма доза вероятност, да имаш малко по-евтин, и доста по-зле сглобен автомобил.....
Всеки си решава сам.Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: смяна на дирекция (ляв/десен волан) при джип
Аз мога да кажа от личен опит засега само с един модел-Витара, определно стана много сполучливо, трудно може да се различи, но Витарата е сравнително проста като конструкция и електроника, ако те интересува повече погледни моята тема! Относно това което питаш огледай хубаво тези модели и с дясна дирекция и с лява да видиш дали са подятливи за реконструкция, ако трябва направи си снимки, темата ти е доста обширна, искаш много модели да обхванеш, а надали ще намериш нужните хора за това, но според мен трябва да гледаш определени неща:
1. разположение на двигателя
2. серво
3. климатик
3. кормилна щанга с хебелите и секторните кутии
4. климатик, по-добре си вземи такава без клима, ще ти е по-лесно да я прехвърлиш, а после ще намериш такъв
5. може да нее последно, но намери си добър майстор
УСПЕХ
Коментар
-
До: смяна на дирекция (ляв/десен волан) при джип
6. Табло
7. Педали
8. моторче за чистачки и рамена
..............
и още 100 неща, за които не се сещам или ще изникнат междувременно....
Абе, трябва да имаш под ръка и един с ляв волан за донор, та да станат нещата и пак не е много сигурно, щото като стигнеш до сноповете с кабели, които трябва да натъпчеш под таблото, може да се отчаеш. Злой е прав, колкото по-стара и проста е машината, толкова по-лесно ще стане, но там май не си струва упражнението
Последно редактирано от kuzdov; 21-10-09, 20:30."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: смяна на дирекция (ляв/десен волан) при джип
От ляв ако някой ще го прави десен да снима много, че май ще е първия в България. Ако сметнете за добре дооправете заглавието.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар