Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете ми в избора...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помогнете ми в избора...

    В петък ще летя за Англия,
    и много сериозно се колебая измежду следните няколко варианта:
    1.)Митцубиши Паджеро 2 96-98г. 3.0 бензин 5 врати.
    2.)Хонда ЦРВ 2.0 98-2000 г.
    3.)Сузуки Гранд Витара 2.0 бензин 5 врати
    4.)Субару Форестър 2.0 бензин
    Принципно съм се спрял на до 2000 паунда бюджет за покупка на колата,ако нещо много ми хареса може и да го увелича 500-600.
    Заглеждъл съм се също по митцубишо паджеро спорт 3.0 (обаче минимум 3000 паунда за тези от първата година на прозиводство) и Мазда Трибут, та ако споделите нещо за тях особено за маздата ще съм благодарен.

    Предназначение на колата - за каране извънградско, ходене по горите и за риба, т.е. ще има малко черни пътища,
    да може да събира 2 песа отзад в багажника (булита) , т.е. ще е добре седалка задната да може да пада и да става равен пода, или ако не да се демонтира лесно и бързо. Зимно време да мога да се качвам по планините по заснежени пътища (знам че тук основно значение имат гумите).

    Изисквания - да е сравнително надежден конкретния модел,
    да може да се газифицира (при хондата например има проблеми с агу),
    ако поддръжката му е по-евтина(като за този клас коли) и части се намират лесно още по-добре.

    Принципно най-навит съм на хондата, но проблемите след слагането на агу ме разколебават. Паджеро 2 - много ме кефи като кола, най-голяма е, но гори повече, по-високи разходи във всяко оотношение спрямо останалите, все пак е друг клас джип.
    Гранд Виатара - много малък багажник, сваля ли се задната седалка и да става равен пода?
    Субару форестър - много неизвестни, принципно от това което съм чел има реноме на надежден автомобил, но в бг поддръжката му все още е проблемна по доста места.

    Почетох доста теми из форума, но ще се радвам ако чуя конкретни препоръки за моите изисквания.
    Та така колеги, надявам се не ви отегчил с писанията си, моля, давайте съвети и препоръки.
    Може и нещо друго за тези пари като да е не по старо от 96 г.
    двигател 2.0-3.0 бензин и да е дълга база и да става за гореописаните неща.

  • #2
    До: Помогнете ми в избора...

    Имам приятел с ЦРВ с газов инжекцион. Не съм чул да е имал каквито и да е проблеми. Предимството е, че бутилката се слага на мястото на резервната гума /под багажника/, а в същото време на задния капак си има друго място за резервна. С няколко думи ти остава целия багажник свободен. Газаджия ми е казвал, че ЦРВ понася и обикновена газова, при грамотен монтаж. Друг е въпроса, че вече има инжекциони за по 1000-1200 лв, което за мен е правилния избор. Не знам за какъв проблем с газовата говориш. Уточнявам, че аз говоря за мотора 2000 кубика, 136 коня /и двете по памет, ама май такъв беше/.
    Паджерото е по-добро извън пътя, но би трябвало да гори повечко. Частите за него и за Форестъра /пак предполагам голям разход, щото май са фул тайм/ според мен ще са по-трудни за намиране и малко по-скъпи в сравнение с Витарата и ЦРВ.
    Та в заключение аз съм за Витарата или ЦРВто. Въпрос на вкус. За мен ЦРВто е по-красиво, удобно и функционално за дълъг път, но пък Витарата е по-здрава по черно, а и май ще е с най-евтина подръжка.
    И все пак да си кажа, щото със сигурност ще има и такива предупреждения, че ЦРВто /то си е СУВ/ не става за много екстремни офроуд места. Черен път, някоя дупчица е добре, но не и дълбока кал или огромни кратери, където Витарата с добри гуми може и да се справи. Аз съм с Фрилендър, който по проходимост е като ЦРВто и досега съм нямал проблем, но просто не се навирам там, където ходят Патрулите или Тойотите с големите гуми.

    Успех в избора!
    Последно редактирано от marin199; 11-10-09, 12:18.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

    Коментар


    • #3
      До: Помогнете ми в избора...

      Колата не ми трябва за екстремни места, този двигатрел 136 к.с. при леките коли,на ЦРВ е 128 к.с. първия двг. който се слага, след фейслифта е 147 к.с. втек.
      Въобще хондата с тези двг., форд със зетеците съм чувал и чел че са проблемни за газифициране.
      Виж какво пише ixeos за хонда црв на газ:
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=50023&page=2
      В първия си пост пропуснах да спомена че ще слагам газов инжекцион,
      ане обикновена агу.

      Коментар


      • #4
        До: Помогнете ми в избора...

        Защо не и фри.Най ефтино за обръщане.
        От тези които каза най здраво е паджерото за разхода ако е на газ 15-18 на сто .Като цена за части не са скъпи сравнени с другите марки дори и нови.

        Коментар


        • #5
          До: Помогнете ми в избора...

          Еднозначно Паджеро2 ... има и мотор ... обикновенна газова ... като е писал Коко 15-18л. на сто.
          Място има и за кучета и за внучета. ..
          Фул тайм, блокаж на задния диференциал ....
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #6
            До: Помогнете ми в избора...

            Първоначално публикуван от Quest Преглед на мнение
            Колата не ми трябва за екстремни места, този двигатрел 136 к.с. при леките коли,на ЦРВ е 128 к.с. първия двг. който се слага, след фейслифта е 147 к.с. втек.
            Въобще хондата с тези двг., форд със зетеците съм чувал и чел че са проблемни за газифициране.
            Виж какво пише ixeos за хонда црв на газ:
            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=50023&page=2
            В първия си пост пропуснах да спомена че ще слагам газов инжекцион,
            ане обикновена агу.
            Ще видя сега темата, ще питам и моя приятел точно какъв му е мотора, но заставам зад написаното, че кара колата повече от година с газов инжекцион без никакви проблеми. Колата му не е фейслифтова, а от първите /освен ако няма и преди тия/ произведена някъде 1998 - 2000. Това ще рече 128 к.с., ако си прав. Има ли го при него проблема или само при този по-новия?

            На пазара се предлагат и едни така наречени "Омаслители за клапани", за цена от около 150 лв по спомен. Даже имах такава тема. Потърси с ключови думи : омаслител клапани. Със сигурност моя приятел не е минал на газ 80 000 км, но към 20-30 поне без никакви проблеми. Не бях чувал до сега за този проблем, но не е зле да си го проучиш.

            Колкото до Паджерото верно, че са здрави машинки, но пък ако ще караш на дълго Витара или ЦРВ ще ти горят около 10 газ, в сравнение с 15. Ако ти пука за това разбира се. Багажника и вътрешното пространство на Паджерото мисля е една идея по-голямо.

            И някрая за тези цели, които си писал може да вземеш и Фрилендър, като преди това прочиташ темите за него и гледаш възловите места. За 2000 паунда, че и под 2 ще вземеш фейслифтовия след 2001. С ТД4 мотор ще имаш приличен разход на нафта, а на бензиновия газ се слага успешно /аз съм с такъв на газ/.
            Последно редактирано от marin199; 11-10-09, 14:17.
            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

            Коментар


            • #7
              До: Помогнете ми в избора...

              Не бих се колебал за Митцубиши Паджеро 2 96-98г. 3.0 бензин 5 врати,единственото ,което би било по-силно определящо в случая са годининте на автомобила.
              [COLOR=navy][I]TLC 80[/I][/COLOR]

              Коментар


              • #8
                До: Помогнете ми в избора...

                Твърдо съм за Паджеро Спорт , независимо с кой двигател , много здрава и функционална машина !

                Коментар


                • #9
                  До: Помогнете ми в избора...

                  Първоначално публикуван от Quest
                  първия двг. който се слага, след фейслифта е 147 к.с. втек.Въобще хондата с тези двг., форд със зетеците съм чувал и чел че са проблемни за газифициране.
                  Двигателят B20Z2 (147 к.с.) няма VTEC. Вече ти писах, че е абсолютно идентичен с предния 128 к.с. Разликата е единствено в степента на сгъстяване. Това е технологично много дърт двигател - с всички плюсове и минуси. С ръчна регулировка на клапани е. Влага се единствено в ЦРВ и Ортиа, преработена версия от Акура Интегра 1.8.

                  Проблемите с газовите се възприемат от различните хора по различен начин в зависимост от това колко км минават годишно и кой им ги слага. Никой не твърди, че на ЦРВ като му сложиш газ и двигателят ще замине за 5000 км, но няма да има тоя живот като на бензин. Ако караш по 10000 км годишно е без значение, но ако навърташ 40000-50000 почваш да се замисляш.
                  Vitara 2.0 V6
                  Honda CRV (Gen 1)
                  Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                  ВАЗ 2131

                  Коментар


                  • #10
                    До: Помогнете ми в избора...

                    СРВ-то върви и вози като лек автомобил!
                    Не се клати и люля като всички останали. Има прилични оффроуд възможности и е много по-нечуплива от изброените /зависи от конкретния екземпляр все пак е късмет/.
                    Ако имаш възможност- пробвай и тогава избери.
                    Успех!
                    ________________________________________________________________________________________
                    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                    Коментар


                    • #11
                      До: Помогнете ми в избора...

                      Както вървят нещата ще е или црв или паджеро2/спорт.
                      Днес излезе едно сравнително евтино спорт 2000 г., ако не го грабнат
                      ще видим...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X