Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за CAPTIVA?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Какво мислите за CAPTIVA?

    Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
    Честито, колега! Супер е! Много години да му се радваш!
    Днес мой колега с 2-годишна каптива дизел, на който предстоеше посещение в сервиза, защото наближава 60 к км, съответно за смяна на ангренажен ремък, ролки, масла и пистов ремък ( закъсан ), звъня в 2 официални сервиза, казаха му да си приготви 1470 лв. в единия, в другия съответно 1300 лв.!
    Но както казва един друг колега от форума: Кеф цена няма!!!
    ами товарят яко цените на частите и труда - това е "далаверата" от гаранционното обслужване...

    За сравнение на СФ 2,0CRDi (по-старото 2001г) за 1100лв смених ангренаж + ролки и съединител комплект и това с труда в добър сервиз...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #92
      До: Какво мислите за CAPTIVA?

      05/2008г,70000km,гаранционна смяна на предна дясна биалета и заден ляв датчик на АБС.Перфектно държание на пътя,добре работещи системи,перфектен разход на гориво 8/100км дизел ,и общо взето всичко е на ниво.И всичко това само за 28000 евро!Това мога да кажа за Каптива от личен опит!Определено си заслужава парите,а пък сега и с тези отстъпки.....

      Коментар


      • #93
        До: Какво мислите за CAPTIVA?

        Тества ли Каптивата 3.2 на снях, лед, кал.Доволен ли си.

        Коментар


        • #94
          До: Какво мислите за CAPTIVA?

          един приятел си взе такава и каза че е много доволен зимата...но неговото "доволен" е да не закъса на заснежен път

          Коментар


          • #95
            До: Какво мислите за CAPTIVA?

            Здравейте,

            това май ще е първия ми пост През 2007 г. закупих Каптива дизел с най-високото ниво на оборудване от Бояна Ауто. При избора единствено не се подадох на кандармите на дилъра за разни афтермаркет "екстри", които предлагаха допълнително от типа на "чип", ксенон и др.п. Както си му е реда щом видях първия по сериозен сняг поех към Пампорово. Още по средата на магистралата (София - Пловдив) Каптивата реши, че не и трябва задно. Останах си само на предно. След 3 часова борба на някакъв препоръчан ми по телефона дилър до Пловдив се оказа, че "сорри не можем да ви помогнем днес". След като се прибрах в София се оказа, че бил изгорял някакъв бушон, който забележете "той така си горял", но понеже е на някакво "тайно" място не го били открили пловдивските "представители" Бъшона беше 5 А. Хората му набиха един 20 А и хайде на пистата. Само след месец се оказах като в небрано лозе след като Каптивата отказа да разпознае ключа. Деня беше първия от серията почивни за Гергьовден. Много тъпо. Няма работещ сервиз.. и така още 3 дни. Както и да е... изпратиха ми все пак репатриращ автомобил и в първия работен ден се оказа, че "нещо се е бъгнала". Само дето преди това по телефона пак ме убеждаваха и караха да рестартирам ECU чрез тотално остарял метод - "махни за 5 мин. акумулатора". След почти двучасово флашване на всички модули изведнъж (да не повярваш) пак си имах ключ. Този хитър трик с ключа ми се случи още няколко пъти. И го "лекуваха" все така. Когато пак дойде зима (200 Почнаха пак номерата със задното. Едновременно с това се оказа, че за 12 000 км пробег е време за биалетки и за лагер на полуоска. споделих с мой близък приятел, че мисля да я махам. Той изненадващо ми предложи да му прехвърля лизинга. Толкова се зарадвах на бързото отърваване, че му я дадох директно като подарък, макар, че бях направил 30% първоначална вноска. Та след всичко което ми се случи с чисто нов модел от тази марка какво мога да мисля за него. Дето вика един приятел в такива случаи: "Никога повече Виетнам". Сега (от 200 си се возя с Acura MDX 2008 и това е първия SUV от 10-ина години насам който не сменям при навършване на една година.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • #96
              До: Какво мислите за CAPTIVA?

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Здравейте,

              това май ще е първия ми пост През 2007 г. закупих Каптива дизел с най-високото ниво на оборудване от Бояна Ауто. При избора единствено не се подадох на кандармите на дилъра за разни афтермаркет "екстри", които предлагаха допълнително от типа на "чип", ксенон и др.п. Както си му е реда щом видях първия по сериозен сняг поех към Пампорово. Още по средата на магистралата (София - Пловдив) Каптивата реши, че не и трябва задно. Останах си само на предно. След 3 часова борба на някакъв препоръчан ми по телефона дилър до Пловдив се оказа, че "сорри не можем да ви помогнем днес". След като се прибрах в София се оказа, че бил изгорял някакъв бушон, който забележете "той така си горял", но понеже е на някакво "тайно" място не го били открили пловдивските "представители" Бъшона беше 5 А. Хората му набиха един 20 А и хайде на пистата. Само след месец се оказах като в небрано лозе след като Каптивата отказа да разпознае ключа. Деня беше първия от серията почивни за Гергьовден. Много тъпо. Няма работещ сервиз.. и така още 3 дни. Както и да е... изпратиха ми все пак репатриращ автомобил и в първия работен ден се оказа, че "нещо се е бъгнала". Само дето преди това по телефона пак ме убеждаваха и караха да рестартирам ECU чрез тотално остарял метод - "махни за 5 мин. акумулатора". След почти двучасово флашване на всички модули изведнъж (да не повярваш) пак си имах ключ. Този хитър трик с ключа ми се случи още няколко пъти. И го "лекуваха" все така. Когато пак дойде зима (200 Почнаха пак номерата със задното. Едновременно с това се оказа, че за 12 000 км пробег е време за биалетки и за лагер на полуоска. споделих с мой близък приятел, че мисля да я махам. Той изненадващо ми предложи да му прехвърля лизинга. Толкова се зарадвах на бързото отърваване, че му я дадох директно като подарък, макар, че бях направил 30% първоначална вноска. Та след всичко което ми се случи с чисто нов модел от тази марка какво мога да мисля за него. Дето вика един приятел в такива случаи: "Никога повече Виетнам". Сега (от 200 си се возя с Acura MDX 2008 и това е първия SUV от 10-ина години насам който не сменям при навършване на една година.
              Tова как до разбираме? И какво са правили тези с бушоните? Аз като пиша на 1000 ,че на тея коли като им прегрее куплунга (абсолютно нежъзможно на магистрала,а и как го усети на магситралата,че нямаш задно,като то на магистрала предава максимум 5-10% назад?) се спира и се чака да поизстине.
              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
              Volkswagen Bora AKL

              Коментар


              • #97
                До: Какво мислите за CAPTIVA?

                Колегата elbgt явно е изтеглил от чувала с ... знаете кое !
                Аз съм вече на 113 000 км и съм сменял само биалетки. Не знам как карат другите, ама грешки в експлоатацията могат да доведат до отрицателни резултати дори и при танк, така че, правете си изводи !
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #98
                  До: Какво мислите за CAPTIVA?

                  Нашето семейство има и Каптива 2007г. 2.4i бензин.За 97000км. гаранционно е сменена само помпата за водата на чистачките и нищо повече.
                  sigpic
                  Land rover lightweight-series 3
                  Range Rover V8
                  Range Rover Classic Vouge SE V8
                  Mercedes G280

                  ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

                  Коментар


                  • #99
                    До: Какво мислите за CAPTIVA?

                    Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                    Tова как до разбираме? И какво са правили тези с бушоните? Аз като пиша на 1000 ,че на тея коли като им прегрее куплунга (абсолютно нежъзможно на магистрала,а и как го усети на магситралата,че нямаш задно,като то на магистрала предава максимум 5-10% назад?) се спира и се чака да поизстине.
                    За магистралата обяснявам. Както съм споменал в предния си пост това се случи при сериозен снеговалеж. Тръгнах за Пампорово по магистрала "Тракия" и няколко км. преди тунела настигнах огромна колона, образувала се зад снегорините. Пред тях не беше чистено въобще, но и чистеното зад тях не бе идеално. В аварийното платно минаваха чат-пат други SUV и както си му е реда и аз реших да изтарикатея. При около 15 см пресен сняг нямаше как да не усетя, че съм само на предно. Сега като се напъвам да си спомня подробностите май леко съм се объркал и неволно съм ви заблудил по отношение на проблема със задното. Моля, да бъда извинен, но все пак са минали 2 години от спомени които не са ми любими. Проблема с бушона заедно с "бъгването" се отнасяше за неразпознаването на ключа, а за заднато причината бе в датчик на задно колело (за ABS). въпросния сервиз, в който не успяха да установат проблема е точно преди Пловдив от дясно по посоката на движение на самия главен път. А въпросния бушон, който се намира долу отдясно на централната конзола (барчето) си горя ей така без причина още няколко пъти, та макар и 20 амперов. Сменях си го сам и си имах ключ. Колкото до начина на експлоатация то тя с нищо не се различава от всички досегашни и следващи возила които съм имал. Никога и през ум не ми е минавало да я ползвам дори и за софт офроуд. Ясно ми беше че тотално не става за това и най-"тежкия" терен който съм "преодолявал" е почти равна полянка в непосредствена близост до асфалтовия път колкото да пусна една вода. А на въпроса защо при такава експлоатация се разкова ходовата част за няма година отдавна съм си отговорил и съм абсолютно уверен, че причината не е в мен. Все пак и преди и след нея съм експлоатирал доста други машини по същия начин. Повече нерви съм изхабил само по едно чисто ново Audi Q7. Ако има подобна тема и за този модел там пък какви ще ги напиша...
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • До: Какво мислите за CAPTIVA?

                      Разкажи за Кю-7-цата , че ми стана любопитно, и без това тази тема се е изчерпала, какво мислите за каптива, ами нищо, въобще не мисля за нея...

                      Коментар


                      • До: Какво мислите за CAPTIVA?

                        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                        За магистралата обяснявам. Както съм споменал в предния си пост това се случи при сериозен снеговалеж. Тръгнах за Пампорово по магистрала "Тракия" и няколко км. преди тунела настигнах огромна колона, образувала се зад снегорините. Пред тях не беше чистено въобще, но и чистеното зад тях не бе идеално. В аварийното платно минаваха чат-пат други SUV и както си му е реда и аз реших да изтарикатея. При около 15 см пресен сняг нямаше как да не усетя, че съм само на предно. Сега като се напъвам да си спомня подробностите май леко съм се объркал и неволно съм ви заблудил по отношение на проблема със задното. Моля, да бъда извинен, но все пак са минали 2 години от спомени които не са ми любими. Проблема с бушона заедно с "бъгването" се отнасяше за неразпознаването на ключа, а за заднато причината бе в датчик на задно колело (за ABS). въпросния сервиз, в който не успяха да установат проблема е точно преди Пловдив от дясно по посоката на движение на самия главен път. А въпросния бушон, който се намира долу отдясно на централната конзола (барчето) си горя ей така без причина още няколко пъти, та макар и 20 амперов. Сменях си го сам и си имах ключ. Колкото до начина на експлоатация то тя с нищо не се различава от всички досегашни и следващи возила които съм имал. Никога и през ум не ми е минавало да я ползвам дори и за софт офроуд. Ясно ми беше че тотално не става за това и най-"тежкия" терен който съм "преодолявал" е почти равна полянка в непосредствена близост до асфалтовия път колкото да пусна една вода. А на въпроса защо при такава експлоатация се разкова ходовата част за няма година отдавна съм си отговорил и съм абсолютно уверен, че причината не е в мен. Все пак и преди и след нея съм експлоатирал доста други машини по същия начин. Повече нерви съм изхабил само по едно чисто ново Audi Q7. Ако има подобна тема и за този модел там пък какви ще ги напиша...

                        Това пак не го разбрах как го усети,но както и да е,приемаме че си нямал задно
                        . А щом казваш следното: за заднато причината бе в датчик на задно колело (за ABS),значи наистина си нямал 4х4. Пояснявам. 4х4 при коли с електронно задействан многодисков съединител (било то ел-магнитен или ел-хидравличен) ползва датчиците на ABS. Ако дори един датчик (без значение кой) не подава сигнал,компютъра спира работата на куплунга,защото няма данни. Също така не работят ABS,TCS,ESP,BAS. Остава на ниво 1980 Форд Фиеста.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • До: Какво мислите за CAPTIVA?

                          Да драсна и аз два реда по темата.Имам я от 3 години. 75хил.км.
                          Сменени 2 биалетки,1 кормилно каре и датчик за въздуха в купето.Не ме е оставяла на път.Зимата никакви проблеми на сняг.Нищо специално но не съжелявам че я имам.За офроуд??? то е SUV.
                          BMW F800GS

                          Коментар


                          • От: Какво мислите за CAPTIVA?

                            Здравейте колеги! Изминаха вече 1,5 год от както везех Каптивата ,навъртях 22 хил. км и мога да споделя впечатленията си. Още в началото не ми хареса изключително твъдото окачване,но като че ли свикнах. За сметка на това стои доста добре в завой. Автоматичната скоростна кутия прави колата доста тромава и по-бързи изпреварвания са трудни,на моменти не вярвам,че двигателя разполага с тази мощност-230кс. Харесва ми обаче,че е доста бавнооборотен-100км/ч с 2000об, 150км/ч-3000об. Едва тогава леко започва да се чува звукът му,изключително тих и балансиран.
                            След първото гарантийно облужане се появи теч на масло,доста сериозен-незатегнат маслен филтър беше причината. Повреди се златистото покритието на предната емблема и Дженеръс ауто я подмениха гаранционно. А сега да се оплача от тях-исках да ми проверят сходимостта на колелата при което надраскаха джантите. При смяна на емблемата повредиха покритието на решетката. За масления филтър вече писах,а поне 100гр масло беше излято върху двигателя при смяната му.
                            Като цяло съм доволен! Нова кола, такъв клас за толкова пари е перфектна! Давам си сметка,че като качество е далеч от Ауди Q5,каквато беше алтернативата ми,но то беше два пъти по-скъпо. Философски разсъждавам-по-добре два нови корееца от един германец,но всеки си има мнение! Успех!

                            Коментар


                            • От: Какво мислите за CAPTIVA?

                              Браво колега, късметлия си
                              Двама приятели си взеха Каптиви едната е на 3 едната на 2 години и на по около 60-100 000 км (не зная с точност, но със сигурност са над 50к км)
                              и двете каптиви са с 2.0 дизел мотор - и двете смениха окачването ( за тяхно щастие гаранционно) едната смени и хидравличната рейка, а другата пък смени нещо по климатика, но не съм на 100% сигурен дали беше компресор. На едната и се спука маркучето за задната чистачка и ефекта беше "ууууау" пръскаш уж за задното стъкло, пък то ти пръска покрай таблото и право в очите.
                              Това са ремонти от миналата година, тази година не съм ги виждал и не зная дали е имало още.
                              А най лошото е, че за всичко това в сервизите казваха "ами то това е фабричен дефект"
                              Дано никога да не минеш по техния път, а само гориво да наливаш и да се радваш на машинката Безаварийни километри ти желая.
                              I'm not Lost, I'm Discovering !

                              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                              Коментар


                              • От: Какво мислите за CAPTIVA?

                                Карам Captiva 2.0 Д.4по4 от три години служебна ,взех я от магазина .
                                Обиколих Европа 1 път, сега е на 60 000 и не съм имал проблеми,но тук в форума има отрицателно мнение за нея.
                                Не съм я пробвал за off-road все пак е служебна нищо че само аз я карам и си ходиа на ваканциите с нея
                                Има мнение че на завои имала проблем ,аз искренно не съм забелязал .Което си е изтина ,на магистрала с над 160км/ч става нестабилна доста .Но все пак е доста висока.

                                0887 377417
                                Honda CRF 250 X
                                Touareg 3.0 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X