Да НЕ е електрически, да НЕ е хибрид, да НЕ е мек хибрид и т.н., около 250-300 к.с. в нисък или среден ценови клас
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Препоръчайте НОВ джип, дизел без хибрид
Свий
X
-
-
Момци, НИСЪК и СРЕДЕН ценови клас. ...НОВ!
Патрол, евентуално, ма по ми отива на изток работатаФаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
( - Нов джип, дизел, 250 - 300 коня в нисък или среден ценови клас )
Има такива коли в мобилето, трябва да търси с леко претърпяло ПТП, ако е сръчен и може да изправя тенекии и разбира малко от монтьорска дейност, може и да намери това което търси, инак няма друг вариант, без да повиши бюджета си или да намали критериите си...
-
-
Kia Sorento? Около 200 кс, карах го на тест драйв и е адекватен за моите разбирания.
Единствено не е с хидротрансформатор, а двоен съединител...
Коментар
-
Само 4х4 са версиите за България. Аз имам от предишното поколение точно 2.2 дизел, купувана нова и е съвсем адекватно 4х4-то. При мен има бутон Lock, а на новата е селектор за режим спрямо терена.
Беше ми хрумнала една идея да я сменя с новото поколение и тествах пак дизела. По-чевръсто реагира според мен заради скоростната кутия, която е с двоен съединител, а моята е хидротрансформатор.
Коментар
-
Пиша ти няколко реда, пък ако искаш размишлявай!
250-300к.с. да не е мек хибрид - почти не остана такъв автомобил!
100% можеш да разчиташ на хибрида на Тойота.
X-TRAIL - сглобка в Япония, но за мен е доста компромисен варянт, поради много причини, а и 4х4 е само хибрид, но по-добре ходи го виж!
За Тайрон и Кодияк - Ако ги сравниш с текущия RAV4, вероятно ще са мако по-комфортни и като цяло са доста здрави автомобили. Малоумието при ВАГ-групата е, че обслужването на много големи интервали /30к км/, което води до преждевременно износване на двигателя. Виж групите на шкода във фейса - като цяло оплакванията за техническите проблеми на нови автомобили не са много, но няма мотор, който да не харчи масло, особенно ако спазваш предвидения от производителя интервал за смяна. Обслужването като цяло не е много евтино. Поинтересувай се колко е разхода на 2.0ТSI 204кс. - ако го сравниш с RAV4 обикновен хибрид 222к.с. ще разбереш, че няма нищо общо.
Имали сме 2.0TDI 150к.с. и мотора си е доста хубав - за мен недостатъка е, че трябва да сипваш AdBlue и отделно за градско не е кой-знае колко икономичен. След определени километри можеш да очакваш проблеми с DPF, запушен EGR, повишен разход на масло, но пак зависи как се използва, как се обслужва и т.н.
Ако беше дал поне мако информация, колко км на година ще се кара автомобила, има ли значение обема или мощността е по-важна, а също така и някаква ориантировъчна стойност, то съветите биха били доста по-адекватни.
По-горе е е спомент Кия Соренто - за дизеловия бих казал, че е един от малкото дизелови SUV-та, който се предлагат на пазара и не е никак лош ваиант. Изключвам BMW, Mercedes, Audi - те са в луксозния клас /всички вече са мек хибрид/! Бензиновото Соренто изобщи не бих ти го препоръчал, тъй като има прекомерно голям извънградски разход на гориво. Това важи за почти всички хибриди, но така или иначе той не прави изключение. Само за plug-in-а не съм наясно, но така или иначе има доста инфо из нета и plug-in хибридите не са много рентабилни, но в крайна сметка всичко е относително /т.е. ако въртиш доста градско може и да ти излезне сметката/.
Мазда изкараха дизелов мотор за CX-60 - виж го!
Аз съм си пристастен Тойота фен, на база няколко автомобила, които съм имал и имам и за мен LC250 е Топ1. Обаче при него говорим за съвсем друго изживяване, т.е трябва да си наясно какво искаш. Повечето хейт отнася поради "слабия" мотор - 204к.с. и това, че няма нищо общо с 100, 200 и 300. От Тойота какво да направят за милия европеец, като екологичните норми имат за цел да убият ДВГ. Като нищо някой ден ще спрат и него! Ако го сравняваш с премиум Евро*ейски SUV-та Крузъра е каруца - ДА каруца е, само че е здрава каруца и на мен лично много ми харесва, дори и за ежедневна употреба.
Краткото обобщение:
VAG групата са може би по-комфортни, здрави са, но са с по-скъпа поддръжка, особено ако ги обслужваш на 15к км, аз не на 30к, както казва производителя /което за мен е задължително, ако искаш да запазиш автомобила по-дълго време/.
Тойота - 10г гаранция, задрава като чук, що се касае за надеждност. Хибридите се хвалят, като най-надеждните в сравнение с всички останали марки.
Кия - по-поносима цена за обслужване. Има не малка гаранция. Никак не е лоща от гледна точка на качество на изпълнение.
- 5 likes
Коментар
-
Колегата е дал доста подробна и полезна информация. Аз понеже също гледах новия дизел на Мазда, да споделя, че двигателъят е надлъжен 6-цилиндров и в модела СХ60 половината кола е двигателят(на дължина)В СХ80 съотношението е по-добро.
Съшо така двигателят е мек хибрид, затова и не го смоменах в предния пост. Мен лично хибрид на Тойота не би ме притесник като надеждност. Имали сме такъв и беше супер, сега имаме електрическа Тойота и съм доволен от сервиза. За този на ФВ не съм чувал хубави отзиви за съжаление
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар