Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ при избор на нещо 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Защо вместо Соренто не загледаш Туарег. Имам същата ситуация като теб вила в сериозен баир и 890м земен път със завои и корени. Този път трябва да го насипя и по мои сметки ми трябват 290тона фракция. Започнах като теб да се чудя какво да си купя. Хем исках да ми харесва, хем да може да тегли ремарке и себе си по тоя баир. Купих ремарке и остана джип. Имал съм Соренто никакви системи, чисто механично 4х4, което при сериозни препятствия умира във въртене без смисъл, както и половината прехвалени механични джипки, карани от масата. Започнах да гледам в youtube всичко що има директни сравнения на 4х4 в различни джипове. Х5 първо поколение невероятно 4х4 благодарение на системите, но няма бавни и с 2 тона ремарке на баир и черен път е равно на смърт директна. Соренто се отказах, заради неоправдания от към вървеж разход на гориво, а и е механичен само. В няколко теста гледах представянето на Туарег и ме впечатли изключително много. Постоянно 4х4, имаш селектор с няколко режима. Единия режим включва планетарна предавка, която понижа и става с бавни, а като го врътна още веднъж става заключено 50 на 50 между мостовете. По висок е от Соренто с 2см. Въртящия момент на колелата е приблизително 19000нМ и няма да го спре ремаркето отзад. Тракшън контрола супер прецизно играе с колелата и дори 2 на диагонал да са във въздуха звера си минава. Стига съм го хвалил от информация в тубата. Ходихме с жената и си го купихме. Дойде теста, беше валяло викам сега му е мамата, закачих ремаркето в близката пресевна ми думнаха 2.2 тона фракция в ремаркето и газ към вилата. Понеже бях с нормални зимни гуми си буксувах, но ламята си изтегли ремарке 2.2тона по земен мокър път с около 13% наклон. Разхода на гориво засечен за последните 15к км от както го карам е извънградско 7 и градско около 8.5. Погледни тази машина, защото на външен вид изглежда паркетна, но всъщност е много сериозен джип като механика.

    Коментар


    • #17
      Гледах туарези,на обяви.Накрая си взех един МЛ 350 бензин,инспирейшън изпълнение.Има газ,235 коня,има бавни,рамата му е като на камион.Карам си го,и като му дам газ,това поне върви.За моята употреба е идеален,мога да го ползвам и за лека кола,и да си ходя до мястото,до морето и т.н.Благодаря че си отдели от времето,а и е интересно да научаваш преки впечатления за някоя машина,от човек който кара такава,а не-''мани ги тея,това не е джип'' и т.н.А реално тези ''паркетници'' отиват там където ще идат и разни ръждиви таралясници с заварени железа по тях,набедени за джипове.С една подробност-паркетниците,вървят два пъти повече,харачат,бая по малко и можеш да си ги караш.като тидават някакъв комфорт.
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • Лунджов
        Лунджов коментира
        Редактиране на коментар
        Здравей коя година е МЛ-а, и колко газ гори средно при нормални пътувания, за гората е ясно там е както дойде?

      • ivo929
        ivo929 коментира
        Редактиране на коментар
        Моя е Мл350,235 коня, 2003-декември,води се inspiration.Има всички екстри за модела.На дълго гори 15-17 газ,зависи колко газ му даваш,смесено каквото е моето каране 18.

      • Лунджов
        Лунджов коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря ти! Не е зле като за такава голяма машина.

    • #18
      Първоначално публикуван от KUM4o Преглед на мнение
      ...представянето на Туарег... Въртящия момент на колелата е приблизително 19000нМ ...


      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #19
        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение


        ЕпЪ моа да е с те такъв двигател тоа Турег, нютоните са тия:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:74133233.jpg
Прегледи:234
Размер:1.56 МБ
ID:7012723
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #20
          Човека е писал на колелата, не на двигателя. Вероятно е прав, като умножиш нютоните по предавателните числа на първа бавна скорост, може и да стигне някакви такива луди нютони, не ми се смята.
          Това е като рекламата на все още несъществуващия Тесла Роадстер, където Елон каза че има 10 000 нютона, ама не подчерта че и той говори не за двигателни, а на колелата.

          Иначе поддържам мнението за Туарег - за парите няма по-добър джип. Искаше ми се и на мен преди няколко години Патрол дълъг 4.8 бензин, ама като няма пари за такъв, взимаш Туарег или Кайен.
          '97 Musso 3.2
          ...

          Коментар


          • #21
            Туарег с десен волан ,явно е най-проходимото нещо . Срещам ,вече на две-три места , единия под Белмекен .
            Иначе Патроля , 'га е с 5.6 кефи повече , ама пусто ...
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X