Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой да препоръча къса джипка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой да препоръча къса джипка?

    Фронтерата стана на 22 години и ръждата почна да се появява тук-там което си е проблем за мен, най-добре би било да ида да си взема нова от магазина, но проблем - отдавна никой не ги прави! Основните й предимства за мен са малката дължина: 409см, добрият разход: 6-7л нафта, добрата проходимост: комбинация от клиренс и бавни, способност да се движи по асфалт като лека кола до 140км/ч. Отдавна се оглеждам за нещо по-ново което да притежава тези качества, че защо не и да ги превъзхожда даже, но ядец! Може би пропускам някоя - някой да похвали нещо подобно? В гаража имам стелаж, пред него мотор и пред него тротинетка, та до бронята на Фронтерата остава 40см проход за работа който не ми се губи - затова ми е толкова важна дължината.
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    Suzuki Jimny

    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • kbot
      kbot коментира
      Редактиране на коментар
      А и 140 няма как

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      С Фронтерата нима могат да се минат 500-600 км за един ден, без да се умори човек?
      Лека кола нямаш ли?

    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Конкретно с моята ОФБ 3.2 V6, АСК с круиз контрол, с фабричното си окачване и гуми, вози отлично, на магистралата поддържа 140 със лекота и се кара като лека кола, това не можеше да се каже за бившата ми ОФА КБ, 2.0, там си беше повдигната с 31-ци и взоията на магистралата не беше от най-удобните, но пък силата и беше по черно, та няма пълно щастие, е то има - TLC

  • #3
    Тва отговаря

    Прикачени файлове

    Коментар


    • Edo
      Edo коментира
      Редактиране на коментар
      Bronco-то много ме кефи, но е дълго точно колкото Експерта, който като влезе в гаража и не остава никакво място. Като продам мотора мога и да се ориентирам към него.

  • #4
    Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
    Тва отговаря
    Това е малко като кубчето. Вътре е доста спартанско - нещо като американски Дървендер. Не съм карал де - само ми течаха лигите покрай него и TLC-то срещу него на изложението.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #5
      Дъстър - няма бавни, само 1-ва бавна и е с 20см повече. Разхода обаче е надолу
      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

      Коментар


      • Edo
        Edo коментира
        Редактиране на коментар
        Да, Дъстъра е опция, но от първите защото новите са по-дълги.

    • #6
      И аз съм го мислил, само ТЛК ще ме радва след Фронтерата но ще е за в бъдеще, като за в твоя случай ще е къса база, засега ще си държа Фронтерата че си купих гараж и ще събирам парички за ТЛК ако е рекъл Господ, живи и здрави

      Коментар


      • #7
        Някоя рециклирана 70ка
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #8
          Wrangler ма губиш 20см

          Изхвърли тротинетката или я качи на тавана с въжета някакви
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Edo
            Edo коментира
            Редактиране на коментар
            Wrangler ми предлага и брат ми, някакъв къстъм оффроуд с голям бензин и отвратително пътно поведение на асфалт. По-скоро бих взел дизел, но и цените са им малко нехуманни. Иначе тротинетката е основното МПС за София и не се бара - по-скоро бих махнал мотора.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Мотора да махнеш……..извратеняк,не пипай мотора ми качи тротинетката на някакви тиранти за тавана

        • #9
          Едо, можеш да се замислиш и за друг вариант, ако не ме лъже паметта, колегата и бивш модератор към под форума на Опел, fanatic, знаеш че само Фронтери е карал години наред, последно си купи BMW X5, бензин, автоматик и останал много доволен, с нея определено ще имаш комфорта на магистралата, лично аз по едно време се бях запалил по идеята за X5, спря ме това че била най-крадената джипка и трябвало да се внимава какво купуваш, сега не знам как е тази ситуация?

          Коментар


          • Еделвайс
            Еделвайс коментира
            Редактиране на коментар
            Да добавя, каквото и да избереш, дългата база определено дава по-добра возия и комфорт, да не говорим и за по-комфортното пътуване ако сте 4-5 човека.
            Казваш че караш тротинетката всеки ден, значи за мотора, за него няма ли наблизо споделен гараж под наем за мотори, така ще си освободиш място за дълга база МПС и избора ще ти е по-голям?

          • nissan_1978
            nissan_1978 коментира
            Редактиране на коментар
            Най-крадената джипка беше първата Х5ца Е53 (1999-2006) в днешно време едвали ги крадат. Иначе за в гората трудно Х5цата, но за път е 1000 класи над Фронтерата. Особено второ поколение Е70 с М57 с двете турбини 286кс- приличен разход, доста добър вървеж. За жалост вече няма джипове та или ще стягаме старите ветерани или ще скачаме в Х5,ML,Cayenne - пълни с какви ли не съмременни проблеми.

          • Edo
            Edo коментира
            Редактиране на коментар
            Мотора наистина мога да го закарам на вилата и без това го карам само лятото в Турция. Мисля по въпроса!

        • #10
          Не се занимавай, оправи си ръждите, и си карай. Ще изкара още няколко години, пък после може да има и други опции, или нуждите ти да са се променили.
          Иначе... Сузуки Гранд Витара (JT) от 2005 до 2015г, с 1,9 дизел на Рено. 130 коня е, има го Евро 4 и Евро 5(DPF-а е ясен), има бавни, постоянно 4х4 с диференциал с блокаж в раздатката. Има къса и дълга база, съответно 4,05 и 4,49см. С пет скорости са, и едва ли държи на ръжда колкото Фронтерата, шасито не е отделно, но не е чак най-паркетник. Имаше тема за тия из форума. Не би трябвало да харчи много над Фронтерата, а и може да се намери по-нов като години.
          Ако се гледа нещо паркетно, има и едни Сузуки SX4, има го и като фиат Седичи...след някои години Сузукито става S-cross, там следващ модел ли, що ли... Добри дизелчета от Фиат(без 2,0), а има бензинови некви, като и Гранд Витарата също, ама тия са ми извън религията.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • Edo
            Edo коментира
            Редактиране на коментар
            Това за променените нужди ми хареса - абсолютно не е ясно какъв ще ми е акъла след някоя друга годинка, може вече и Джимнито да ми пасне!? Фронтерата със сигурност ще издържи още няколко години и е разумно да поизчакам още малко, а днес настигнах един Нисан ХТерра и ми се видя много подходящ, но после прочетох, че е 454см и само 4.0 бензин - та не е мойто!

        Активност за темата

        Свий

        Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X