Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложение за закупуване на джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Питам защото ми седят на двора Титан 5.6л. и Силверадо 6.2л. Едното трябва да си ходи, че са ми много. И двата са с директно впръскване. Под 90к км., след 2018 са и двата. Силвио кефи повече, но с тая 10 степенна кутия в задръстването се справя по-зле. Няма време да измисли какво да включи.
    Питам какво се говори, че тука и двата са непознати.
    Тойотоманията я знам. Нямам излишни пари.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      А имаш ги пък мен ме питаш гад такава 😜дето такова не поглеждам. 90 000 километра са НИЩО,аз говоря за машини на по 350 000,говорим какво проблеми кога им почват като са карани дивашката и ползвани за каруци по чукарите.

      90 000 без драскотинка,карани със 110 по суха магистрала с идеален бензин,празни без да са виждали нищо под 10 градуса ………еба го,това е ново за мен,мойто комби тия дни прави 200 000 ма мили,един стартер съм му сменил,че им е слаба черта,на по 100 000 мили и кляка стартер,ти с тия 90 000 километра ……те са девствени още
      Последно редактирано от BENZBOSS; 18-04-25, 19:38.

  • #32
    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
    Бе, питах за трошливостта, че ми е интересно. Това за секундите беше само така.
    А за Силверадото какво говорят? Това ми е още по интересно. 6.2, Z71, 2020. Асене, на теб разчитам!
    5.4 му дават за 0-60 мили в час.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #33
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_3683.png Прегледи:0 Размер:1.08 МБ ID:6996294 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_3685.png Прегледи:0 Размер:1.28 МБ ID:6996295

      тая има доста над 250 000 мили,по баира нагоре с газ предница вдига еле като си му закачил 8-10 тона на задника. Аз за това говоря,каруца с мотор 5.7,като закъсаш у пустинята и идва да те вади,само пеленг му дай,път не му трябва

      Е задни гуми хвърли на няма и 2000 километра ма това да е зора
      Последно редактирано от BENZBOSS; 18-04-25, 19:08.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #34
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_8624.jpeg Прегледи:0 Размер:450.8 КБ ID:6996298 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_3682.png Прегледи:0 Размер:859.9 КБ ID:6996299

        Там в Европа имате някакви норми кое какво и как се товари,то и тук има ма с мноооооого повече развинтена фантазия. Е за това аз поне не се наемам да сравнявам джугани на по 3 смени на масло карани по магистралката с други джугани дето асфалт не е виждало и му се редят 3ма карачи 24/7 за последните половин милион километри.

        и като казвам Вдига предница то си е баш така - газ и вдига предница натоварено по баира……..ка да сравня едно такова с тая Бяла кукла горе,куклата има 20 години живот още с такова каране в България,там кой ще ти даде да закачиш 8-10 тона триосово 15 метра с любителска книжка,че и предници да вдигаш
        Последно редактирано от BENZBOSS; 18-04-25, 22:06.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Asen Kushlev
          Asen Kushlev коментира
          Редактиране на коментар
          Ха, ха, тоя втория катун кефи. С това в Германия ще ти трябват 3 до 5 минути да са те добарали ченгетата и да ти искат 100-тина документа, от които сигурно ще извадиш 1-2. Направо за затвор ще си. Не че оная "лодчица" от предния пост, някой ще ти разреши да я дърпаш с този пикап.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Нали,а тук нищо и няма ни на лодчицата ни на пикапа,тя с тия мотори и малко гориво,котвичката и други глупости е близо 8 тона,ремаркето триосово и теглиш с пикапа композиция по-дълга от Европейски ТИР

          При вас натоварване на теглич е 50 кила,тук слагам стойката за мотора и 4 човека по 80 кила му скачаме са проба дали нещо ше се откърти,после 200 кила мотор качваш на теглича и газ офроуд с него. Това на една и съща машина,същия теглич и тук и там…….и после викате не се трошали…..е от какво да се строши американска машина по Цариградското,тя ще изгние 6 пъти преди да хвърли мотор или скорости
          Последно редактирано от BENZBOSS; 20-04-25, 16:00.

      • #35
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_6118.jpeg Прегледи:0 Размер:833.5 КБ ID:6996303

        Е ние за чий ги ползваме - да ти донесе компресора и ако не стане да те довлачи до асфалт,поне за линейка тоя път се размина,че и за това става

        Слабата черта на Тойотата - празна с брони и спирачки,куфари по тавана и оборудвана - 30 на 100,теглеща 8 тона и горница 100 на 100,обикновенно 6-7 туби си носиш,е така да не буташ с празен резервоар
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #36
          Хората на разни места имат различни виждания за Offroad.
           
          FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

          Коментар


        • #37
           
          FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Трима нежни с гуми за мъгла се мъчат на баирче.

            Малко гуми,малко злоба и ще минат,така нежно не става с тия гумички

        • #38
          Асене, тия Тундри вече ги няма. И Тойота отиде на малолитражки.
          Питах за Силверадото след 2018 какво се говори. Все трябва да има някакви наблюдения. Новосечките са като съвременния офроуд. Колите дори не са нацапани.
          Като Раптора. След 2015-16 смениха 6 литровия мотор с 3 литрова турбинка. Голем кеф .
          Съвремието се проектира от счетоводители, не от инженери.
          Днес сменях носачи на един съвременен европейски високотехнологичен каш, че специалистите с мотокарите са успели да ги изкривят.
          Да смениш долен носач на Порше 2021, трябва да свалиш рейката. Да свалиш рейката, трябва да свалиш торсионната щанга. Това е само защото болта на носача е сложен обратно на логиката. ... или нарочно.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #39
            Ние не се заглеждаме по тия и от личен опит нищо не мога да кажа та§ и приятели с такива нямам,а като сметнеш,че с 5 механика мотори караме,с 3ма стреляме и 7-8 си пием пиенето,механици на коли и мотори,двама по разни лодки се завират…….е един такова няма или не поглежда

            Няколко Мерцедеса Спринтери ако ти трябва обемно да се товари,един среден размер Нисан пикап и всичко друго са Тойоти,не можем ли да го поправим на двора не го купуваме и виждаш горе как се ползват от всеки един от нас,никой няма да даде 50 бона и горница за Додж при положение,че за около 20-25 взимаш Тойота с доказан муилионник мотор и трансмисия. Тук не гният,не е Канада или Чикаго,25 годишния Мерцедес на сина ми е изгнил точно толкова колкото като го извадих с него от родилното та коли с добри трансмисии и мотори си държат цената при нас.

            В момента съм в Торонто с един Вранглер под наем,2.0 моторче 4 цилиндъра,харчи тройно по-малко от Секвоята на жената,върви,тихочко е……….ма на въпроса на жената В това как се събираш……и не знам какво да отговоря. Това колко и да се пъне не може да издраска 1/3 на милите на Тойота която струва 1/3 от цената му - аз ги почвам от 150 000 мили за 20 и следващите 150 000 почти нищо не пипаш в сравнение с едно за 50 което със зор вади 150 от ново.

            Усещаш ме - лични впечатления от тия новите нямам,никой не заглежда 6 цилиндровата хибридна Тундра при положение,че си взимаш една на 5 годинки и бой още 15


            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_7382.jpeg Прегледи:0 Размер:691.7 КБ ID:6996518
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              Кога няма инфо е добре. Значи не висят по сервизите. ...като дизеловия Титан.
              Мерси.

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Трябва си някой който кара такова или се занимава с такива,от 6 механика тук с които си пия пиенето съм сигурен,че един масло не е сменял на Шеви пикап за последните 15 години. За Тойота знам,ние не им се вайкаме като станат на по 200 000 километра,от там ги почваме повечето

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              То и за тривиален ширпотребски RAM 200К са нищо. Тук съм се качвал и въртял кръгчета вече на 3 на по над 300К - нито има усещане за някаква вехтост, нито някакви други генерални дефицити. Някои модули връткат някакви врътки, но при положение че се намират абсолютно безгрижно и на буквално смешни цени (примерно боди контрол за много под 100 кинта), това изобщо не го слагам в графата с неща, дето ме биха отказали от даден автомобил.

          • #40
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250423_160458.jpg
Прегледи:169
Размер:432.8 КБ
ID:6996742
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250423_160525.jpg
Прегледи:172
Размер:611.7 КБ
ID:6996743
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250423_160534.jpg
Прегледи:168
Размер:341.3 КБ
ID:6996744
            Това е единият скъсан полувала на Титан.
            На Тундра лагера е двоен а Титан е с един.
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #41
              Смазването е било на ниво (че не личи )? Без e-locker ? ... И тва е втора скъсана полуоска , на същата кола , ей тъй при всичко у ред ?
              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

              Коментар


              • drukman
                drukman коментира
                Редактиране на коментар
                Ясно. Успокоих се. Шарнирите за Титан са на цени от 5.50 до 58.00$. Има предни амортисьори по 18$ Да си бяха купили полуоски ДАНА, щеше да е по-добре.
                На какви километри са тия дараци?

                ПП Спринтера също е с един конусен лагер на полуоска.

              • New hope
                New hope коментира
                Редактиране на коментар
                Около 160000 мили , ако е вярно показанието.

              • didooo
                didooo коментира
                Редактиране на коментар
                35ци не вярвам да са му грижа , от завода е с 33ки ,даже и тая 60та серия .Но и гуми ,и фланци и си се трупа . Все пак не е редно да става . Бих сложил най-оригиналното , дето намеря , бих проверил мазането , да не би да се заключва по некоя тайна причина дифа и да няма нещо криво у моста и бой ...

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X