Коловозите са кофти. Ако потече и малко водичка при дъжд може да станат още по кофти (дълбоки). Не бих рискувал с паркетник при лошо време. Особенно само една кола.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Сравнение на Сузуки/ Мицубиши СУВ...
Свий
X
-
Това по горе го осмислих... Но плюсове и минуси на 2та варианта задвижване ще обясните ли...Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
Краси
"машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"
Коментар
-
Имах два Ситроен Кросъра и едно Пежо 4007,та превключването на задвижването става така-от само предно на 4х4 ауто става в движение ДО 100км/ч ,а към LOOK със скорост до 40км/ч.Включвал съм по погрешка от 4х4 ауто към LOOK при 80км/ч и нищо не стана-явно електрониката не го позволява над определената скорост.Не съм имал никакви проблеми с колите,но бяха дизели.Най скъпото което съм правил е един съединител комплект с маховик(демпферен е),но оригинални и ми излезе 1800лв с труда.Бих казал доста безпроблемни машини.
-
При Витарата задвижването 4H - постоянно 40/60 отворено, 4H Lock - заключва се раздатката и 50/50 до 100км/ч може да се вкл/изкл. - малко трудно движи особенно на асвалт, 4L Lock - както предният режим но "бавни" - задължително се вкл/изкл. в спряло положение. Реално копчето командва ел.мотор, който превкл. лостовете на раздатката (като в старият модел преди 2006). За ограничено приплъзване на колелата се грижи абс-а, т.е. 3 във въздуха спират/въртят- 1 на земята движи. Според снимките , които си дал в най лошият случай - кал или сняг - бавни, хубави гуми и минаваш.13 години имах дълга витара 2006 автомат - не ме е оставяла никъде - тествано. Успех.
-
-
Това на сухо не е проблем и за моя АХ 4х4. При кал обаче, или сняг, не бих се доверил на паркетници.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Коментар
-
Зет ми има такава. Само че 2,5 CRDI. Автоматик. Не мога да го питам обаче как се справя оФроуд, защото почти не се кара, ако изключим до нашата вила, където аз се качвам или с АХ-са ,или с ХМ-а.. Имаше проблем с бавните. Оправяха ги нещо и сега работят, Не знам, какво им е било, а едва ли и той, защото я кара при доверени приятели в сервиз. Иначе е доволен от колата.
-
-
Имах такава, доволен бях. Прецака се раздатката, с 2500 лв я поправих и я продадох. Блокажът в задния диференциал умира в ранна възраст. Но си беше кораб. Удобна, не уморява на дълъг път, въпреки че е малко тромава. Останах с доби спомени и 6 години по- късно още ги заглеждам още по улиците.Марин Райковски
- 1 like
Коментар
-
С двигател 2.4 трябва да има и другата врътка за раздатката - чист парт тайм. Показаната врътка обикновено е при автоматиците и раздатката е "при поискване" ТOD. Не можах да намеря снимка. Ще трябва да поровиш малко.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Последно редактирано от коко келеша; 15-05-25, 18:44.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Ами не е вярно, че е обикновено при автоматиците. А и раздатката при 2,4 TOD е различна от TOD при дизелите, ходил съм по моргите да търся.Марин Райковски
Коментар
-
Колеги, а за мотора който е в Peugeot 4007/2.4 бензин 170к. 2008г. какво ще се каже и какъв е?... Колегата по горе пише за дизеловото че имал...Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
Краси
"машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"
Коментар
-
2.4 бензиновия мотор е на Митсубиши,не е френски.Общо взето го хвалят.Последно редактирано от Даниел Цветков; 22-05-25, 16:23.
-
-
Благодаря, а ти като си търкалял такова животно по ходова част и пр. ще споделиш ли...че като гледам може и натам да залитна поради големия багажник и 4x2/ 4x4...Shuanghuan S Ceo 2.4i/128Hp
Краси
"машината обича Ласка,грижливо гледане и Смазка"
Коментар
-
Първия Кросър го карах 4 години-нищо не съм правил по ходовата част,а си минавам легналите полЮцаи с поне 40-50км/ч.Това което съм правил е комплект съединител(взех го огригинален от Автомотор),чип,изолирване на ЕГР и ФАП.
Купих го със напукани маншони на шарнирите,но за 4 години така и не мръднаха.Но беше на 176000 като го купих.
Следващия освен обслужване друго нищо,а се оказа на 500 000-за това го и продадох,че ме стресира цифрата.Но си палеше,вървеше и гореше като предния.Масло не харчеше-френски дизел.
4007та я кара сина ми и освен един всмукателен колектор друго не е сменял(понеже някой при смяна на подгряващите свещи не е сложил добре уплътнението и се беше изкривил-пластмасов е).Но само дизели сме карали.
-
-
Първоначално публикуван от lakatnika Преглед на мнениеКолеги, а за мотора който е в Peugeot 4007/2.4 бензин 170к. 2008г. какво ще се каже и какъв е?... Колегата по горе пише за дизеловото че имал...
Газ не съм слагал!
Един път съединител, амортисьори и цялото окачване на задницата/щанги и тампони/ съм сменял. Винаги съм го карал в режим ауто на системата 4х4, защото веднага разбрах, че има огромна разлика в поведението на пътя, а спрямо разхода -никаква за мен. За по-тежък оффроуд- не е подходящ много.
Двигателят ми харчеше около 1-1,5 л масло на 15000 км от ден първи.
Хич не съм мислил за отваряне и интервенции.
Краднаха му катализатора преди 4-5 години , та въпреки резонатора, смени леко звука и позамириса на място.
Много здрав и безпроблемен , според мен, автомобил. Не е бъкан с електроника, което е голям плюс.
Върви си като всеки бензин- на обороти.Peugeot 4007
ex Nissan X-Trail 2.2 Di
- 3 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар